Phadaffi.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik toch aan de macht kom, doen we het gelijk maar goed, toch?OF ben ik dan te dictatoriaal?
Nou, dan zoeken ze maar wat anders leuks uitquote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef borisz het volgende:
[..]
30.000 duels per weekend in NL. Hoop mensen hebben er plezier van.
WAT?quote:
Jij bent echt druk bezig met experimenteren hequote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Lijst P? Ik ben team L
Anyway: wasabi-amadelenexperiment is wel OK, maar nog niet perfect, vrees ik - ze smaken goed, knabbelen lekker weg, maar nog niet de perfecte crispy bite
Je weet dat sport gezond is he?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dan zoeken ze maar wat anders leuks uitEn als we dan toch bezig zijn.....alleen het vrouwenhockey mag blijven bestaan! De rest van de sporten voeren we ook af.
Alle sport behalve een vrouwensport verbieden neigt naar dictatoriaal extremistisch gedrag met een vies seksistisch tintje. Daarbij word je blijkbaar mishandeld als je zegt niet te stemmen op die dictatorquote:
De vanillemacarons met witte-chocoladeganache en creme de framboise moeten anders even wachten tot morgen - geen puf meerquote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
Jij bent echt druk bezig met experimenteren he![]()
![]()
Misschien moet je met je toekomstplannen eens een héél andere richting uitquote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
De vanillemacarons met witte-chocoladeganache en creme de framboise moeten anders even wachten tot morgen - geen puf meer
Geen hockey meer voor jou.quote:
Verplicht wandelen. Geen sport. Waarschijnlijk belast hij de leuke dingen des levens ook nog eens.quote:
maar dan krijg ik mijn vriendin wel makkelijk mee om naar het buitenland te vertrekkenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verplicht wandelen. Geen sport. Waarschijnlijk belast hij de leuke dingen des levens ook nog eens.
Nee hoorquote:
En me ook nog een dictator durven noemen? Ik laat je toch verdikkie stemmenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle sport behalve een vrouwensport verbieden neigt naar dictatoriaal extremistisch gedrag met een vies seksistisch tintje. Daarbij word je blijkbaar mishandeld als je zegt niet te stemmen op die dictator
Nee hoor! Whisky wordt accijnsvrijquote:Op zondag 6 maart 2011 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verplicht wandelen. Geen sport. Waarschijnlijk belast hij de leuke dingen des levens ook nog eens.
Ik zeg....we verdubbelen die bedragenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:00 schreef borisz het volgende:
Wat is het standpunt van P in zake de bubbeltjesbelasting?
Wijn met bubbels betaal je 3x zoveel accijns dan zonder bubbels..
250euro om 75 euro per hectoliter.
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zeg....we verdubbelen die bedragenMeer belastinginkomsten zodat ik de accijnzen op de whisky en cognac kan laten verdwijnen
Ik kom ook zoquote:Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ga op bed liggen om mijn boek verder te lezen. Slaap lekker allemaal en tot morgen.
Heb het ook weer eens sinds tijden opstaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:09 schreef borisz het volgende:
Trusten Isa, Kaas en DH
Ik ga nog even studio voetbal kijken
Heeft Dude je via de SC aangestoken?quote:
Omdat mijn commercieel talent slechts zeer beperkt ontwikkeld isquote:Op zondag 6 maart 2011 22:26 schreef DarkElf het volgende:
Hé CF waarom ga je geen bakkerij / taartenwinkel oid beginnen?
er is mij ooit verteld dat ik verkoopskills hebquote:Op zondag 6 maart 2011 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat mijn commercieel talent slechts zeer beperkt ontwikkeld isMaar misschien kunnen we wat regelen: ik bak, jij verkoopt? En DE for the cookies
Voorlopig gaat er bij mij nog steeds niets boven de geur van drukinkt, dus de kans dat ik boeken voor zo'n apparaat inruil is bijzonder klein.quote:
Niet inruilen joh!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig gaat er bij mij nog steeds niets boven de geur van drukinkt, dus de kans dat ik boeken voor zo'n apparaat inruil is bijzonder klein.
Voor thuis op de bank koop ik nog steeds gewoon boeken, hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef golfer het volgende:
Voorlopig gaat er bij mij nog steeds niets boven de geur van drukinkt, dus de kans dat ik boeken voor zo'n apparaat inruil is bijzonder klein.
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, dat is dus unaniem: het is niet of-of, gewoon allebei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |