SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is geen harde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Want?quote:
Nee dit is leuke muziek.quote:
je doet je ondertitel eer aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee dit is leuke muziek.
Munich for monsterhit
Dan luister je nietquote:
YMCKEEEEEEquote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk ik ga nog even door met de favo muziek van koelkast, hierna speciaal voor koelkast
Ik vind dit wel goed hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
just did. Ik tune wel weer in bij Dragems.
Nu alquote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef robdriessen het volgende:
Koelkast z'n diplomatie is al weer op voor deze week?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef mc-Piel het volgende:
Ik denk, nu komt patje met z'n harde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is geen harde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slechte fipo
Editors is melodieloze meuk.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel goed hoor![]()
En ik houd van metal
Wie ga je eten?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef robdriessen het volgende:
Ik kom juist tot de ontdekking dat Hangop verdomd goed te eten is!
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Snuf. het volgende:
EDITORS HATERS HEBBEN EEN GOED HART HET ZOU ALLEEN GEKOOKT OP HUN RUG MOETEN HANGEN ZO LAAG DAT DE HONDEN ERBIJ KUNNEN
Bandjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Ragboer het volgende:
Wat is Editors nou precies? Ken het alleen van hier.
Het is een gerecht met bladerdeeg en chocolaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Ragboer het volgende:
In jouw wereld wel, ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is een gerecht met bladerdeeg en chocola
Kut muziek!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Ragboer het volgende:
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kut muziek!
Ongeinspireerde bagger!
Dat niets, maar dan ook niets met muziek maken te maken heeft.
Muziek maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten.
Jaaaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we editors gaan maken?
Mensen zoals jijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kut muziek!
Ongeinspireerde bagger!
Muziek maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten.
Juwait ik maak fatoe eh sahbi!quote:
Ik ben een mongoool, alles wat ik doe is toch wel leukquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kut muziek!
Ongeinspireerde bagger!
Ik heb precies 100 nummers van Editors en dat zijn ze zo goed als allemaal op misschien 1 of 2 naquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef robdriessen het volgende:
Editors: The Back Room. Smokers Outside Hospital Doors. Papillon. Racing Rats. Munich. Bones. Stuk voor stuk juweeltjes voor wie het kan waarderen.
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Juwait ik maak fatoe eh sahbi!
Maar ik hou echt niet van editors enzulks.
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Juwait ik maak fatoe eh sahbi!
Maar ik hou echt niet van editors enzulks.
Bones is me favo van de editors, die gaan we zo ook nog ff draaien dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef robdriessen het volgende:
Editors: The Back Room. Smokers Outside Hospital Doors. Papillon. Racing Rats. Munich. Bones. Stuk voor stuk juweeltjes voor wie het kan waarderen.
HEB JE I BURIED THE DEVIL?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bones is me favo van de editors, die gaan we zo ook nog ff draaien dan.
nee gewoon een programma waar je code in typtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef _Fanta het volgende:
een editor is toch iemand de werlijkheid kan herprogrammeren, zoals in de matrix?
Oke naja sowieso donderdag komt niet uit en vrijdagavond ook niet. Zaterdag waarschijnlijk ook niet. Ehhh zondag?quote:
Maaaaarrrrrr.... heb jij ook de Editors die Lullaby van The Cure coveren? DIE is mooi!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb precies 100 nummers van Editors en dat zijn ze zo goed als allemaal op misschien 1 of 2 na
Heb je minder caps?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bones is me favo van de editors, die gaan we zo ook nog ff draaien dan.
Houston we have a nerd.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef dragems het volgende:
[..]
nee gewoon een programma waar je code in typt
ahjah, cmd is ook een editor iddquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef dragems het volgende:
[..]
nee gewoon een programma waar je code in typt
Ja die heb ik ook. Is baas ja. Net als de cover van Orange Crush van REMquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maaaaarrrrrr.... heb jij ook de Editors die Lullaby van The Cure coveren? DIE is mooi!
Als het maar niet te vroeg is, waarschijnlijk ben ik 's ochtends nog erg suf en chagrijnigquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oke naja sowieso donderdag komt niet uit en vrijdagavond ook niet. Zaterdag waarschijnlijk ook niet. Ehhh zondag?
wat ben je ook een klein kut kind.quote:
Dat liedje heb ik ook niet.quote:
Nee joh. Eind van de middag. Moet wel een beetje leren dan ook eigenlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als het maar niet te vroeg is, waarschijnlijk ben ik 's ochtends nog erg suf en chagrijnig
Noone tog?quote:
Ah joh, kan maandagochtend ookquote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee joh. Eind van de middag. Moet wel een beetje leren dan ook eigenlijk
Kan ookquote:
Dan heb ik economielesquote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah joh, kan maandagochtend ook
[..]
Kan ook
Ik bedoelde het lerenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan heb ik economielesTenzij je van plan was hier om 6 uur 's ochtends voor de deur te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik wil je zusje graag horen maar dat mag ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef Snuf. het volgende:
Patjen heb je ook U-niq met Rotterdam die wil mijn zusje graag horen
Ohquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef mc-Piel het volgende:
ONZ / Hey fuckers, hoe heet die ene ook alweer?
Lekkere indianenmeisjes hier!ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3,1415926535897932384626433
Lekkere indianenmeisjes hier!ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere indianenmeisjes hier!ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Hahaha, hoe vaak heb je dat nummer ondertussen wel niet aangevraagd, jonguh?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef Snuf. het volgende:
Patjen heb je ook U-niq met Rotterdam die wil mijn zusje graag horen
Toooo much infoquote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef robdriessen het volgende:
Holy shit, dit is zo'n ontiegelijk geil nummer. Hier krijg ik nu een half-stijfje van!
Mensen die 's ochtends leren zijn niet goed in hun hoofdquote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
OhIk ben 's ochtends niet zo goed met leren
![]()
In vrijwel elke show sowieso en in sommige shows 38 keer en in Draakje een miljoen keer alleen daar staat ie niet in.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahaha, hoe vaak heb je dat nummer ondertussen wel niet aangevraagd, jonguh?
Precies. Jij snapt hetquote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die 's ochtends leren zijn niet goed in hun hoofd
Dan kan ik het hoogstens even doorlezen, maar niet echt geconcentreed ofzo
Vraag dan The Beautiful South aan inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahaha, hoe vaak heb je dat nummer ondertussen wel niet aangevraagd, jonguh?
idd, ik leer ook pas op mn best als het mij uitkomtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die 's ochtends leren zijn niet goed in hun hoofd
Dan kan ik het hoogstens even doorlezen, maar niet echt geconcentreed ofzo
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Precies. Jij snapt hetNIET leren ftw
Ik leer altijd 's avondsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Precies. Jij snapt het's Middags leren ftw
ok danquote:
En dan altijd hogere cijfers halen dan je maat die wel heel goed geleerd had.quote:
Die ken ik niet op welke album staat ie? Het kapitalisme?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vraag dan The Beautiful South aan inderdaad.
Houston we have a nerd.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan altijd hogere cijfers halen dan je maat die wel heel goed geleerd had.
Effectief leren FTW!
Mjah, of een beetje 's avondsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Precies. Jij snapt het's Middags leren ftw
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Die ken ik niet op welke album staat ie? Het kapitalisme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |