troll.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef Kaan29 het volgende:
ik werk in vaste dienst in een schoonmaakbedrijf
word overgonomen door andere schoonmaakbedrijf.
wand daar ben ik bang voor.??
quote:
Jullie dragen ook echt wat bij zo te lezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:37 schreef Hater het volgende:
K wet ook neit heo het dang vedrer zau moeten hoor
Als een schoonmaakcontract voor het pand word overgenomen door een ander schoonmaakbedrijf is het nieuwe schoonmaakbedrijf verplicht jouw contract over te nemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Kaan29 het volgende:
veel schoonmaker willen op die pand blijven dus verlaten ze oude bedrijf.
ik wil zelf ook belijven werken op deze pand,heb ik dan recht op te blijven hier??
Jij omdat je al werkzaam bent op contractlocatie.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:52 schreef Kaan29 het volgende:
de andere vraag is dan, wie mag er eerst blijven en waarom??
Maar als ze gewoon echt van je af willen, lukt dat ze.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Jij omdat je al werkzaam bent op contractlocatie.
Het nieuwe bedrijf neemt jou gewoon over en daarmee klaar.
Lastig, ik heb deze shizzle gestuurd (Facility management) en het is heel erg lastig om van personeel af te komen met een vast contract.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Maar als ze gewoon echt van je af willen, lukt dat ze.
Kaan29, ik heb je al 2-3 keer verteld dat je baan niet in gevaar is. Als je nu door blijft zeuren vermoed ik dat je een trol bent.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Kaan29 het volgende:
wij willen heel graag werken tot ons pensioen,ons schoppen ze straks weg en nemen ze mensen aan die helemaal geen zin hebben om te werken,en na paar maanden weer de ww ingaan ..
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Kaan29, ik heb je al 2-3 keer verteld dat je baan niet in gevaar is. Als je nu door blijft zeuren vermoed ik dat je een trol bent.
Kom op, is het echt niet duidelijk?quote:
Ergens wel, maar ik ben gewoon een goede jongen. Misschien is TS gewoon niet zo snugger i.p.v. een trol.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:04 schreef Hater het volgende:
[..]
[..]
Kom op, is het echt niet duidelijk?
Neem eens contact op met de ondernemingsraad of de vakbond?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Kaan29 het volgende:
wij willen heel graag werken tot ons pensioen,ons schoppen ze straks weg en nemen ze mensen aan die helemaal geen zin hebben om te werken,en na paar maanden weer de ww ingaan ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |