Phadaffi.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik toch aan de macht kom, doen we het gelijk maar goed, toch?OF ben ik dan te dictatoriaal?
Nou, dan zoeken ze maar wat anders leuks uitquote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
30.000 duels per weekend in NL. Hoop mensen hebben er plezier van.
WAT?quote:
Jij bent echt druk bezig met experimenteren hequote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Lijst P? Ik ben team L
Anyway: wasabi-amadelenexperiment is wel OK, maar nog niet perfect, vrees ik - ze smaken goed, knabbelen lekker weg, maar nog niet de perfecte crispy bite
Je weet dat sport gezond is he?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dan zoeken ze maar wat anders leuks uitEn als we dan toch bezig zijn.....alleen het vrouwenhockey mag blijven bestaan! De rest van de sporten voeren we ook af.
Alle sport behalve een vrouwensport verbieden neigt naar dictatoriaal extremistisch gedrag met een vies seksistisch tintje. Daarbij word je blijkbaar mishandeld als je zegt niet te stemmen op die dictatorquote:
De vanillemacarons met witte-chocoladeganache en creme de framboise moeten anders even wachten tot morgen - geen puf meerquote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
Jij bent echt druk bezig met experimenteren he![]()
![]()
Misschien moet je met je toekomstplannen eens een héél andere richting uitquote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
De vanillemacarons met witte-chocoladeganache en creme de framboise moeten anders even wachten tot morgen - geen puf meer
Geen hockey meer voor jou.quote:
Verplicht wandelen. Geen sport. Waarschijnlijk belast hij de leuke dingen des levens ook nog eens.quote:
maar dan krijg ik mijn vriendin wel makkelijk mee om naar het buitenland te vertrekkenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verplicht wandelen. Geen sport. Waarschijnlijk belast hij de leuke dingen des levens ook nog eens.
Nee hoorquote:
En me ook nog een dictator durven noemen? Ik laat je toch verdikkie stemmenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle sport behalve een vrouwensport verbieden neigt naar dictatoriaal extremistisch gedrag met een vies seksistisch tintje. Daarbij word je blijkbaar mishandeld als je zegt niet te stemmen op die dictator
Nee hoor! Whisky wordt accijnsvrijquote:Op zondag 6 maart 2011 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verplicht wandelen. Geen sport. Waarschijnlijk belast hij de leuke dingen des levens ook nog eens.
Ik zeg....we verdubbelen die bedragenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:00 schreef borisz het volgende:
Wat is het standpunt van P in zake de bubbeltjesbelasting?
Wijn met bubbels betaal je 3x zoveel accijns dan zonder bubbels..
250euro om 75 euro per hectoliter.
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zeg....we verdubbelen die bedragenMeer belastinginkomsten zodat ik de accijnzen op de whisky en cognac kan laten verdwijnen
Ik kom ook zoquote:Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ga op bed liggen om mijn boek verder te lezen. Slaap lekker allemaal en tot morgen.
Heb het ook weer eens sinds tijden opstaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:09 schreef borisz het volgende:
Trusten Isa, Kaas en DH
Ik ga nog even studio voetbal kijken
Heeft Dude je via de SC aangestoken?quote:
Omdat mijn commercieel talent slechts zeer beperkt ontwikkeld isquote:Op zondag 6 maart 2011 22:26 schreef DarkElf het volgende:
Hé CF waarom ga je geen bakkerij / taartenwinkel oid beginnen?
er is mij ooit verteld dat ik verkoopskills hebquote:Op zondag 6 maart 2011 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat mijn commercieel talent slechts zeer beperkt ontwikkeld isMaar misschien kunnen we wat regelen: ik bak, jij verkoopt? En DE for the cookies
Voorlopig gaat er bij mij nog steeds niets boven de geur van drukinkt, dus de kans dat ik boeken voor zo'n apparaat inruil is bijzonder klein.quote:
Niet inruilen joh!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig gaat er bij mij nog steeds niets boven de geur van drukinkt, dus de kans dat ik boeken voor zo'n apparaat inruil is bijzonder klein.
Voor thuis op de bank koop ik nog steeds gewoon boeken, hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef golfer het volgende:
Voorlopig gaat er bij mij nog steeds niets boven de geur van drukinkt, dus de kans dat ik boeken voor zo'n apparaat inruil is bijzonder klein.
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, dat is dus unaniem: het is niet of-of, gewoon allebei
Ik lees op dit moment donald duck jaargang 1954quote:Op zondag 6 maart 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik lees ieder avond voor het slapen gaan een stukje boek. Dus verslind er zo best veel per jaar
Dat is een goede jaargang.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
Ik lees op dit moment donald duck jaargang 1954.
Flauwquote:
Ik doe de productfotografie welquote:Op zondag 6 maart 2011 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat mijn commercieel talent slechts zeer beperkt ontwikkeld isMaar misschien kunnen we wat regelen: ik bak, jij verkoopt? En DE for the cookies
Juistemquote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, dat is dus unaniem: het is niet of-of, gewoon allebei
Dat kan ik tegenwoordig gewoon zelf hoor Peetjequote:Op zondag 6 maart 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik doe de productfotografie welEn het testwerk
Ja maar je hebt een onafhankelijke tester nodigquote:Op zondag 6 maart 2011 23:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat kan ik tegenwoordig gewoon zelf hoor Peetje
Nog even m'n wijntje wegwerken en dan ga ik echtechtecht naar bed.
Je bent gewoon echt ziekjes.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Gets, wat ben ik lamlendig. En dat zeg ik niet snel.
Ik heb bijna de hele dag in bed gelegen.
Ik probeer nog even een wijntje, anders slaap ik niet, vrees ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt ziekjes.
Dus hop, je bedje in en uitzieken.
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Gets, wat ben ik lamlendig. En dat zeg ik niet snel.
Ik heb bijna de hele dag in bed gelegen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Beterschap, Dude!
Ik ga slapenBTW, ben begonnen in Tirza hoor
Als je er toch middenin zit, kun je er maar net zo goed in meegaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Sow, dat was een factor 100 leuker dan verwacht
Leuke dag met Memo gehad, carnaval is *leuk*. Iedereen doet gek, Schlagermuziek en gewoon springen met bier in je hand.
Zo is dat!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 01:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je er toch middenin zit, kun je er maar net zo goed in meegaan.
Ik ben bang dat ik niet slaap, omdat ik de hele dag al heb geslapen. Dus ik wacht nog even tot de vermoeidheid me overvalt.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo is dat!!!
Eigenlijk is het gewoon straattheater. Dat vind ik leuk.![]()
Hoe is het met de bacillen Dude? Moet je niet onder de wol liggen?
Ja, idem. Op een 1 of andere manier kan ik veel beter opstaanquote:Op maandag 7 maart 2011 08:51 schreef TAV74 het volgende:
goedemorgen![]()
Ik was warempel al om 8 uur op mijn plek, dat gebeurd me niet vaak op maandagDaglicht bij het wakker worden doet me goedm blijkbaar
Denk het niet hoorquote:
Gelukkig maar. En anders geef je ze maar muziekles.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het niet hoorEen van mijn collega's is ook van de P-muziek
Beetje bijlezen, Sarabiquote:Op maandag 7 maart 2011 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Hoe is het met iedereen?
En P gaat de politiek in?
Rustig en raarquote:
Ik zou toch eerst even zijn nogal dictatoriale plannen lezen als ik jou wasquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou toch eerst even zijn nogal dictoriale plannen lezen als ik jou was
Je moet verplicht gaan hockyen, zodat hij kan komen kwijlen bij het aanblik van een elftal vrouwen in korte rokjes die een stok vasthoudenquote:
Nu snap je waarom ik hockeyquote:Op maandag 7 maart 2011 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet verplicht gaan hockyen, zodat hij kan komen kwijlen bij het aanblik van een elftal vrouwen in korte rokjes die een stok vasthouden.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet verplicht gaan hockyen, zodat hij kan komen kwijlen bij het aanblik van een elftal vrouwen in korte rokjes die een stok vasthouden.
Ik snap je helemaal hoorquote:
Het bevordert alleen je eigen portemonnee en je denkt niet aan anderequote:Op maandag 7 maart 2011 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Vergeet de accijnsvermindering op whisky en de accijnsverdubbeling op wijn en bubbeltjeswijn niet
ach, die taak wil ik best van je overnemen hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal hoorHelaas zit ik dit jaar bij de Roparun maar anders zou ik een hockeytoernooi zijn gaan fotograferen
32 damesteams
Ik denk wel aan anderenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het bevordert alleen je eigen portemonnee en je denkt niet aan andere.
Veel verschil met huidige politici zit er dus niet in.
Stel het ze voorquote:Op maandag 7 maart 2011 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach, die taak wil ik best van je overnemen hoor
En de andere 15,5miljoen inwoners van Nederland?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk wel aan anderenJij drinkt toch ook whisky
En SunTAVGolfer
Dat vind ik niet kunnenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die mogen ook whisky drinken van mij hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En de andere 15,5miljoen inwoners van Nederland?
Niet? Nou ja, je hoeft geen stick vast te houden?quote:
Ow okequote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet? Nou ja, je hoeft geen stick vast te houden?
Pfff een Peter R de Vriesje plegenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
En deze reacties zijn dus precies waarom ik mijn politieke ambities maar even in de koelkast zet. De tijd s er nog niet rijp voor![]()
quote:
Moet je ook niet zo lang doorgaan met culinaire experimentjesquote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
Poehee. Lesgeven is toch best vermoeiend, zeker op maandagochtend.
quote:
Ik mag toch nog wel 1 dagje vakantie.....quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:11 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, nou, ik was prima wakker hoor. Ik sta er zelfs extra vroeg voor op, zodat ik niet loop te gapen.
quote:Lekker een kliekje parmesan chicken als lunch. Ik heb er nog wat pasta bijgekookt, ook. Vanavond dus maar een salade eten ofzo.
Actievelingquote:Op maandag 7 maart 2011 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
net gesport. ging niet heel erg lekker, begin echt verkouden te worden geloof ik.. Zo dus maar eens goed heet douchen en soep voor lunch eten, kijken of het dan beter gaat.
Dat zijn toch helemaal geen nieuwe geluiden joh. Dat speelt al heel erg lang en wordt ook al heel lang als triest gekenmerkt, maar er wordt niets aan gedaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:12 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Goh, ze beginnen het nu zelf ook in de gaten te krijgen die directies:
http://nos.nl/artikel/223(...)ent-karige-zorg.html
Zelfs de situatie eens goed analyseren hoe het beter kan is al te veel moeite (maar er wordt natuurlijk wel een commissie ingesteldquote:Op maandag 7 maart 2011 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zijn toch helemaal geen nieuwe geluiden joh. Dat speelt al heel erg lang en wordt ook al heel lang als triest gekenmerkt, maar er wordt niets aan gedaan.
en die commissie wordt vervolgens betaald met het geld wat eigenlijk voor de zorg was.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zelfs de situatie eens goed analyseren hoe het beter kan is al te veel moeite (maar er wordt natuurlijk wel een commissie ingesteld)
Ik weet dat het niet mee valt Leinquote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik nodig iedereen die denkt dat t wel meevalt in de zorg, om een avond met mij mee te gaan werken.
Vorig jaar heeft er iemand van de Raad van Bestuur een dag meegewerkt met een flexer op een andere afdeling. Die vond het belachelijk hoeveel zorg er verleend moest worden in een korte tijd. Dat is inmiddels minstens een half jaar geleden. En er is geen FUCK veranderd. Hij had net zo goed niet mee kunnen lopen. Er komen wel woorden maar geen daden. De raad van bestuur weet donders goed wat er aan de hand is, ik ga er geen energie meer aan verspillen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
Ik weet dat het niet mee valt Lein
Misschien eens aan je directie voorstellen?
De zorgmanager van mijn sector is op een andere functie gezet om meer geld vrij te maken voor handen aan het bed. Maar merk ik er iets van?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:36 schreef golfer het volgende:
Tsja, het is al jarenlang hetzelfde. De problematiek is bekend en wordt ook erkend, maar er verandert niets.
Zelfs als er extra geld beschikbaar wordt gesteld resulteert dat in de praktijk nog niet aan meer handjes aan het bed.
wat ontzettend frustrerend.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft er iemand van de Raad van Bestuur een dag meegewerkt met een flexer op een andere afdeling. Die vond het belachelijk hoeveel zorg er verleend moest worden in een korte tijd. Dat is inmiddels minstens een half jaar geleden. En er is geen FUCK veranderd. Hij had net zo goed niet mee kunnen lopen. Er komen wel woorden maar geen daden. De raad van bestuur weet donders goed wat er aan de hand is, ik ga er geen energie meer aan verspillen.
als in het begin van het hooikoorts seizoen de medicijnen niet goed werken, blijft dit het hele jaar zo.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:29 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk MeMo! En Z. weet je t al voor het hele jaar?
Ah, daar heb ik ook naar gezocht.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik mag toch nog wel 1 dagje vakantie.....
Ik zit trouwens op youtube te zoeken naar oefeningen die ik thuis kan doen met losse gewichtjes, maar kan niets goeds vinden
Geh, dit is het meest persoonlijke wat je in de afgelopen 2 jaar hebt geschreven op Fokquote:Op zondag 6 maart 2011 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maar dan krijg ik mijn vriendin wel makkelijk mee om naar het buitenland te vertrekken
Ik gebruik mijn Billy Bands voor triceps trainingquote:Op maandag 7 maart 2011 14:09 schreef DarkElf het volgende:
heb net 2 dumbbells gekocht (laag gewicht) voor hopelijk wat triceps training oa. eens zien of dat wat effect heeft
k heb ook zoiets , handig voor wat weerstand bij Pilates, maar een setje dumbbells leek me handig en t was niet duur bij de Decathlon (waar ik was voor een nieuw hardloopshirt oa) dus maar meegenomenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Billy Bands voor triceps training
Neeeeeequote:Op maandag 7 maart 2011 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn middle names are stom and gay.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NeeeeeeIk heb die DVD's ooit van iemand geleend, maar ik vond het zo stom en zo gay dat ik er snel mee gestopt ben
Heb je 1 of 2 kilo, DE?
*grinquote:Op maandag 7 maart 2011 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn middle names are stom and gay.
Huh? Wat???quote:Op maandag 7 maart 2011 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ff een andere negert gepakt
Ik blijf maar gewoon handballen denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef DarkElf het volgende:
1 kilo, leek me genoeg? tis meer voor herhalingen dan voor echt gewicht dacht ik.
oh ja dat dus, heel onhandig. Dan vind ik dit:quote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al een jaartje niet meer, maar wel een hele tijd gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, doe je het ook echt met DVD en al?
Toen ik las dat een manager mee had gelopen en er niets door was veranderd dacht ik nog: nou ja, er moet ook geld voor zijn en dat is er om te beginnen al te weinig.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:37 schreef Leintjeuh het volgende:
De zorgmanager van mijn sector is op een andere functie gezet om meer geld vrij te maken voor handen aan het bed. Maar merk ik er iets van?
Bittere, bittere teleurstelling.
om het effect van de gewichten nog wat te vergroten kun je gaan trainen met links en rechts verschillende gewichten. (links 1 KG rechts 1.5KG en halvewegen de trainging wisselen)quote:Op maandag 7 maart 2011 14:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja dat dus, heel onhandig. Dan vind ik dit: [ afbeelding ] wat handiger
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar die 2-kilodingen zijn enorm lomp en onhandig
Ander potje voor de financiering hequote:Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik las dat een manager mee had gelopen en er niets door was veranderd dacht ik nog: nou ja, er moet ook geld voor zijn en dat is er om te beginnen al te weinig.
Maar als ze dan concrete stappen ondernemen om geld vrij te maken en je merkt er nog steeds helemaal niks van dan gaat er iets mis![]()
Maar wat ik ook mis vind gaan is dat één en ander soms verzandt in regelgeving en commissies en vergaderingen etc. Maar dat er dus op de werkvloer zelf en voor de mensen zelf niets zichtbaar verandert.
golfer, mocht het je interesse hebben dan heb ik nog wel een interessant boekje liggen 'In de wachtkamer van de dood' geschreven door een antropoloog die lange tijd heeft meegedraaid met de verzorging in een verpleeghuis. Staat bijv een absurde situatie in beschreven waarbij de opening van een nieuwe woonunit werd gevierd met lekker eten en champagne. Uiteraard waren de mensen die daar kwamen te wonen niet uitgenodigd en was het de schrijfster net die week duidelijk geworden dat er meestal geen geld voor fruit op de afdelingen was. Het contrast is vaak schrijnend.
Ik weet hoe erg het is.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef Isabeau het volgende:
golfer, mocht het je interesse hebben dan heb ik nog wel een interessant boekje liggen 'In de wachtkamer van de dood' geschreven door een antropoloog die lange tijd heeft meegedraaid met de verzorging in een verpleeghuis. Staat bijv een absurde situatie in beschreven waarbij de opening van een nieuwe woonunit werd gevierd met lekker eten en champagne. Uiteraard waren de mensen die daar kwamen te wonen niet uitgenodigd en was het de schrijfster net die week duidelijk geworden dat er meestal geen geld voor fruit op de afdelingen was. Het contrast is vaak schrijnend.
DH bedoelt: gewichten pakken en trainen tot je niet meer kunt bij een laag aantal repetities en dat is wat kilo's meer dan 1 of 2 KG.quote:
dat dus. helaas gaan in deze sportschool de dumbells maar tot 40kgquote:Op maandag 7 maart 2011 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DH bedoelt: gewichten pakken en trainen tot je niet meer kunt bij een laag aantal repetities en dat is wat kilo's meer dan 1 of 2 KG.
Blaaaquote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat dus. helaas gaan in deze sportschool de dumbells maar tot 40kg
Yep. Ik heb wel zo'n hekel aan potjesdenkenquote:
och arme jongenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goh wat een leuke zinnige tip is dit !quote:Op maandag 7 maart 2011 14:34 schreef z80 het volgende:
[..]
om het effect van de gewichten nog wat te vergroten kun je gaan trainen met links en rechts verschillende gewichten. (links 1 KG rechts 1.5KG en halvewegen de trainging wisselen)
hierdoor moeten de buikspieren nog iets harder werken om je lichaam recht te houden.
Wat hij zegtquote:
Bijzonder iritant inderdaad, goede manier om iedere vorm van ondernemerschap de kop in te drukken.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep. Ik heb wel zo'n hekel aan potjesdenkenZo loopt je eigen huishouden toch ook niet. Je hebt toch geen potje voor vakanties en hypotheek en als dan oeps het potje voor hypotheek leeg is dan ga je toch ook niet lekker uitgebreid op vakantie terwijl je je hypotheek niet betaalt??
Maar bij bedrijven werkt dat wel zo
Bij de overheid vooral.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep. Ik heb wel zo'n hekel aan potjesdenkenZo loopt je eigen huishouden toch ook niet. Je hebt toch geen potje voor vakanties en hypotheek en als dan oeps het potje voor hypotheek leeg is dan ga je toch ook niet lekker uitgebreid op vakantie terwijl je je hypotheek niet betaalt??
Nou.....quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
als t goed is niet maar kijk naar zo'n programma als waar we het laatst over hadden.. blijkbaar doen mensen dat zelf ook wel eens .quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist, dan kom je dus in zo'n schuldenprogramma want er gaat blijkbaar iets misquote:Op maandag 7 maart 2011 14:57 schreef DarkElf het volgende:
als t goed is niet maar kijk naar zo'n programma als waar we het laatst over hadden.. blijkbaar doen mensen dat zelf ook wel eens .
Omdat het de schijn van beheersbaarheid opwekt, en er zijn nog steeds mensen/ambtenaren die denken dat echt iets oplevert. Een van de redenen dat we teveel ambtenaren hebben...quote:Op maandag 7 maart 2011 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist, dan kom je dus in zo'n schuldenprogramma want er gaat blijkbaar iets misDus waarom denkt de overheid het wel zo te kunnen doen?
Bij die mensen gaat het toch mis juist omdat ze niet kunnen budgetteren?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist, dan kom je dus in zo'n schuldenprogramma want er gaat blijkbaar iets misDus waarom denkt de overheid het wel zo te kunnen doen?
Dit was toch wel een goed voorbeeld van niet kunnen budgetteren zou ik zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij die mensen gaat het toch mis juist omdat ze niet kunnen budgetteren?
Ik ga een Zwitsers recept maken uit Coquinariaquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:26 schreef golfer het volgende:
Ik ga een Zwitsers recept maken uit Coquinaria
Geschnetzeltes Kalbsfleisch Zürcher Art, reepjes kalfsvlees met champignons in roomsaus, geserveerd met Rösti. Met rodekool en appeltjes erbij.
je mag mij ook wel tillen hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je mag mij ook wel tillen hoor
ik voor röstiquote:Op maandag 7 maart 2011 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd een zwak voor witte saus met ui
Yups! Gewoon door naar de volgende leuke vacature.quote:
Het recept klinkt heel OK, mar zo op het bord ziet het er akelig uitquote:Op maandag 7 maart 2011 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd een zwak voor witte saus met ui
ik vind die foto er ook vrij onsmakelijk uitzien. Maar eens kijken of ik het iets appetijtelijker kan opdienen met de rodekool/appeltjes erbij.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Het recept klinkt heel OK, mar zo op het bord ziet het er akelig uitVolgens mij zou je dat met een klein beetje verse peterselie oid direct veel toonbaarder maken!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Afwas gedaanen nu heerlijk relaxen, echt niet de behoefte de stad weer in te gaan
Yups. Valt me nog mee dat ie het t/m de zomer blijft doen. Ik had verwacht dat ie met onmiddellijke ingang zou (moeten) vertrekken.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef borisz het volgende:
Louis von Gahl is aan het eind van het seizoen dus weg bij Bayern. Kan die nog een landje trainen op weg naar WK2014 om daarna met pensioen te gaan.
Ja, dat is dus ook niet zoals ik het ga doen. Die foto heeft Steer van de website van het recept geplukt.quote:
Pilates gedaan en muziek geluisterd tot 4:00quote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
was je vannacht nog terug de stad in gegaan omdat je niet kon slapen of viel dat mee?
eten hoeft er toch niet kunstig uit te zijn? En rode kool verpest allesquote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
ik vind die foto er ook vrij onsmakelijk uitzien. Maar eens kijken of ik het iets appetijtelijker kan opdienen met de rodekool/appeltjes erbij.
tis gewoon leuk en goed dat je t eens hebt meegemaakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pilates gedaan en muziek geluisterd tot 4:00En daarna geslapen.
Vond het eigenlijk wel erg leuk met de hele groep gister
Dat is ook wel overdrevenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Er is een verschil tussen niet-kunstig en kattenkots
lol!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
http://i.fokzine.net/upload/11/03/110306_97351_mooi_verhaal.jpg![]()
Klopt. Shit happensquote:Op maandag 7 maart 2011 16:18 schreef Isabeau het volgende:
En P, je had toch al geen zin meer in die baan, maar toch jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe iets er uit ziet en hoe iets ruikt is al 50 % van de oorzaak of je iets lust of niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
eten hoeft er toch niet kunstig uit te zijn?
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef Den_Haag het volgende:
Hmm, de dame wil pasta vanavond.lekker! En wow, goed zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Vrouwen zijn daar anders nog tegenvallend oppervlakkig inquote:Op maandag 7 maart 2011 16:38 schreef golfer het volgende:
Hoe iets er uit ziet en hoe iets ruikt is al 50 % van de oorzaak of je iets lust of niet.
Dus uiterlijk is wel degelijk belangrijk.
net als bij vrouwen.
quote:'Relatie met knappere vrouw gedoemd te mislukken'
Uitgegeven: 1 maart 2011 13:18
Laatst gewijzigd: 1 maart 2011 13:21
AMSTERDAM - Relaties waarin de vrouw knapper is dan de man hebben een grotere kans om te mislukken dan wanneer dat andersom is, zo blijkt uit onderzoek.
© ThinkstockWetenschappers aan de Universiteit van Stirling, Chester en Liverpool ondervonden dat mooie vrouwen zich realiseren dat ze het voor het uitkiezen hebben en dat een knappere man sneller tevreden is met een 'gewone' vrouw.
De onderzoekers namen foto's van mannen en vrouwen in meer dan 100 koppels, waarvan sommigen slechts een aantal maanden bij elkaar zijn en anderen al jaren. De mannen en vrouwen kregen allemaal een cijfer voor hun uiterlijk, zo meldt Daily Mail.
Van korte duur
Uit het onderzoek komt naar voren dat een relatie tussen een 'beauty' en een doodnormale man hooguit een aantal maanden stand houdt. Rob Burriss, een van de onderzoekers, zegt: "Dit geeft aan dat de vrouw de controle heeft over de houdbaarheidsdatum van een relatie."
Burriss voegt daaraan toe dat knappe vrouwen door hebben dat ze het zich kunnen veroorloven selectief te zijn. Daarnaast weten minder mooie vrouwen dat ze "het moeten doen met wat ze hebben, vandaar de langere relaties", zo legt hij uit.
hoe iets ruikt wel ja. Maar bv gekookte andijvie ziet er niet uit maar IK vind het heel lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe iets er uit ziet en hoe iets ruikt is al 50 % van de oorzaak of je iets lust of niet.
Dus uiterlijk is wel degelijk belangrijk.
net als bij vrouwen.
Andersom toch ook?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar anders nog tegenvallend oppervlakkig in
[..]
25 maart heb ik n gesprek, krijg nog n gesprek maar nog niet duidelijk wanneer en nog voor 2 gesprekken in de running. 2x luchtvaart, 1x sales en 1x verkoop binnendienstquote:
wat hebben vrouwen het goed zeg! Maar klopt wel, zie tientallen vriendjes langskomen bij danseressen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar anders nog tegenvallend oppervlakkig in
[..]
Ook bij jou?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat hebben vrouwen het goed zeg! Maar klopt wel, zie tientallen vriendjes langskomen bij danseressen.
dat je er dan uberhaupt aan begint. Dan wil je denk sowieso niets serieus.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Andersom toch ook?
Gaat om keuze, als je die hebt, is het moeilijker om je te motiveren bij slechte tijden om die hobbel over te gaan.
behalve bij mijquote:
Zo makkelijk is het niet. Die 30-50% van de scheidingen komen niet doordat mensen 'niks serieus willen' wanneer ze met elkaar in het huwelijksbootje stappen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat je er dan uberhaupt aan begint. Dan wil je denk sowieso niets serieus.
Nee, Je moet ook net als met voedsel eerst goed op uiterlijk en geur afgaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
behalve bij mijik denk nooit zo makkelijk/sletterig
Sambalquote:Op maandag 7 maart 2011 16:54 schreef borisz het volgende:
Oke noem iets lekkers wat bij het gehakt mag om de ballen weer iets anders klaar te maken dan anders.
met voedsel ben ik wel makkelijk getuige de Mcquote:Op maandag 7 maart 2011 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Je moet ook net als met voedsel eerst goed op uiterlijk en geur afgaan.
lekkere scorequote:Op maandag 7 maart 2011 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
25 maart heb ik n gesprek, krijg nog n gesprek maar nog niet duidelijk wanneer en nog voor 2 gesprekken in de running. 2x luchtvaart, 1x sales en 1x verkoop binnendienst
Sate-kruiden erdoorquote:Op maandag 7 maart 2011 16:54 schreef borisz het volgende:
Oke noem iets lekkers wat bij het gehakt mag om de ballen weer iets anders klaar te maken dan anders.
Gerookte-paprikapoeder.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:54 schreef borisz het volgende:
geen idee nog. Ga ik straks verzinnenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat voor pasta wordt het vnv in casa di DH?
Zou het poeder gerookt zijn? Of de paprika?quote:
Mwoah, heb toch ook al de nodige dingen voorbij zien komen die je perse niet wilt eten.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met voedsel ben ik wel makkelijk getuige de Mcziet er niet uit maar schuif het zo naar binnen
Scherp, heequote:Op maandag 7 maart 2011 17:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou het poeder gerookt zijn? Of de paprika?
Vroeg ik mij laatst af toen ik het op een etiketje noteerde.
Met mannen gelukkig toch iets kieskeuriger vordat je het naar binnen svhuift.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
met voedsel ben ik wel makkelijk getuige de Mcziet er niet uit maar schuif het zo naar binnen
Ik schreef namelijk op: Gerookt paprikapoeder.quote:
Eerder een culinaire misvatting, in dat geval. Waar ik me normaalgesproken erg bewust ben van eventuele Engelse ziektes, twijfel ik nu ookquote:Op maandag 7 maart 2011 17:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik schreef namelijk op: Gerookt paprikapoeder.
Maar nu ben ik bang dat ik een grammaticale blunder in mijn kruidenkast heb.
Nu ja, het is maar hoe je het bekijkt. Een buitenstaander zou me kunnen verdenken van een belabberd taalgevoel.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eerder een culinaire misvatting, in dat geval. Waar ik me normaalgesproken erg bewust ben van eventuele Engelse ziektes, twijfel ik nu ook
Bron: http://www.saltandoil.nl/gerookt-paprikapoeder-pr-16166.htmlquote:Gerookt Paprikapoeder
Gerookte Spaanse paprikapoeder is ook wel bekend onder de naam "Pimenton de la vera". Gerookte paprikapoeder word veel gebruikt in de mediterane keuken, met name spanjaarden zweren erbij. Enkele weken lang worden de paprika's langzaam gedroogd boven een vuur van eikenhout. Met als resultaat een bijzonder zoete en gerookte smaak. Heerlijk in diverse sausen zoals rode pasta saus, een rode mayonaise dip. En zelfs bij je zelfgemaakte hamburgers geeft het die special bite. Wij zijn ervan overtuigd dat deze gerookte paparikapoeder in iedere keuken thuis hoort.
lolquote:Op maandag 7 maart 2011 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Met mannen gelukkig toch iets kieskeuriger vordat je het naar binnen svhuift.
Maar dan moet het toch gerookte-paprikapoeder zijn? Poeder van gerookte paprika's?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Bron: http://www.saltandoil.nl/gerookt-paprikapoeder-pr-16166.html
Ik ga snel even corrigeren in de kast!
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dan moet het toch gerookte-paprikapoeder zijn? Poeder van gerookte paprika's?
Niet dat ik daar de kont voor hebquote:
Ik zou er dus mooi Pimenton de la vera opschrijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Bron: http://www.saltandoil.nl/gerookt-paprikapoeder-pr-16166.html
Ik ga snel even corrigeren in de kast!
Hee Babequote:
Ha mr de ex-politicus die geen politicus is geworden.quote:
P had zich nog niet bedacht dat al die leuke hockeydames heel graag wijn drinken, die met bubbels in het bijzonder. Dus hij had zijn plannen toch meteen bij aantreden gewijzigd vrees ik. Kiezersbedrogquote:Op maandag 7 maart 2011 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ha mr de ex-politicus die geen politicus is geworden.
Ik hoor P al zeggen. Ik ben de beste volksvertegenwoordiger die nooit gekozen is.
Nee. Vodafonequote:
Ik zou met liefde jou willen komen bewonderen in hotpants, maar helaas....ik moet zo weg naar een vergadering van de Roparunquote:
Ik ben de beste volksvertegenwoordiger die nooit gekozen isquote:Op maandag 7 maart 2011 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ha mr de ex-politicus die geen politicus is geworden.
GMTAquote:Ik hoor P al zeggen. Ik ben de beste volksvertegenwoordiger die nooit gekozen is.
Hockeydames drinken geen wijnquote:Op maandag 7 maart 2011 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
P had zich nog niet bedacht dat al die leuke hockeydames heel graag wijn drinken, die met bubbels in het bijzonder. Dus hij had zijn plannen toch meteen bij aantreden gewijzigd vrees ik. Kiezersbedrog
Ook.. maar volgens mij ook de nodige prosecco die jij dubbel wilde bebubbelenlastenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hockeydames drinken geen wijnDie werken liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiters bier weg
Toch jammer....quote:Op maandag 7 maart 2011 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hockeydames drinken geen wijnDie werken liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiters bier weg
Carnaval he? Als je in Bergen op Zoom deze dagen naar t ziekenhuis moet tref je een zondagsdienst aanquote:Op maandag 7 maart 2011 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, de supermarkt is tot 17:00 open, niet tot 19:00
Pizza dan maar
Nee hoor...niet op toernooienquote:Op maandag 7 maart 2011 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ook.. maar volgens mij ook de nodige prosecco die jij dubbel wilde bebubbelenlasten
Uit de WSJquote:It's official: the Subway sandwich chain has surpassed McDonald's Corp. as the world's largest restaurant chain in terms of units.
At the end of last year, Subway had 33,749 restaurants world-wide, according to a Subway spokesman, compared to McDonald's 32,737. The burger giant disclosed its year-end store count in a Securities and Exchange Commission filing late last month.
The Subway sandwich chain has surpassed McDonald's as the world's largest restaurant chain in terms of units.
The race for global dominance is an important one for an industry that's mostly saturated in the U.S. High unemployment and economic uncertainty have battered the restaurant industry in the U.S., and chains are increasingly looking overseas for growth, particularly in Asia.
Starbucks Corp. recently said it plans to triple its number of outlets in China, for example. Subway, too, is focusing on Asia and just opened its first restaurant in Vietnam.
"We remain focused on listening to and serving our customers, and are committed to being better, not just bigger," a McDonald's spokeswoman said.
Dinsdagen zijn OK dagen voor mij, maar er zijn geen ingrepen morgen behalve bij trauma.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Carnaval he? Als je in Bergen op Zoom deze dagen naar t ziekenhuis moet tref je een zondagsdienst aan
Een veggie delite is wel wat anders dan een BigMacquote:Op maandag 7 maart 2011 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, maar om nou te zeggen dat Subway zoveel beter is dan de Mc?
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:23 schreef Sarabi het volgende:
Beste vriendinnetje wil toch wel mee vanavonddus ik ga carnaval vieren!
Spice Girls outfit uit de kast
Dan moet je een meatball marinara vergelijken met een BigMac...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Een veggie delite is wel wat anders dan een BigMac.
volgens mij maakt de Mc wel meer omzet dan de Subway. iig in Nederland. in Amerika leven ze volgens mij op Subway 's ochtends/'s middags en 's avonds de Mcquote:
ojee, genoeg eten in de pannen?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:01 schreef freecell het volgende:
Het blijft interessant om ineens ipv 2 volwassenen en 2 kinderen, 5 minuten voor het eten te ontdekken dat er 3 volwassenen bijkomen
huishoudenvanjansteenpost...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |