lekker pannenkoekenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
Net pannenkoeken gegeten en nu gewoon een hang avondje.
Beiden lekker!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
Net pannenkoeken gegeten en nu gewoon een hang avondje.
Meatball Marinara. 15cm broodje. Ofwel 315 gramquote:Op maandag 7 maart 2011 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je een meatball marinara vergelijken met een BigMac...
1 2 3 4 5 6 7 8 | Meatball Big Mag Calorien 169,52 226,03 Zout 0,79 1,05 Vet 6,73 11,42 Verzadigd 3,02 4,57 Koolhydraten 20,10 18,26 Vezels 2,22 1,37 Suiker 6,25 3,65 |
Zie? Verrassend alles in dezelfde orde van grootte....quote:Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Meatball Marinara. 15cm broodje. Ofwel 315 gram
Calorieën534
Totaal Vet(g)21.2
Verz. Vet(g)9.3
Sodium(mg)2.5
Koolhydraten(g)63.6
Vezels(g)7.0
Suikers(g)19.7
Proteïne(g)28.1
Big Mac 219g
Calorieën 495
Eiwit: 25g
Vet: 25g
Koolydraten: 40g
Zout: 2,3g
Suiker: 8
Verzadigde vetten: 10g
Vezels: 3g
Heb alles omgerekend naar 100g. (zie post hierboven) Dan is de meatball wel gezonderquote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie? Verrassend alles in dezelfde orde van grootte....
Gohquote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb alles omgerekend naar 100g. Dan is de meatball wel gezonder
Valt me op hoeveel suikers er in hun brood zitten. Maar in verhouding vast niet meer dan die bijna-suiker-witbrood van de Mac.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
Subway heeft van dat vieze laffige halfzoete Amerikaanse brood - ik vind het echt smerig daar. En die toko's hebben ook allemaal zo'n lucht die je op 20 meter afstand ruikt, net zoals bij de Mac.
Wat mij betreft is 't geen haar beter
nou ik proef toch geen suiker in het brood hoor... vind de broodjes bij beide niet zo. bij de Subway dat getoaste maakt het niet echt lekker, maar zonder te toasten smaakt het volgens mij naar oud broodquote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Valt me op hoeveel suikers er in hun brood zitten. Maar in verhouding vast niet meer dan die bijna-suiker-witbrood van de Mac.
Suiker bestaat uit een groep moleculen die wat uitgebreider is dan witte tafelsuiker.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ik proef toch geen suiker in het brood hoor... vind de broodjes bij beide niet zo. bij de Subway dat getoaste maakt het niet echt lekker, maar zonder te toasten smaakt het volgens mij naar oud brood
Hoe smaakt een koolhidraat?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Suiker bestaat uit een groep moleculen die wat uitgebreider is dan witte tafelsuiker.
En jeetje, als we alles moesten doen op 'proeven' dan zouden we de voedingswaardentabellen gelijk de kliko in kunnen doen.
Wat voor salade had je gemaakt?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef DarkElf het volgende:
mmm lekkere salade. had nog wat mierikswortel erdoor gegooid
jawel. droger, veel compacter.. je hebt er gauw genoeg van. en 5x zo duurquote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor salade had je gemaakt?
FFT, heb je ook in de VS het verschil niet geproefd tussen het brood daar en het brood zoals jij het hier kent?
gerookte makreel, kappertjes, rode ui, komkommer, sla, mierikswortel en gekookt ei op roggebroodquote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor salade had je gemaakt?
FFT, heb je ook in de VS het verschil niet geproefd tussen het brood daar en het brood zoals jij het hier kent?
feestquote:Arie Boomsma is na veertien jaar weer vrijgezel. De trouwplannen die hij en Kieu hadden, zijn van de baan.
Pff, daar zijn er nogal veel van.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De ene die altijd in de voedingswaarde tabel staat.
hmm dat nog niet helaas.... maar hij kan het nu wel gauw toegevenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij gaat eindelijk uit de kast door het leven?
Na 14 jaar had hij genoeg van zijn blauwe ballen en is hij er vandoor gegaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef Stereotomy het volgende:
Na 14 jaar bij elkaar het toch niet aandurven om de rest van je leven bij elkaar te blijven
Memo, staat er een o teveel in je sig bij 'loose' ?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij gaat eindelijk uit de kast door het leven?
Naar de dichtsbijzijnde parkeerplaats?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Na 14 jaar had hij genoeg van zijn blauwe ballen en is hij er vandoor gegaan.
Van zijn kerk. Altijd fijn, in zo'n vertrouwde omgeving.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naar de dichtsbijzijnde parkeerplaats?
Nee, dat dacht ik ook, maar toen ik het citaat googelde, stond het er wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
Memo, staat er een o teveel in je sig bij 'loose' ?
Ah okee, kleding wat losser dragen, dat kan ookquote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik ook, maar toen ik het citaat googelde, stond het er wel.
niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Memo, staat er een o teveel in je sig bij 'loose' ?
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef freecell het volgende:
Hmmm, na 14 jaar is wel maf.
Maar waarom zou je sowieso na 14 jaar nog trouwen...
quote:In 2009 maakte Arie bekend dat hij en Kieu huwelijksplannen hadden. Om alvast aan het idee van een huwelijk te wennen, stapten ze vorig jaar in het vliegtuid naar Californië om daar onofficiële huwelijksgeloften uit te spreken.
"Daarna waren we er niet meer zo mee bezig", liet de presentator eerder weten. Ook onthulde hij eerder dat een relatie voor hem keihard werken was. "Soms neem ik teveel hooi op mijn vork en moet ik uitkijken dat mijn privéleven nog wel aandacht krijgt."
hier ookquote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef freecell het volgende:
Big bang
Wij lagen ook onder de tafel idnerdaad
Ja ik wil.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef freecell het volgende:
Hoe kan je nou onofficiele huwelijksbeloften uitspreken?
Ik beloof dat ik bij je blijf. Denk ik. onder voorbehoud. Misschien.
Zoiets?
Ik moest ook enorm hard lachen om die opmerking over Bill Gates en de arme kindertjes in Afrika, trouwensquote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef freecell het volgende:
Big bang
Wij lagen ook onder de tafel idnerdaad
Jupquote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moest ook enorm hard lachen om die opmerking over Bill Gates en de arme kindertjes in Afrika, trouwens
Dat was sowieso een briljante aflevering (en een briljante reeks Archimedes grappen)quote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet echt zo lachen om deze
[ afbeelding ]
Daarom lees ik hem nu wrs ook pasquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb dat onderschrift echt al een eeuw ofzoen nu begint iedereen erover
Dat eureka!/holy molyquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
Dat was sowieso een briljante aflevering (en een briljante reeks Archimedes grappen).
Ik heb de mijne vorige week veranderd. Waaat, heb je dat niet gemerktquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef freecell het volgende:
Daarom lees ik hem nu wrs ook pas
Ik lees eigenlijk nooit onderschriften
Ik meestal ook niet, maar soms valt er 1 wel opquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef freecell het volgende:
Daarom lees ik hem nu wrs ook pas
Ik lees eigenlijk nooit onderschriften
Hij slaat echt enorm op mijn familie, eerlijk gezegdquote:
Hoezo teveel?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup
Sowieso zitten wij altijd te hikken bij BBT
We begrijpen alleen net iets teveel nerd-grappen
Die van jou zie ik wel regelmatig en dan doe ik ook regelmatigquote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik meestal ook niet, maar soms valt er 1 wel op![]()
(die van mij slaat niet op jou, bijbelquizwinnares)
Jij bent te subjectief door de kringen waar je in verkeertquote:Op maandag 7 maart 2011 20:23 schreef freecell het volgende:
Die van jou zie ik wel regelmatig en dan doe ik ook regelmatig
Het woordje 'most' irriteert mij mateloos.
Ik word horendol van al die afkortingenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef DarkElf het volgende:
HIMYM gaat trouwens nog 2 jaar door las ik net.
Maar How I met Your Mother is zoveel typenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word horendol van al die afkortingen
En eerlijk gezegd zegt me dat even veel als HIMYMquote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef DarkElf het volgende:
Maar How I met Your Mother is zoveel typen
ik bid ook nog voor en na het eten als ik met mn ouders eet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij bent te subjectief door de kringen waar je in verkeert
Mijn ouders Christen-zijn bestaat uit bidden voor ontbijt, lunch en avondeten. En ik verdenk ze er van dat ze alleen de ogen even gedachtenloos sluiten omdat de au pair bidt.
Ja, want die is zo christelijk?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij bent te subjectief door de kringen waar je in verkeert
Mijn ouders Christen-zijn bestaat uit bidden voor ontbijt, lunch en avondeten. En ik verdenk ze er van dat ze alleen de ogen even gedachtenloos sluiten omdat de au pair bidt.
Dat is ook goed mogelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef freecell het volgende:
Ja, want die is zo christelijk?
Misschien ben jij te subjectie door de kringen waar je in verkeert
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar anders nog tegenvallend oppervlakkig in
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik pech, geen kans op een lange relatie als die er ooit komtGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef z80 het volgende:
Want elke vrouw is aantrekkelijker dan jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik pech, geen kans op een lange relatie als die er ooit komt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef z80 het volgende:
[..]Ach, bij mij gaat het ook al jaren goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik pech, geen kans op een lange relatie als die er ooit komt
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Eenschquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook goed mogelijkIk zie allemaal van die mensen die zèggen dat ze Christen zijn, maar die zich niet zo gedragen. En dan bedoel ik niet de Christelijke tak die ik in Groningen ken
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, bij mij gaat het ook al jaren goed
De kerken zitten er vol mee rond de kerstdagenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook goed mogelijkIk zie allemaal van die mensen die zèggen dat ze Christen zijn, maar die zich niet zo gedragen. En dan bedoel ik niet de Christelijke tak die ik in Groningen ken
Dat is gewoon je eigen geweten sussenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De kerken zitten er vol mee rond de kerstdagen
Er gaan ook mensen met kerst naar de kerk mee met familie of vrienden of gewoon omdat ze t mooi vinden. Wist niet dat ze actief lid moesten zijn ervoorquote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De kerken zitten er vol mee rond de kerstdagen
Daar zal ook wel een reden voor zijn toch? Ik heb op geen enkele manier te neiging op enig moment vrijwillig een kerk te bezoekenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is gewoon je eigen geweten sussen
dat je verbrand als heiden bij het over de drempel gaan is een mythe he?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zal ook wel een reden voor zijn toch? Ik heb op geen enkele manier te neiging op enig moment vrijwillig een kerk te bezoeken
Scheelt weerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi. Valt niet zo veel te volgen momenteel hoor
![]()
Oeh! Met een beetje geluk kan ik woensdag middag, na het ziekenhuisbezoek, mijn bril ook op halen
Ik wel. Als ik de kerk wil zien van binnen. En dat is meer vanwege de architectuur e.d. dan de gedachte. Het is niet eng daarbinnen ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zal ook wel een reden voor zijn toch? Ik heb op geen enkele manier te neiging op enig moment vrijwillig een kerk te bezoeken
En dan zap je op zondagmorgen langs Maasbach, dan is het helemaal is de neiging nog minderquote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar was ik al achter, ik ben ook weer niet zo principieel dat ik bruiloften en begrafenissen boycotquote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat je verbrand als heiden bij het over de drempel gaan is een mythe he?
Die bruiloften kunnen mij gestolen worden als dat net zo heftig er aan toe ging dan de afgelopen keer. Dat was gewoon eng.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar was ik al achter, ik ben ook weer niet zo principieel dat ik bruiloften en begrafenissen boycot
Oh ja, true. Dat doe ik ook nog wel eens in den vreemdequote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wel. Als ik de kerk wil zien van binnen. En dat is meer vanwege de architectuur e.d. dan de gedachte.
Hoezo dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die bruiloften kunnen mij gestolen worden als dat net zo heftig er aan toe ging dan de afgelopen keer. Dat was gewoon eng.
Wat was er eng aan?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
Die bruiloften kunnen mij gestolen worden als dat net zo heftig er aan toe ging dan de afgelopen keer. Dat was gewoon eng.
ik vond onze trouwdienst echt veel specialer dan het burgerlijk huwelijk - al is het maar vanwege het feit dat je dominee je zoveel beter kent dan de ambtenaar van de burgerlijke standquote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wel. Als ik de kerk wil zien van binnen. En dat is meer vanwege de architectuur e.d. dan de gedachte. Het is niet eng daarbinnen ofzo.
Maar goed, ik vind het daarentegen wel hypocriet als wij bijvoorbeeld zouden trouwen in een kerk.
De predikant had het steeds over ongelovige (dat ongelovige het kwaad van de wereld waren) en keek daarbij onze richting op. Tevens gooide hij het op ouderwetse cliché's over het feit dat vrouwen de man moeten dienen en doen wat hij zegt.quote:
In Denemarken was het ook nog kleurrijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wel. Als ik de kerk wil zien van binnen. En dat is meer vanwege de architectuur e.d. dan de gedachte. Het is niet eng daarbinnen ofzo.
Dat geloof ik ook welquote:Op maandag 7 maart 2011 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik vond onze trouwdienst echt veel specialer dan het burgerlijk huwelijk - al is het maar vanwege het feit dat je dominee je zoveel beter kent dan de ambtenaar van de burgerlijke stand
Dat had hij toch maar mooi in de smiezenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De predikant had het steeds over ongelovige (dat ongelovige het kwaad van de wereld waren) en keek daarbij onze richting op.
St Mere Eglise vond ik ook erg apart.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
In Denemarken was het ook nog kleurrijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hadden als enige rij geen hoed op en zaten niet in de blijkbaar voor hun geldende kledingdracht. Dan valt het al snel opquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat had hij toch maar mooi in de smiezen
Tja.. moet er wel eerst een dominee (of pastoor for that matter) zijn die je kentquote:Op maandag 7 maart 2011 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik vond onze trouwdienst echt veel specialer dan het burgerlijk huwelijk - al is het maar vanwege het feit dat je dominee je zoveel beter kent dan de ambtenaar van de burgerlijke stand
Mooiquote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
St Mere Eglise vond ik ook erg apart.
[ afbeelding ]
Ze hebben de parachutisten in het glas in lood op laten nemen. Zo dankbaar zijn ze hun geweest
Mijn neefjes deden heilige communie in de kerk en daar hoort dan een feestje met cadeautjes etc bij. Ik begon met mijn ene neefje een gesprek over het geloof en hij zei (op de dag dat hij allerlei geloftes voor God had afgelegd) dat hij het allemaal maar onzin vond en het voor z'n moeder deed, maar hij had wel veel geld gekregenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja.. moet er wel eerst een dominee (of pastoor for that matter) zijn die je kent![]()
Maar dan kan ik me dat best voorstellen, al blijf ik het lichtelijk hypocriet vinden dat hele volksstammen in de kerk trouwen waar ze verder nooit meer naar om kijken 'omdat het zo mooi is'
Goed.quote:
Ik zie dat op mijn werk ook veel ja (Katholieke school).. alleen de Armeense bevolking verdenk ik er van collectief alles te menen wat ze in de kerk zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn neefjes deden heilige communie in de kerk en daar hoort dan een feestje met cadeautjes etc bij. Ik begon met mijn ene neefje een gesprek over het geloof en hij zei (op de dag dat hij allerlei geloftes voor God had afgelegd) dat hij het allemaal maar onzin vond en het voor z'n moeder deed, maar hij had wel veel geld gekregenHet zou me echt niets verbazen als hij gewoon in een kerk zou trouwen. Voor mijn moeder.
Ik heb ruzie met mijn photobucket, maar in Rusland hebben ze ook een handje van ontzettend uitbundig gedecoreerde kerkenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef borisz het volgende:
In Denemarken was het ook nog kleurrijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Virusinfecties hebben een bekend vaatdoeksymptoom jaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed.
Nu de rest nog.
Ik ging net even trainen, maar ben na een kwartier weer huiswaarts gegaan. Vaatdoek!
Jij geen kater van al het carnavalbier?
Neu, lekker geslapen tot lunchtijd, daarna lekker traag gewerkt vanmiddag.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed.
Nu de rest nog.
Ik ging net even trainen, maar ben na een kwartier weer huiswaarts gegaan. Vaatdoek!
Woensdag worden we weer in het zkh verwacht, geloof ikquote:
Half bezopen iemands knie amputerenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Woensdag worden we weer in het zkh verwacht, geloof ik
Wel eerst een askruisje halen Steerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Woensdag worden we weer in het zkh verwacht, geloof ik
wel eerlijk als die jongen dat even tegen zn moeder zegt. en hopelijk dat zij dan bedenkt dat ze dat niet meer bij hen kan veranderen zodat ze ook geen onnodig geld hoeft uit te gevenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn neefjes deden heilige communie in de kerk en daar hoort dan een feestje met cadeautjes etc bij. Ik begon met mijn ene neefje een gesprek over het geloof en hij zei (op de dag dat hij allerlei geloftes voor God had afgelegd) dat hij het allemaal maar onzin vond en het voor z'n moeder deed, maar hij had wel veel geld gekregenHet zou me echt niets verbazen als hij gewoon in een kerk zou trouwen. Voor zijn moeder.
ook niet zo slim als je ziek bent om te gaan trainen..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed.
Nu de rest nog.
je zou toch denken dat de mensen onderhand kapot moeten zijn van dagen/nachten feesten, bier drinken en shoarma eten.. de kater komt later blijkbaarquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neu, lekker geslapen tot lunchtijd, daarna lekker traag gewerkt vanmiddag.
Buiten is het nog wel herrie.
Ik neem aan dat die jongen een jaar of 11/12 is, dus al zou hij het zeggen, dan nog vraag ik me af of het iets uithaalt..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel eerlijk als die jongen dat even tegen zn moeder zegt. en hopelijk dat zij dan bedenkt dat ze dat niet meer bij hen kan veranderen zodat ze ook geen onnodig geld hoeft uit te geven
Ach, zo mondig ben je ook niet op jongere leeftijd en zeker niet tegen je oudersquote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die jongen een jaar of 11/12 is, dus al zou hij het zeggen, dan nog vraag ik me af of het iets uithaalt..
zegt zij die ziek gaat dansen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook niet zo slim als je ziek bent om te gaan trainen..
Hersteld Hervormdenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef borisz het volgende:
Van al die afsplitsingen in de kerk wordt je ook niet goed.
[ afbeelding ]
Als er geen kerken bij stond dacht ik dat het een metro kaart was van Parijsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
na 3 dagen ben je gesloopt. lichamelijk en de bankrekening.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je zou toch denken dat de mensen onderhand kapot moeten zijn van dagen/nachten feesten, bier drinken en shoarma eten.. de kater komt later blijkbaar
niet iedereen dus. vrijdag beginnen en woensdag eindigen... en dat houden ze gewoon vol ook he.. echt, knap hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef z80 het volgende:
[..]
na 3 dagen ben je gesloopt. lichamelijk en de bankrekening.
Wat zei Finkers ook alweer? Toen viel die ene grote moederkerk uiteen in allemaal kleine kutkerkjes, met elk hun eigen afscheiding.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef TAV74 het volgende:
Wat zei Finkers ook alweer? Toen viel die ene grote moederkerk uiteen in allemaal kleine kutkerkjes, met elk hun eigen afscheiding.
Geen ideequote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat zei Finkers ook alweer? Toen viel die ene grote moederkerk uiteen in allemaal kleine kutkerkjes, met elk hun eigen afscheiding.
Communie is in groep 4, dan ben je hooguit 8. Vormsel is in groep 8, dan ben je 11/12/13. En daar haken heel veel kinderen af bij ons op school iddquote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die jongen een jaar of 11/12 is, dus al zou hij het zeggen, dan nog vraag ik me af of het iets uithaalt..
klinkt goed!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
Zeker. De dame heeft twee borden gegeten
Hij was wel wat pittig door de 2 cayennepepers
Wat heb je ze nu weer op de mouw gespeldquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijnstudenten
zijn op TV bij Tros Opgelicht!
![]()
Hermanquote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen idee. Al is dit stukje ook wel weer grappig
Zijn ze opgelicht door jou Dude? Niet zo netjes he?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijnstudenten
zijn op TV bij Tros Opgelicht!
![]()
lol!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt goed!
ik heb ook flink bijgegeten na mijn optredens. nasi/bami en een karbonade en net nog een koffiebroodje bij de thee
ik heb het precies andersom; in het weekend val ik af en doordeweeks moet ik dan weer bijsterken
Ze zitten in het publiek. O kut, dit was Radar. Daar zaten ze niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat heb je ze nu weer op de mouw gespeld
Het was dat laatstequote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Communie is in groep 4, dan ben je hooguit 8. Vormsel is in groep 8, dan ben je 11/12/13. En daar haken heel veel kinderen af bij ons op school idd
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zijn ze opgelicht door jou Dude? Niet zo netjes he?
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze zitten in het publiek. O kut, dit was Radar. Daar zaten ze niet.
Komen ze morgen dus op TV. Zit ik voor niks naar de Tros te kijken.
[..]
Ja nogal.quote:
geen goed idee. zit op rand gezond gewicht en na het weekend zit ik eronder. anders blijf ik eronderquote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
lol!
Misschien doordeweeks iets beter eten?
Poeh, ja logisch inderdaad. Lijkt me echt vreselijk voor zequote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef DarkElf het volgende:
zo, even met mijn schoonmoeder bijgekletst.. die mensen hebben t toch echt een partij moeilijk met alles hoor. terecht, tis hun dochter ..
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef DarkElf het volgende:
zo, even met mijn schoonmoeder bijgekletst.. die mensen hebben t toch echt een partij moeilijk met alles hoor. terecht, tis hun dochter ..
Oi ja. Verdrietig is dat. En dan willen ze waarschijnlijk ook nog sterk blijven voor hun dochter, of niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef DarkElf het volgende:
Ik kom in het weekend altijd wel een kilotje of twee aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen goed idee. zit op rand gezond gewicht en na het weekend zit ik eronder. anders blijf ik eronder
oa maar er spelen veel meer dingen. wel goed voor haar dat ze eens haar ei kwijt kon zo, doet ze niet echt vaak.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oi ja. Verdrietig is dat. En dan willen ze waarschijnlijk ook nog sterk blijven voor hun dochter, of niet?
hehe dat bedoel ik, precies andersomquote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik kom in het weekend altijd wel een kilotje of twee aan.
volgens mij wil je dan zelf ook stervenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef golfer het volgende:
Het meest onnatuurlijk scenario: als ouder mogelijk je kind overleven.
Dat is goed ja. Even het hart luchten. En lief dat jij daar de gelegenheid voor biedt.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oa maar er spelen veel meer dingen. wel goed voor haar dat ze eens haar ei kwijt kon zo, doet ze niet echt vaak.
nou ja das logisch toch, veel meer kan ik niet doen voor ze natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is goed ja. Even het hart luchten. En lief dat jij daar de gelegenheid voor biedt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ja das logisch toch, veel meer kan ik niet doen voor ze natuurlijk.
quote:Een Britse vrouw heeft jarenlang tegen artsen gelogen over pijn in haar voeten, zodat ze instemden met een operatie waardoor ze in haar designpumps zou passen. In werkelijkheid vond ze haar voeten te breed, waardoor de schoenen met hoge hakken niet lekker liepen, citeerde de Britse krant Daily Mail de vrouw (23) maandag.
De risicovolle operatie werd enkele jaren geleden bij de breedste voet uitgevoerd en kostte de Britse belastingbetaler omgerekend 5800 euro. Haar voet was na de operatie naar eigen zeggen nog twee jaar pijnlijk gezwollen. Dit weerhield haar er niet van om voor meer dan 10.000 euro aan schoenen te kopen.
De vrouw wil nu ook haar andere voet laten opereren.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
lekker eten en drinkenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe dat bedoel ik, precies andersom
maar drink je ook veel in het weekend? of is het vrnml eten?
knap van je DEquote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oa maar er spelen veel meer dingen. wel goed voor haar dat ze eens haar ei kwijt kon zo, doet ze niet echt vaak.
Poehee, ook een heftig gesprek voor jou dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef DarkElf het volgende:
nou ja das logisch toch, veel meer kan ik niet doen voor ze natuurlijk.
valt mee geloof ik. maar in all fairness, mijn eigen emoties en grenzen e.d herkennen ben ik op dit gebied niet zo goed inquote:Op maandag 7 maart 2011 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Poehee, ook een heftig gesprek voor jou dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
merk je wel als je ineens heel moe of verdrietig word. weet alleen niet wat dan het beste is om te doen. zitten met een kop thee op de bank of actief doen..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
valt mee geloof ik. maar in all fairness, mijn eigen emoties en grenzen e.d herkennen ben ik op dit gebied niet zo goed in
wat voor broden heb je gemaakt? die knoopbroodjes zagen er heerlijk uit trouwensquote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef DarkElf het volgende:
and now for something complety different: mijn broden zijn echt goed geworden
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
oooja nog iets over afgelopen vrijdag in Hengelo (Gld). was echt heel leuk, vol en nogal enthousiast publiekalleen:
Jaloezie heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja blijkbaar.. dat fluisteren met vriendinnen, lachen en proberen na te doen vind ik al vervelend maar daar heb ik me overheen gezet. kijk er gewoon overheen of glimlach vriendelijk. of doe een paar moves achter elkaar die ze never nooit na kunnen doen, helpt ookquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Net ff naar buiten geweest en rondje gelopen: volgens mij is er niet zoveel verschil met gister
Misschien iets jonger publiek (16-25).
Geeft wel aan hoe goed zij hun vriendjes vertrouwenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja blijkbaar.. dat fluisteren met vriendinnen, lachen en proberen na te doen vind ik al vervelend maar daar heb ik me overheen gezet. kijk er gewoon overheen of glimlach vriendelijk. of doe een paar moves achter elkaar die ze never nooit na kunnen doen, helpt ook
maar met van die gevaarlijke dingen gooien... kunnen ze beter gooien naar hun vriendjes die staan te kijken![]()
Ach. Kijken alleen schept ook jaloeziequote:Op maandag 7 maart 2011 21:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe goed zij hun vriendjes vertrouwen
K9 zuigt, wat gaat er fout met de standaard mailclient?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef LieLie het volgende:
Steeheer?
Kan ik mijn hotmail pushen naar m'n telefoon in K9-mail?
Pop3 krijg ik wel aan de praat, maar die kan alleen per kwartier checken oid.
En imap kan volgens mij niet met hotmail.
Alle andere mogelijkheden voor mail zijn ook welkom.
Maar ik word helemaal gek van de mailclient die op de telefoon zit..
Alles?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
K9 zuigt, wat gaat er fout met de standaard mailclient?
Koop een iPhonequote:Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Alles?![]()
Hij synchroniseert slecht, hij laadt supertraag, hij loopt bijna standaard vast..
Wat ben jij nou voor een helpdesk?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Koop een iPhone
Ik heb geen idee, bij mijn Android-toestellen liep het altijd erg goed met exchange of met POP. Had altijd 1 GMail account gepushed en de rest om de 30 minuten automatisch trekken.
*shrug* je moet gewoon invullen wat er in de handleidingen staat van Hotmail enzoquote:
Ik krijg het ook wel aan de praat via de exchange-instellingen. Maar daarna werkt het gewoon heel slecht.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*shrug* je moet gewoon invullen wat er in de handleidingen staat van Hotmail enzo
sterktequote:Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
GegroetIk heb volgens mij geen idee waar ik in ben gestapt met de Roparun
Men had het over 52-72 uur zonder slaap
In bepaalde andere culturen (buiten de Westerse) is het normaal om je ouders te verzorgen. Vraag me af of dat beter of slechter is dan oudjes in een verzorgingstehuis proppen wat hier de norm is.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
makkiequote:Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
quote:
Ik heb het al een tijdje niet gedaan ditquote:
Voor een ouder met Alzheimer zorgen is wel even heel anders hè!!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
In bepaalde andere culturen (buiten de Westerse) is het normaal om je ouders te verzorgen. Vraag me af of dat beter of slechter is dan oudjes in een verzorgingstehuis proppen wat hier de norm is.
je had 3 dagen kunnen oefenen in het zuiden des landsquote:Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
Das niet hetzelfde hequote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef z80 het volgende:
[..]
je had 3 dagen kunnen oefenen in het zuiden des lands
Daar kunnen de meeste bejaarden op zich prima voor zichzelf zorgenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ik was in de war met de 'normale' bejaardentehuizen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef golfer het volgende:
Ja, dankzij SunTav kijken we dus nu naar het Familie Diner.
eindelijk eens iets lekkers waar geen eigeel in zit.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, de macarons staan te drogen, zo nog bakken en onderwijl maak ik witte-chocoladeganache met creme de framboise
hopelijk worden ze nu beterquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, de macarons staan te drogen, zo nog bakken en onderwijl maak ik witte-chocoladeganache met creme de framboise
Omg zo lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Hoezo, kun je daar niet tegen?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef z80 het volgende:
eindelijk eens iets lekkers waar geen eigeel in zit.
Slaap lekker!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga slapen (hoop ik). trustenkussie!
Ik vind het knap, want ik krijg het niet voor elkaar op mijn mob.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef LieLie het volgende:
Nou, ik heb weer een mailclient aan de praat, dan nu maar slapen
Ook maar er zit nog zo'n winkel waar ze ook veel hebben. Ook glucosestroop enzo .quote:
Dat is echt essentieel als je zelf snoepjes gaat makenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:05 schreef DarkElf het volgende:
Ook maar er zit nog zo'n winkel waar ze ook veel hebben. Ook glucosestroop enzo .
I know!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt essentieel als je zelf snoepjes gaat maken
Tsjah tis hard en heel moeilijk idd. En ze worden er duidelijk ouder van om te zien ook. Het tekent echt.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Heavy voor je sch-ouders hoor Elf, sowieso voor jullie als hele familie![]()
Volgens mij tekent t de mr ook, maar minder want hij staat er toch verderaf dan zijn ouder natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef Bluezz het volgende:
Ja, zoiets zit 24/7 in je systeem, constante stressfactor.
Ohhh nee, wat heb jij voor nasty plannen?quote:
nog niets, je kent mijn plannen voor de komende wekenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh nee, wat heb jij voor nasty plannen?
Ehm ... Is vast toeval.quote:Wel apart trouwens van de haarkleur van je Mr! Maar het past idd wel bij hem. Ik hoop niet dat dat bij mijn Meneer ook geldt; die heeft echt veel meer grijs haar
gekregen sinds hij met me getrouwd is
nee nog niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
True. Ach, het is ook niet eens per se voor de lekker dat zelfgemaakt snoep zo geweldig is (op die caramels van David Leibovitz na trouwens - volg je die ook op twitter?), het is vooral zo leuk, dat spelen met suiker, de veranderende eigenschappen, dingen doen met kleurstoffen en smaakstoffen...
Ja en nog steeds even onbetrouwebaar lispelend en draaikonterig en handengevouwend pratend.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Van Agt is nog fief zeg, met zijn 80 jaar!
snap ik ook wel gezien de manier waarop jouw hersenen werken en met je werk enzo. en je bent natuurlijk best een nerdjequote:Op maandag 7 maart 2011 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Het is meer mijn innerlijke chemicus die het tof vindtAls snack vind ik stiekem bijvoorbeeld die zelfgeroosterde wasabiamandelen veel lekkerder.
je bent hartstikke slank toch?quote:Maar goed, verstandig dat jij even rustig-aan doet. Het zou voor mijn lijn ook beter zijnIn de categorie gezondere snacks: heb jij weleens in de oven geroosterde kikkererwten gemaakt? Schijnt ook een lekker knabbeltje te zijn.
dat gaat even op een laag pitje, heb vanochtend mijn run afgebroken omdat mijn voet gevoelig werd, wil niet een echte blessure krijgen dus neem even rust.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar je rent je ook uit de naad ElfDat is dan niet zo moeilijk
En ik zag een vest voorbij komen, leuk1
Ik ben groot fan van hem.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en nog steeds even onbetrouwebaar lispelend en draaikonterig en handengevouwend pratend.
Man, wat heb ik een grondige hekel aan die aartsvader der CDA-ers.
ja tuurlijk maar je hebt kleding die nét nog even een grotere 'knusheid'factor hebbenquote:
Christendemocratisch Draaiend Appelquote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en nog steeds even onbetrouwebaar lispelend en draaikonterig en handengevouwend pratend.
Man, wat heb ik een grondige hekel aan die aartsvader der CDA-ers.
Aapze, lieve Dude!quote:Op maandag 7 maart 2011 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga naar de apenrots.
Slaap lekker lieve Cullies.
nou idd zeg!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Sodeju ik kom helemaal bij nu van mijn werkdagje. Meteen met je neus in de crisisboter, zieke collega's & extra poli's morgen & een paar poli's verzetten & mensen die 3 kwartier (!) in de wacht hebben gestaan qua telefoon. Echt manic monday![]()
snap ik maar wel fijn dat jij ff bij kan komenquote:Zó blij met mijn 2 dagen vrij weer, maar ook een beetje bezorgd over mijn collega's die morgen de puinhopen weer verder moeten opruimen![]()
Oh das fijn!quote:1 lichtpuntje, er staat een interne vacature voor 20 uurwe hebben een soort bijzonder artikel moeten betreden om dat voor elkaar te krijgen, maar het is óf dat óf binnenkort overwerkte mensen.
Jij bent ook onhandig met vrouwen die je leuk vind?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, dat is een pijnlijk moment, als je je dat realiseert
Ook datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent ook onhandig met vrouwen die je leuk vind?
Oh we werken niet langs elkaar heen, het heeft mijns inziens vooral te maken met de verdeling van de werkzaamheden die er in het verleden vooral was door de fysieke afstand. Nu zit je bij elkaar en zijn de lijntjes korter, dat helpt en scheelt een heleboel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Bloes, moest je vandaag werken? Hier in het zkh is er ook wat wrijving tussen balie en secretariaat (en de office managers). Toch raar dat dat zo is, komt vaak doordat iedereen langs elkaar heen werkt en niet het gevoel heeft dat de 'anderen' genoeg rekening houden met je eigen werk.
ik ben allergies voor eigeel.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoezo, kun je daar niet tegen?
FFT, ik heb nu dit recept gebruikt, maar dan met iets gele kleurstof en het zaad van een vanillestokje. En dan niet met ketchup erin, natuurlijk
Blijkbaar!quote:
Het gaat wel weer, zondag te vet gegeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mogge Krak, bedankt. Hoe gaat het met jou?
O, dat kan hele leuke effecten hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat wel weer, zondag te vet gegeten.Vandaag weer gezond doen bij moeders.
1,5 gaatje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Blijkbaar!
En jij knuffel in je hoofd!
Overigens heb ik even mijn buikriem weer aangehaald. Geen ongezonde meuk meer in mij
1,5 nu na twee weken
maar wel lekker?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat wel weer, zondag te vet gegeten.Vandaag weer gezond doen bij moeders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |