abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93603519
Hallo,
mijn vrouw die werkt 3 jaar bij rivm bilthoven als schoonmaakster,de schoonmaakbedrijf word binnenkort overgenomen door een nieuwe(nog onbekend)schoonmaakbedrijf!
Het vreemde is dat een deel van de schoonmaakwerkzaamheden overgenomen word door sociaal werknemers(dus mensen van ww of wao,sociaale dienst)die bedrijf is niet verplicht om mensen aan te nemen die nu aan het werk zijn omdat ze geen schoonmaak CAO hebben!!
Ik vind het zo vreselijk dat ze mensen moeten verplaatsen(of zelfs moeten ontslaan)die daar in vaste dienst zijn en in plaats van hun mensen aannemen die helemaal geen zin hebben omte werken ,dus ik bedoel die mensen die heel lang in de sociaale dienst zitten!
Mijn vrouw die werkt van 6:00 tot 15:00 uur bij deze schoonmaakbedrijf en moet ze mischien naar een andere pand en meestal hebben ze geen fulltimewerk in een pand waardoor ze 2 of mis. 3 panden moet reizen!
Ik vind dit heel raar wand mensen die minder dan 1.5 jaar daar werkzaam waren worden ontslagen on gaan naar ww,en van ww komen mensen in plaats van vaste en deze mensen.

De vraag is nu of dit wel kan?, dus,mensen van sociaaldienst en ww komen in plaats van vaste mensen en vaste mensen die normaal aan het werk waren moeten nu oprotten!!

graag reacties ...??
pi_93603756
1x is meer dan voldoende.
  Moderator donderdag 3 maart 2011 @ 19:28:45 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_93609107
Nee
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: