SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is geen harde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Want?quote:
Nee dit is leuke muziek.quote:
je doet je ondertitel eer aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee dit is leuke muziek.
Munich for monsterhit
Dan luister je nietquote:
YMCKEEEEEEquote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk ik ga nog even door met de favo muziek van koelkast, hierna speciaal voor koelkast
Ik vind dit wel goed hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
just did. Ik tune wel weer in bij Dragems.
Nu alquote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef robdriessen het volgende:
Koelkast z'n diplomatie is al weer op voor deze week?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef mc-Piel het volgende:
Ik denk, nu komt patje met z'n harde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is geen harde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slechte fipo
Editors is melodieloze meuk.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel goed hoor![]()
En ik houd van metal
Wie ga je eten?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef robdriessen het volgende:
Ik kom juist tot de ontdekking dat Hangop verdomd goed te eten is!
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Snuf. het volgende:
EDITORS HATERS HEBBEN EEN GOED HART HET ZOU ALLEEN GEKOOKT OP HUN RUG MOETEN HANGEN ZO LAAG DAT DE HONDEN ERBIJ KUNNEN
Bandjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Ragboer het volgende:
Wat is Editors nou precies? Ken het alleen van hier.
Het is een gerecht met bladerdeeg en chocolaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Ragboer het volgende:
In jouw wereld wel, ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is een gerecht met bladerdeeg en chocola
Kut muziek!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Ragboer het volgende:
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kut muziek!
Ongeinspireerde bagger!
Dat niets, maar dan ook niets met muziek maken te maken heeft.
Muziek maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten.
Jaaaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we editors gaan maken?
Mensen zoals jijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kut muziek!
Ongeinspireerde bagger!
Muziek maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten.
Juwait ik maak fatoe eh sahbi!quote:
Ik ben een mongoool, alles wat ik doe is toch wel leukquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kut muziek!
Ongeinspireerde bagger!
Ik heb precies 100 nummers van Editors en dat zijn ze zo goed als allemaal op misschien 1 of 2 naquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef robdriessen het volgende:
Editors: The Back Room. Smokers Outside Hospital Doors. Papillon. Racing Rats. Munich. Bones. Stuk voor stuk juweeltjes voor wie het kan waarderen.
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Juwait ik maak fatoe eh sahbi!
Maar ik hou echt niet van editors enzulks.
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Juwait ik maak fatoe eh sahbi!
Maar ik hou echt niet van editors enzulks.
Bones is me favo van de editors, die gaan we zo ook nog ff draaien dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef robdriessen het volgende:
Editors: The Back Room. Smokers Outside Hospital Doors. Papillon. Racing Rats. Munich. Bones. Stuk voor stuk juweeltjes voor wie het kan waarderen.
HEB JE I BURIED THE DEVIL?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bones is me favo van de editors, die gaan we zo ook nog ff draaien dan.
nee gewoon een programma waar je code in typtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef _Fanta het volgende:
een editor is toch iemand de werlijkheid kan herprogrammeren, zoals in de matrix?
Oke naja sowieso donderdag komt niet uit en vrijdagavond ook niet. Zaterdag waarschijnlijk ook niet. Ehhh zondag?quote:
Maaaaarrrrrr.... heb jij ook de Editors die Lullaby van The Cure coveren? DIE is mooi!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb precies 100 nummers van Editors en dat zijn ze zo goed als allemaal op misschien 1 of 2 na
Heb je minder caps?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bones is me favo van de editors, die gaan we zo ook nog ff draaien dan.
Houston we have a nerd.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef dragems het volgende:
[..]
nee gewoon een programma waar je code in typt
ahjah, cmd is ook een editor iddquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef dragems het volgende:
[..]
nee gewoon een programma waar je code in typt
Ja die heb ik ook. Is baas ja. Net als de cover van Orange Crush van REMquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maaaaarrrrrr.... heb jij ook de Editors die Lullaby van The Cure coveren? DIE is mooi!
Als het maar niet te vroeg is, waarschijnlijk ben ik 's ochtends nog erg suf en chagrijnigquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oke naja sowieso donderdag komt niet uit en vrijdagavond ook niet. Zaterdag waarschijnlijk ook niet. Ehhh zondag?
wat ben je ook een klein kut kind.quote:
Dat liedje heb ik ook niet.quote:
Nee joh. Eind van de middag. Moet wel een beetje leren dan ook eigenlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als het maar niet te vroeg is, waarschijnlijk ben ik 's ochtends nog erg suf en chagrijnig
Noone tog?quote:
Ah joh, kan maandagochtend ookquote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee joh. Eind van de middag. Moet wel een beetje leren dan ook eigenlijk
Kan ookquote:
Dan heb ik economielesquote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah joh, kan maandagochtend ook
[..]
Kan ook
Ik bedoelde het lerenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan heb ik economielesTenzij je van plan was hier om 6 uur 's ochtends voor de deur te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik wil je zusje graag horen maar dat mag ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef Snuf. het volgende:
Patjen heb je ook U-niq met Rotterdam die wil mijn zusje graag horen
Ohquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef mc-Piel het volgende:
ONZ / Hey fuckers, hoe heet die ene ook alweer?
Lekkere indianenmeisjes hier!ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3,1415926535897932384626433
Lekkere indianenmeisjes hier!ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere indianenmeisjes hier!ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Hahaha, hoe vaak heb je dat nummer ondertussen wel niet aangevraagd, jonguh?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef Snuf. het volgende:
Patjen heb je ook U-niq met Rotterdam die wil mijn zusje graag horen
Toooo much infoquote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef robdriessen het volgende:
Holy shit, dit is zo'n ontiegelijk geil nummer. Hier krijg ik nu een half-stijfje van!
Mensen die 's ochtends leren zijn niet goed in hun hoofdquote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
OhIk ben 's ochtends niet zo goed met leren
![]()
In vrijwel elke show sowieso en in sommige shows 38 keer en in Draakje een miljoen keer alleen daar staat ie niet in.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahaha, hoe vaak heb je dat nummer ondertussen wel niet aangevraagd, jonguh?
Precies. Jij snapt hetquote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die 's ochtends leren zijn niet goed in hun hoofd
Dan kan ik het hoogstens even doorlezen, maar niet echt geconcentreed ofzo
Vraag dan The Beautiful South aan inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahaha, hoe vaak heb je dat nummer ondertussen wel niet aangevraagd, jonguh?
idd, ik leer ook pas op mn best als het mij uitkomtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die 's ochtends leren zijn niet goed in hun hoofd
Dan kan ik het hoogstens even doorlezen, maar niet echt geconcentreed ofzo
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Precies. Jij snapt hetNIET leren ftw
Ik leer altijd 's avondsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Precies. Jij snapt het's Middags leren ftw
ok danquote:
En dan altijd hogere cijfers halen dan je maat die wel heel goed geleerd had.quote:
Die ken ik niet op welke album staat ie? Het kapitalisme?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vraag dan The Beautiful South aan inderdaad.
Houston we have a nerd.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan altijd hogere cijfers halen dan je maat die wel heel goed geleerd had.
Effectief leren FTW!
Mjah, of een beetje 's avondsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Precies. Jij snapt het's Middags leren ftw
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die ken ik niet op welke album staat ie? Het kapitalisme?
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mjah, of een beetje 's avonds
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:22 schreef _Fanta het volgende:
dingen die me niet intereseren of waar ik verder niks mee kan verrek ik om te leren
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:22 schreef _Fanta het volgende:
dingen die me niet intereseren of waar ik verder niks mee kan verrek ik om te leren
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
GADVERDAMME SNUF DAT HOEFDE IK ECHT NIET TE WETEN![]()
ok danquote:
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:23 schreef robdriessen het volgende:
OK dan *anagram* = Danko. Ooooh, Danko Jones?!
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:23 schreef sharr het volgende:
Ok dan, dat ok dan is niet grappig. Ok dan.
Oftewel: kappen!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:23 schreef sharr het volgende:
ok dan...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:23 schreef sharr het volgende:
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die school nodig hebben
Ik leer gewoon wikipedia uit m'n hoofd
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
Kunnen we hiermee stoppen? Dit is irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want dat is hetzelfde? Ik kreeg een onvoldoende als wikipedia bij de bron van mijn opstel enzo stond.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik leer gewoon wikipedia uit m'n hoofd
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
wikipedia is anders ook niet helemaal een betrouwbare bron, iedereen kan daar artikels openen en aanpassenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik leer gewoon wikipedia uit m'n hoofd![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Want dat is hetzelfde? Ik kreeg een onvoldoende als wikipedia bij de bron van mijn opstel enzo stond.Jullie nemen het ook nog serieus?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wikipedia is anders ook niet helemaal een betrouwde bron, iedereen kan daar artikels openen en aanpassen![]()
![]()
ok dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef Popje-popje het volgende:
Stoppen nou, anders is straks het topic weer dicht
Doe de greotjens aan koelende kast van mij
btw bazennummer patjen![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef Popje-popje het volgende:
Stoppen nou, anders is straks het topic weer dicht![]()
ok dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef Popje-popje het volgende:
Stoppen nou, anders is straks het topic weer dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met jouw slappe humor weet je inderdaad nooit of je een grapje maakt ja of nee.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Jullie nemen het ook nog serieus?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Iedereen kan wel een website maken, maar raar genoeg wordt dat als betrouwbaarder aangezien als Wikipedia. Terwijl Wikipedia hartstikke betrouwbaar is als je de goede onderwerpen voor ogen hebt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wikipedia is anders ook niet helemaal een betrouwbare bron, iedereen kan daar artikels openen en aanpassenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ik doenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ok dan.
Doe de greotjens aan koelende kast van mij
btw bazennummer patjen![]()
![]()
Dan ben je gewoon een beetje domquote:Op maandag 7 maart 2011 20:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met jouw slappe humor weet je inderdaad nooit of je een grapje maakt ja of nee.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]Het staat er toch ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja het ligt vast aan mijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een beetje domWij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]ik weet dat ze in jouw cultuur nie drinken vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ik maar denken dat alles wat op het internet stond waar was!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ik dacht even.. Fuhuuuck! Patje draait Lupe Fiasco ft. Skylar Grey..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
AH ZEMMER REPEKT TEGEN DEZE COELTOER IES COUELTUEOR NIE HATE AH SAGBIE JWTquote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik weet dat ze in jouw cultuur nie drinken vriend![]()
Ditquote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef robdriessen het volgende:
En ik maar denken dat alles wat op het internet stond waar was!![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef robdriessen het volgende:
En ik maar denken dat alles wat op het internet stond waar was!quote:Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
*proost*quote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
AH ZEMMER REPEKT TEGEN DEZE COELTOER IES COUELTUEOR NIE HATE AH SAGBIE JWT![]()
![]()
Wie heeft er eigenlijk dit weekend nog Sharrnaval gevierd? Of is nogsteeds bezig?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ok dan. Ik ben ervandoor
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!![]()
Drupje dreftquote:Op maandag 7 maart 2011 20:29 schreef Watertornado het volgende:
Wie heeft er eigenlijk dit weekend nog Sharrnaval gevierd? Of is nogsteeds bezig?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
iedereen in mn omgeving is druk carnaval aan t vieren, maar ik houd er nie zo van. ik zit liever achter mn laptopje te Fok!'enquote:Op maandag 7 maart 2011 20:29 schreef Watertornado het volgende:
Wie heeft er eigenlijk dit weekend nog Sharrnaval gevierd? Of is nogsteeds bezig?![]()
![]()
Of op je laptop?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef _Fanta het volgende:
uhm bdoelde voor mijn laptop, als ik er achter ga zitten zie ik nie zoveel![]()
Yessss, waterval!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Pret-Ik, wat een vrolijke muziek draai jij.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Ken uw klassiekers! *hi-five*quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben weer terug en hoor gelijk weer goede muziek bij het intunen
WATERFALL![]()
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
FM11. We gaan zo installerenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tochwel eentje waar je beetje fatsoenlijk op kan gamen hoop ik? of doe je daar nie aan?![]()
![]()
Of Football Manager. Ieks.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Tuurlijk niet. Football Manager 2011. Lekkere game.quote:Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Of Fap Machine 2011.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Beter en groter dan ooit.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef _Fanta het volgende:
ow wacht, fm is football manager.. damm wist nie dat da nog bestond heeey
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Met de nieuwe database (althans een andere dan MU) kan je Muniesa voor een schijntje bij Barcelona ophalen . Maar ik ga met de MU spelen![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef _Fanta het volgende:
football manager heb ik nooit wa aan gevonde, eigenlijk vind ik heel da voetbal geen ruk aan![]()
![]()
Hey Patje, wanneer komt je nieuwe Mic binnen zodat we je bronstige stem weer kunnen horen? :pHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik heb een mic maar die is USB en die worstelt met mijn vdjquote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef robdriessen het volgende:
Hey Patje, wanneer komt je nieuwe Mic binnen zodat we je bronstige stem weer kunnen horen? :p
Dan toch maar SAM op momenten dat je geen mixshow doetquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb een mic maar die is USB en die worstelt met mijn vdj
als het nie jou visite is boeit het toch nie als je er nie bij zit?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
HALLO er is visite maar ik ben contactgestoord dus ik praat niet.![]()
Ja ga ik regelen, omdat als ik mix is praten toch alleen maar irritant.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan toch maar SAM op momenten dat je geen mixshow doetWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Er is visite! Wat zullen we genieten.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
HALLO er is visite maar ik ben contactgestoord dus ik praat niet.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Nee ja inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als het nie jou visite is boeit het toch nie als je er nie bij zit?![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
HALLO er is visite maar ik ben contactgestoord dus ik praat niet.quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef utopie het volgende:
He mensen. Het is maanverduistering buiten![]()
![]()
wablief?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef utopie het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er is visite! Wat zullen we genieten.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef utopie het volgende:
![]()
Avond![]()
De maandag weer overleefd
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Om 21 uur StefanKollaart. Is die nieuw?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef robdriessen het volgende:
Om 21 uur StefanKollaart. Is die nieuw?Heeft al enkele keren gedraaid.
Wordt soms verward met Naatje_1![]()
![]()
quote:hoi hoi
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Meld voor over een kwartiertje.Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl![]()
![]()
Helleu.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Dit nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
er staat nog niks, er moet nog veel besproken worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
-Datdus- hoe staat het met de nieuwe site?![]()
![]()
Ja, hangop met stoofpeertjes is zeker goed te eten. Geslaagde aankoop.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Oh okquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
er staat nog niks, er moet nog veel besproken worden.![]()
![]()
Er moet CMS komen! Met een C++ backend over HTML5 zodat Flash en Java niet crashen! Alleen geen Ruby on Rails, anders worden embedded scriptjes door MySQL gesloopt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
er staat nog niks, er moet nog veel besproken worden.
Ja.
Dat dus.
Heb zelf geen idee waar ik het over heb
Waarom altijd Naatje? :pquote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef sharr het volgende:
[..]Heeft al enkele keren gedraaid.
Wordt soms verward met Naatje_1Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl![]()
heb net een cheese burger naar binne geschoven, maar nondeju wa een gekloot met die verpakking, zat zo'n lipje aan om hem hendig open te maken, ik aan da lipje rukken, scheurt af. toen met mn vinger die verpakking open proberen te krijgen, maar was geen suc6. een mes bood uiteindelijk de uitkomst om mn cheeseburger uit de verpakking te krijgen. wat een gedoe allemaal!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef robdriessen het volgende:
Ja, hangop met stoofpeertjes is zeker goed te eten. Geslaagde aankoop.![]()
quote:
Ey heb nu betere mic :pquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Jullie stemmen lijken best wel op elkaar. Maar dat ligt denk ik aan jouw microfoon.Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl![]()
Ik ga appeltaart bakkenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef sharr het volgende:
Ik heb honger. Wortels vullen niet als avondeten.![]()
![]()
geen 20 neger piemols in de mond?quote:I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
mmm lekker ik wil ookquote:
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Appeltaartquote:
quote:!
wat wat?quote:I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
En als de appeltaart klaar is..... in de KOELKAST!
Snapje'm? Koelkast! Hahahah! Haha! Hah....... ehm, ja. Dus.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
djkoelkast je deelt die appeltaart toch wel met ons, of ben je zo gierig dat je zo'n hele taart in je 1tje op eet?![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef robdriessen het volgende:
En als de appeltaart klaar is..... in de KOELKAST!
Snapje'm? Koelkast! Hahahah! Haha! Hah....... ehm, ja. Dus.![]()
![]()
Met Popjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef _Fanta het volgende:
djkoelkast je deelt die appeltaart toch wel met ons, of ben je zo gierig dat je zo'n hele taart in je 1tje op eet?![]()
![]()
Is popje ook echt je vriendin?quote:Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl![]()
hemmo wil ookquote:
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
nee de moederquote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Is popje ook echt je vriendin?
Popje-popjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Is popje ook echt je vriendin?![]()
![]()
Je kunt er zo in StefanWij vormen tezamen gezellig een schaar.
maar er dan 2 appeltaarten, is kleine moeite toch, 1tje voor popje en jou, en die andere voor de gasten in het radio onz topicquote:![]()
![]()
lolquote:
Ik maak een speciale, met gesuikerde amandelen, cashewnoten en pinda's erdoorquote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar er dan 2 appeltaarten, is kleine moeite toch, 1tje voor popje en jou, en die andere voor de gasten in het radio onz topic![]()
![]()
Klinkt goed zegquote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak een speciale, met gesuikerde amandelen, cashewnoten en pinda's erdoor
is dit beter?
quote:
Nou zeg, klassieke gitaren!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Strak aangekondigd
nu zonder fail
ik zie hem nogquote:
Bij de weg, mijn platenkast heeft nu ook een plaatje van een platenkast. Mooi he?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
ik kijk er recht tegen aanquote:I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
DRAGEMS!!!Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
een goedenmiddag mijnheerquote:I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef -Datdus- het volgende:
douchen met het licht uit moeten jullie echt eens proberen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef -Datdus- het volgende:
Seksen met het licht uit moeten jullie echt eens proberen.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
wat nog chiller is om snachts een zwembad binne te sneaken en ik het donker wat baantjes te trekkenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef -Datdus- het volgende:
douchen met het licht uit moeten jullie echt eens proberen.![]()
![]()
1x gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef -Datdus- het volgende:
douchen met het licht uit moeten jullie echt eens proberen.![]()
![]()
Zo man, ik ben hier weer. Iedereen basht elkaar af in de andere ONZ topics.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Ragboer het volgende:
Zo man, ik ben hier weer. Iedereen basht elkaar af in de andere ONZ topics.![]()
![]()
Ja, dat ziet ze aan de kinderkamer.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze merkt toch wel dat je een kleine hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Welke topics?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Ragboer het volgende:
Zo man, ik ben hier weer. Iedereen basht elkaar af in de andere ONZ topics.![]()
Ragboerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Ragboer het volgende:
![]()
hier ben je veilig, wij doen liefquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Ragboer het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: