lekker pannenkoekenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
Net pannenkoeken gegeten en nu gewoon een hang avondje.
Beiden lekker!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
Net pannenkoeken gegeten en nu gewoon een hang avondje.
Meatball Marinara. 15cm broodje. Ofwel 315 gramquote:Op maandag 7 maart 2011 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je een meatball marinara vergelijken met een BigMac...
1 2 3 4 5 6 7 8 | Meatball Big Mag Calorien 169,52 226,03 Zout 0,79 1,05 Vet 6,73 11,42 Verzadigd 3,02 4,57 Koolhydraten 20,10 18,26 Vezels 2,22 1,37 Suiker 6,25 3,65 |
Zie? Verrassend alles in dezelfde orde van grootte....quote:Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Meatball Marinara. 15cm broodje. Ofwel 315 gram
Calorieën534
Totaal Vet(g)21.2
Verz. Vet(g)9.3
Sodium(mg)2.5
Koolhydraten(g)63.6
Vezels(g)7.0
Suikers(g)19.7
Proteïne(g)28.1
Big Mac 219g
Calorieën 495
Eiwit: 25g
Vet: 25g
Koolydraten: 40g
Zout: 2,3g
Suiker: 8
Verzadigde vetten: 10g
Vezels: 3g
Heb alles omgerekend naar 100g. (zie post hierboven) Dan is de meatball wel gezonderquote:Op maandag 7 maart 2011 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie? Verrassend alles in dezelfde orde van grootte....
Gohquote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb alles omgerekend naar 100g. Dan is de meatball wel gezonder
Valt me op hoeveel suikers er in hun brood zitten. Maar in verhouding vast niet meer dan die bijna-suiker-witbrood van de Mac.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef ColdFeet het volgende:
Subway heeft van dat vieze laffige halfzoete Amerikaanse brood - ik vind het echt smerig daar. En die toko's hebben ook allemaal zo'n lucht die je op 20 meter afstand ruikt, net zoals bij de Mac.
Wat mij betreft is 't geen haar beter
nou ik proef toch geen suiker in het brood hoor... vind de broodjes bij beide niet zo. bij de Subway dat getoaste maakt het niet echt lekker, maar zonder te toasten smaakt het volgens mij naar oud broodquote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Valt me op hoeveel suikers er in hun brood zitten. Maar in verhouding vast niet meer dan die bijna-suiker-witbrood van de Mac.
Suiker bestaat uit een groep moleculen die wat uitgebreider is dan witte tafelsuiker.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ik proef toch geen suiker in het brood hoor... vind de broodjes bij beide niet zo. bij de Subway dat getoaste maakt het niet echt lekker, maar zonder te toasten smaakt het volgens mij naar oud brood
Hoe smaakt een koolhidraat?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Suiker bestaat uit een groep moleculen die wat uitgebreider is dan witte tafelsuiker.
En jeetje, als we alles moesten doen op 'proeven' dan zouden we de voedingswaardentabellen gelijk de kliko in kunnen doen.
Wat voor salade had je gemaakt?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef DarkElf het volgende:
mmm lekkere salade. had nog wat mierikswortel erdoor gegooid
jawel. droger, veel compacter.. je hebt er gauw genoeg van. en 5x zo duurquote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor salade had je gemaakt?
FFT, heb je ook in de VS het verschil niet geproefd tussen het brood daar en het brood zoals jij het hier kent?
gerookte makreel, kappertjes, rode ui, komkommer, sla, mierikswortel en gekookt ei op roggebroodquote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor salade had je gemaakt?
FFT, heb je ook in de VS het verschil niet geproefd tussen het brood daar en het brood zoals jij het hier kent?
feestquote:Arie Boomsma is na veertien jaar weer vrijgezel. De trouwplannen die hij en Kieu hadden, zijn van de baan.
Pff, daar zijn er nogal veel van.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De ene die altijd in de voedingswaarde tabel staat.
hmm dat nog niet helaas.... maar hij kan het nu wel gauw toegevenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij gaat eindelijk uit de kast door het leven?
Na 14 jaar had hij genoeg van zijn blauwe ballen en is hij er vandoor gegaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef Stereotomy het volgende:
Na 14 jaar bij elkaar het toch niet aandurven om de rest van je leven bij elkaar te blijven
Memo, staat er een o teveel in je sig bij 'loose' ?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij gaat eindelijk uit de kast door het leven?
Naar de dichtsbijzijnde parkeerplaats?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Na 14 jaar had hij genoeg van zijn blauwe ballen en is hij er vandoor gegaan.
Van zijn kerk. Altijd fijn, in zo'n vertrouwde omgeving.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Naar de dichtsbijzijnde parkeerplaats?
Nee, dat dacht ik ook, maar toen ik het citaat googelde, stond het er wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
Memo, staat er een o teveel in je sig bij 'loose' ?
Ah okee, kleding wat losser dragen, dat kan ookquote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik ook, maar toen ik het citaat googelde, stond het er wel.
niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Memo, staat er een o teveel in je sig bij 'loose' ?
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef freecell het volgende:
Hmmm, na 14 jaar is wel maf.
Maar waarom zou je sowieso na 14 jaar nog trouwen...
quote:In 2009 maakte Arie bekend dat hij en Kieu huwelijksplannen hadden. Om alvast aan het idee van een huwelijk te wennen, stapten ze vorig jaar in het vliegtuid naar Californië om daar onofficiële huwelijksgeloften uit te spreken.
"Daarna waren we er niet meer zo mee bezig", liet de presentator eerder weten. Ook onthulde hij eerder dat een relatie voor hem keihard werken was. "Soms neem ik teveel hooi op mijn vork en moet ik uitkijken dat mijn privéleven nog wel aandacht krijgt."
hier ookquote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef freecell het volgende:
Big bang
Wij lagen ook onder de tafel idnerdaad
Ja ik wil.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef freecell het volgende:
Hoe kan je nou onofficiele huwelijksbeloften uitspreken?
Ik beloof dat ik bij je blijf. Denk ik. onder voorbehoud. Misschien.
Zoiets?
Ik moest ook enorm hard lachen om die opmerking over Bill Gates en de arme kindertjes in Afrika, trouwensquote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef freecell het volgende:
Big bang
Wij lagen ook onder de tafel idnerdaad
Jupquote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moest ook enorm hard lachen om die opmerking over Bill Gates en de arme kindertjes in Afrika, trouwens
Dat was sowieso een briljante aflevering (en een briljante reeks Archimedes grappen)quote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet echt zo lachen om deze
[ afbeelding ]
Daarom lees ik hem nu wrs ook pasquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb dat onderschrift echt al een eeuw ofzoen nu begint iedereen erover
Dat eureka!/holy molyquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
Dat was sowieso een briljante aflevering (en een briljante reeks Archimedes grappen).
Ik heb de mijne vorige week veranderd. Waaat, heb je dat niet gemerktquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef freecell het volgende:
Daarom lees ik hem nu wrs ook pas
Ik lees eigenlijk nooit onderschriften
Ik meestal ook niet, maar soms valt er 1 wel opquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef freecell het volgende:
Daarom lees ik hem nu wrs ook pas
Ik lees eigenlijk nooit onderschriften
Hij slaat echt enorm op mijn familie, eerlijk gezegdquote:
Hoezo teveel?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup
Sowieso zitten wij altijd te hikken bij BBT
We begrijpen alleen net iets teveel nerd-grappen
Die van jou zie ik wel regelmatig en dan doe ik ook regelmatigquote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik meestal ook niet, maar soms valt er 1 wel op![]()
(die van mij slaat niet op jou, bijbelquizwinnares)
Jij bent te subjectief door de kringen waar je in verkeertquote:Op maandag 7 maart 2011 20:23 schreef freecell het volgende:
Die van jou zie ik wel regelmatig en dan doe ik ook regelmatig
Het woordje 'most' irriteert mij mateloos.
Ik word horendol van al die afkortingenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef DarkElf het volgende:
HIMYM gaat trouwens nog 2 jaar door las ik net.
Maar How I met Your Mother is zoveel typenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word horendol van al die afkortingen
En eerlijk gezegd zegt me dat even veel als HIMYMquote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef DarkElf het volgende:
Maar How I met Your Mother is zoveel typen
ik bid ook nog voor en na het eten als ik met mn ouders eet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij bent te subjectief door de kringen waar je in verkeert
Mijn ouders Christen-zijn bestaat uit bidden voor ontbijt, lunch en avondeten. En ik verdenk ze er van dat ze alleen de ogen even gedachtenloos sluiten omdat de au pair bidt.
Ja, want die is zo christelijk?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij bent te subjectief door de kringen waar je in verkeert
Mijn ouders Christen-zijn bestaat uit bidden voor ontbijt, lunch en avondeten. En ik verdenk ze er van dat ze alleen de ogen even gedachtenloos sluiten omdat de au pair bidt.
Dat is ook goed mogelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef freecell het volgende:
Ja, want die is zo christelijk?
Misschien ben jij te subjectie door de kringen waar je in verkeert
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar anders nog tegenvallend oppervlakkig in
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik pech, geen kans op een lange relatie als die er ooit komtGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef z80 het volgende:
Want elke vrouw is aantrekkelijker dan jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik pech, geen kans op een lange relatie als die er ooit komt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef z80 het volgende:
[..]Ach, bij mij gaat het ook al jaren goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik pech, geen kans op een lange relatie als die er ooit komt
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Eenschquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook goed mogelijkIk zie allemaal van die mensen die zèggen dat ze Christen zijn, maar die zich niet zo gedragen. En dan bedoel ik niet de Christelijke tak die ik in Groningen ken
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, bij mij gaat het ook al jaren goed
De kerken zitten er vol mee rond de kerstdagenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook goed mogelijkIk zie allemaal van die mensen die zèggen dat ze Christen zijn, maar die zich niet zo gedragen. En dan bedoel ik niet de Christelijke tak die ik in Groningen ken
Dat is gewoon je eigen geweten sussenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De kerken zitten er vol mee rond de kerstdagen
Er gaan ook mensen met kerst naar de kerk mee met familie of vrienden of gewoon omdat ze t mooi vinden. Wist niet dat ze actief lid moesten zijn ervoorquote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De kerken zitten er vol mee rond de kerstdagen
Daar zal ook wel een reden voor zijn toch? Ik heb op geen enkele manier te neiging op enig moment vrijwillig een kerk te bezoekenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is gewoon je eigen geweten sussen
dat je verbrand als heiden bij het over de drempel gaan is een mythe he?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zal ook wel een reden voor zijn toch? Ik heb op geen enkele manier te neiging op enig moment vrijwillig een kerk te bezoeken
Scheelt weerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi. Valt niet zo veel te volgen momenteel hoor
![]()
Oeh! Met een beetje geluk kan ik woensdag middag, na het ziekenhuisbezoek, mijn bril ook op halen
Ik wel. Als ik de kerk wil zien van binnen. En dat is meer vanwege de architectuur e.d. dan de gedachte. Het is niet eng daarbinnen ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zal ook wel een reden voor zijn toch? Ik heb op geen enkele manier te neiging op enig moment vrijwillig een kerk te bezoeken
En dan zap je op zondagmorgen langs Maasbach, dan is het helemaal is de neiging nog minderquote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar was ik al achter, ik ben ook weer niet zo principieel dat ik bruiloften en begrafenissen boycotquote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat je verbrand als heiden bij het over de drempel gaan is een mythe he?
Die bruiloften kunnen mij gestolen worden als dat net zo heftig er aan toe ging dan de afgelopen keer. Dat was gewoon eng.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar was ik al achter, ik ben ook weer niet zo principieel dat ik bruiloften en begrafenissen boycot
Oh ja, true. Dat doe ik ook nog wel eens in den vreemdequote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wel. Als ik de kerk wil zien van binnen. En dat is meer vanwege de architectuur e.d. dan de gedachte.
Hoezo dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die bruiloften kunnen mij gestolen worden als dat net zo heftig er aan toe ging dan de afgelopen keer. Dat was gewoon eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |