SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is geen harde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Want?quote:
Nee dit is leuke muziek.quote:
je doet je ondertitel eer aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee dit is leuke muziek.
Munich for monsterhit
Dan luister je nietquote:
YMCKEEEEEEquote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ik denk ik ga nog even door met de favo muziek van koelkast, hierna speciaal voor koelkast
Ik vind dit wel goed hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
just did. Ik tune wel weer in bij Dragems.
Nu alquote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef robdriessen het volgende:
Koelkast z'n diplomatie is al weer op voor deze week?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef mc-Piel het volgende:
Ik denk, nu komt patje met z'n harde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is geen harde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slechte fipo
Editors is melodieloze meuk.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel goed hoor![]()
En ik houd van metal
Wie ga je eten?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef robdriessen het volgende:
Ik kom juist tot de ontdekking dat Hangop verdomd goed te eten is!
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Snuf. het volgende:
EDITORS HATERS HEBBEN EEN GOED HART HET ZOU ALLEEN GEKOOKT OP HUN RUG MOETEN HANGEN ZO LAAG DAT DE HONDEN ERBIJ KUNNEN
Bandjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Ragboer het volgende:
Wat is Editors nou precies? Ken het alleen van hier.
Het is een gerecht met bladerdeeg en chocolaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Ragboer het volgende:
In jouw wereld wel, ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is een gerecht met bladerdeeg en chocola
Kut muziek!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Ragboer het volgende:
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kut muziek!
Ongeinspireerde bagger!
Dat niets, maar dan ook niets met muziek maken te maken heeft.
Muziek maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten.
Jaaaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we editors gaan maken?
Mensen zoals jijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kut muziek!
Ongeinspireerde bagger!
Muziek maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten.
Juwait ik maak fatoe eh sahbi!quote:
Ik ben een mongoool, alles wat ik doe is toch wel leukquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kut muziek!
Ongeinspireerde bagger!
Ik heb precies 100 nummers van Editors en dat zijn ze zo goed als allemaal op misschien 1 of 2 naquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef robdriessen het volgende:
Editors: The Back Room. Smokers Outside Hospital Doors. Papillon. Racing Rats. Munich. Bones. Stuk voor stuk juweeltjes voor wie het kan waarderen.
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Juwait ik maak fatoe eh sahbi!
Maar ik hou echt niet van editors enzulks.
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Juwait ik maak fatoe eh sahbi!
Maar ik hou echt niet van editors enzulks.
Bones is me favo van de editors, die gaan we zo ook nog ff draaien dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef robdriessen het volgende:
Editors: The Back Room. Smokers Outside Hospital Doors. Papillon. Racing Rats. Munich. Bones. Stuk voor stuk juweeltjes voor wie het kan waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |