quote:Amsterdamsche Football Club Ajax, kortweg AFC Ajax of gewoon Ajax, is een Nederlandse profvoetbalclub uit Amsterdam. De club is opgericht op 18 maart 1900 en is een van de drie traditionele topclubs in Nederland. Sinds de oprichting van de Eredivisie speelt de club onafgebroken in deze hoogste divisie. Ajax is over de hele geschiedenis gerekend de voetbalclub met de meeste gewonnen prijzen. Op de UEFA ranglijst van de beste clubs in Europa staat Ajax anno 2010 als tweede Nederlandse club op de 31ste plaats.[1] De club heeft een beursnotering, zie daarvoor het artikel over AFC Ajax NV. Sinds 1996 speelt de club haar thuiswedstrijden in de Amsterdam ArenA.
Is dat niet Gabri dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:16 schreef Ebbao het volgende:
De Zeeuw staat echt als een downer op die foto in de op
Zo beter danquote:Op maandag 7 maart 2011 19:16 schreef Ebbao het volgende:
De Zeeuw Gabri staat echt als een downer op die foto in de op
Ja idd, die mooie haardos verraad zijn echte naam. Stom dat ik het niet zag.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:20 schreef Morendo het volgende:
Gabri inderdaad, kun je zien aan het kapsel.
Sowieso chick, sowiesoquote:
Ik zie iedere wedstrijd als een kampioenswedstrijd nu en kijk liever niet meer naar beneden. Ik hoop wel dat Ajax niet de (enige) club is die rond de Europese duels punten verspelen.quote:
Nou, zullen we het dan maar proberen via het puntentotaal?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:57 schreef marco69040 het volgende:
Denk niet dat we PSV qua doelsaldo nog in kunnen halen
Overtuigend is het bij hun inderdaad niet dus het wordt tijd dat ze punten laten liggenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
In PSV zie ik ook niet de stabiele ploeg meer die ze vroeger wel hadden. Net als twente dat vorig jaar had. Dat zie ik bij beiden niet meer terug
De eerste resultaten laten het als een versterking zien, maar dat weet je pas na een aantal weken/wedstrijden natuurlijk want anderhalf wedstrijd zegt niet zo heel veel.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Vinifera het volgende:
nu de Elham definitief niet meer terugkeert, is dat een versterking of een verzwakking voor het team?
Tegen AC speelden we ook zonder El'Ham.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
De eerste resultaten laten het als een versterking zien, maar dat weet je pas na een aantal weken/wedstrijden natuurlijk want anderhalf wedstrijd zegt niet zo heel veel.
Naast De Jong hebben we ook nog Cvitanich, daar heb ik ook wel vertrouwen in.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:59 schreef Vinifera het volgende:
hoe die speelde de laatste weken was natuurlijk drama, maar als er zometeen een blessure of schorsing komt, ga je wel echt een spits missen op de bank. ik denk dat De Boer hem daarom eerder ook nog in genade heeft genomen, maar dat kan nu natuurlijk echt niet meer. dat ie uberhaubt nog terug mocht komen na een maand werkweigering is eigenlijk al te gek voor woorden.
Ook nog tegen Utrecht hé.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:01 schreef msnk het volgende:
PSV verliezen tegen ADO en Twente, misschien nog Feyenoord, en wij alles winnen. Poeh poeh.
Want het is heel logisch dat je nu zomaar even wint van ADO?quote:
quote:NEW YORK - Teemu Tainio vervolgt zijn loopbaan bij New York Red Bulls. De middenvelder uit Finland mocht transfervrij vertrekken bij Ajax, waarvoor hij in de eerste competitiehelft 50 minuten in de eredivisie voetbalde.
Tainio arriveerde op voorspraak van de inmiddels vertrokken trainer Martin Jol in Amsterdam.
De 31-jarige speler komt niet voor in de plannen van Frank de Boer, de huidige oefenmeester van Ajax.
Grrrquote:
Ook lekker op geen enkele manier de hand in eigen boezem steken...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:19 schreef hannoes het volgende:
'Het lijkt wel of Mounir de trainer heeft geslagen ofzo'
VI.NL 08/03/2011 08:38
Sigi Lens, zaakwaarnemer van Mounir El Hamdaoui, vindt dat het initiatief om een oplossing te vinden tussen Ajax en de in opspraak geraakte speler bij trainer Frank de Boer ligt.
De Marokkaanse spits is door de Amsterdamse oefenmeester voor onbepaalde tijd verbannen naar de beloftenploeg van Ajax. Dat is het gevolg van een akkefietje in de rust van de gewonnen bekerwedstrijd tegen RKC Waalwijk.
'Mounir heeft de sanctie niet opgelegd, ik heb de sanctie niet opgelegd, dat heeft De Boer gedaan', aldus Lens in de Telegraaf. 'Dus kan de Boer als enige de sanctie weer ongedaan maken. De bal ligt bij De Boer en niet bij Mounir. De trainer zal intern met de situatie aan de slag moeten.'
Overigens traint El Hamdaoui nu zonder mokken bij Jong Ajax. 'Mounir is rustig en gaat gewoon trainen bij Jong Ajax. Hij begrijpt het belang daarvan. Mounir zal toch sowieso een paar maanden moeten blijven samenwerken bij Ajax. Aan het einde van het seizoen kunnen we kijken hoe de situatie dan is.'
Wel vindt Lens dat de zaak behoorlijk wordt opgeblazen. 'Dit is iets tussen trainer en speler, maar op persoonlijke titel wil ik er wel iets over zeggen. In mijn eigen carrière heb ik heel wat ergere dingen meegemaakt in een kleedkamer, tot vechtpartijen aan toe. Als je dan alle commotie ziet, dan lijkt het wel of Mounir de trainer heeft geslagen ofzo.'
Inderdaad! Maar hier zit ook wel de kern van het probleem.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ook lekker op geen enkele manier de hand in eigen boezem steken...
Oprotten, die gast is het Ajaxshirt onwaardig.
Op VI staat dat ie 5 wedstrijden heeft meegespeeld. Ik kan me dat echt niet herinneren?quote:
Ik dacht dat die transfer er allang doorheen wasquote:
AC Milan, Real Madrid, BV Veendam, MVV en de graafschap volgens mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Op VI staat dat ie 5 wedstrijden heeft meegespeeld. Ik kan me dat echt niet herinneren?
50 min eredivisie ... Veendam, MVV en De Graafschap volgens afhaalchinees.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Op VI staat dat ie 5 wedstrijden heeft meegespeeld. Ik kan me dat echt niet herinneren?
Ik had juist hele grote verwachtingen van zijn komst, zo groot zelfs dat ik mijn toen pasgboren zoontje naar hem vernoemd heb.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:47 schreef hannoes het volgende:
Over 5 jaar weet niemand meer dat die vent ooit geweest is!
Tainio schitterd nu in Amerika dus qua naamsbekendheid gaat de naam er alleen maar op vooruit. Dat bespaard hem het aannemen van een artiesten naam mocht je zoon ooit internationaal doorbreken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik had juist hele grote verwachtingen van zijn komst, zo groot zelfs dat ik mijn toen pasgboren zoontje naar hem vernoemd heb.![]()
quote:
ADO staat vierde, door goed voetbal. De club en zijn fans haten ons. We hebben nota bene thuis van ze verloren. Geloof mij maar: dat gaat een zeer moeilijke wedstrijd worden, vergelijkbaar met Utrecht-uit.quote:
Ik zie het positief in waar ik tijdens de thuis wedstrijd de bui al voelde hangen. Dit omdat Ajax momenteel wel compact kan spelen terwijl in die periode druk op Ajax zetten wins betekende.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
ADO staat vierde, door goed voetbal. De club en zijn fans haten ons. We hebben nota bene thuis van ze verloren. Geloof mij maar: dat gaat een zeer moeilijke wedstrijd worden, vergelijkbaar met Utrecht-uit.
Tegen Utrecht was het ook niet compact. Hoe laat vind de wedstrijd eigenlijk plaats? Toch niet 12:30?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het positief in waar ik tijdens de thuis wedstrijd de bui al voelde hangen. Dit omdat Ajax momenteel wel compact kan spelen terwijl in die periode druk op Ajax zetten wins betekende.
Wel dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:57 schreef Morendo het volgende:
Hoe laat vind de wedstrijd eigenlijk plaats? Toch niet 12:30?
Volgens jou zijn alle wedstrijden lastig, ook tegen Willem II.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
ADO staat vierde, door goed voetbal. De club en zijn fans haten ons. We hebben nota bene thuis van ze verloren. Geloof mij maar: dat gaat een zeer moeilijke wedstrijd worden, vergelijkbaar met Utrecht-uit.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens jou zijn alle wedstrijden lastig, ook tegen Willem II.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
![]()
Stoppen met lijm snuiven, t'is slecht voor je hersenen en je geheugen.
Oh, gaan we aan een smiley-terreur doen? Ik had na deze beschuldiging een quote verwacht waarin ik zou hebben geschreven dat een wedstrijd tegen Willem 2 moeilijk zou worden.quote:
Niet zo triest doen hij heeft gewoon gelijk, volgens jou ideeën stonden we nu met 15 punten verschil boven aan. Helaas ligt de werkelijkheid ergens anders.quote:
Mijn ideeën?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet zo triest doen hij heeft gewoon gelijk, volgens jou ideeën stonden we nu met 15 punten verschil boven aan. Helaas ligt de werkelijkheid ergens anders.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je probeert hem toch te trollen met die smileys van je?
Jouw probleem is dat je 'echt om Ajax geven' verwart met het hebben van onrealistische toekomstverwachtingen. Wij rollen ADO in Den Haag niet op met 1-3/1-4. Als je dat wel denkt dan zit je dicht bij ontoerekeningsvatbaarheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Het ging er bij mij om dat hij te negatief is over alles, terwijl het gewoon erg goed zit bij Ajax op dit moment.
ADO zal misschien lastig worden, maar het wordt gewoon 1-3 / 1-4.
Mijn idealen. Dit smaakt naar gravel.quote:
Ik ben al blij met een 0-1 eigenlijk. Moreno is inderdaad af en toe wat te sceptisch, maar hopen op een 1-4 is ook op niks gebaseerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Het ging er bij mij om dat hij te negatief is over alles, terwijl het gewoon erg goed zit bij Ajax op dit moment.
Ik denk dat ik vrij realistisch ben. Maar dat zal iedereen over zichzelf zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben al blij met een 0-1 eigenlijk. Moreno is inderdaad af en toe wat te sceptisch, maar hopen op een 1-4 is ook op niks gebaseerd.
Ik overdrijf natuurlijk met 1-4 .. maar het zou kunnen, spel ziet er goed en verzorgd uit. Elke week spelen ze iets beter ..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je 'echt om Ajax geven' verwart met het hebben van onrealistische toekomstverwachtingen. Wij rollen ADO in Den Haag niet op met 1-3/1-4. Als je dat wel denkt dan zit je dicht bij ontoerekeningsvatbaarheid.
Oh, het is wel mogelijk. Maar we zijn niet de grootste kanshebber.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
En dat je doet alsof het onmogelijk is kampioen te worden met 5 puntjes achterstand.
Als je naar de wedstrijdschema en de selecties kijkt, liggen de kansen niet eens zover uiteen. Geef alle 3 clubs nog evenveel kans.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh, het is wel mogelijk. Maar we zijn niet de grootste kanshebber.
Iig veelte vroeg om openlijk te roepen dat het seizoen verloren is en 'we' ons maar op het volgend seizoen moeten richten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je naar de wedstrijdschema en de selecties kijkt, liggen de kansen niet eens zover uiteen. Geef alle 3 clubs nog evenveel kans.
Dat zei ik volgens mij in verband met de El Ham 'toestand'. Dat we die niet meer moeten laten terugkeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Iig veelte vroeg om openlijk te roepen dat het seizoen verloren is en 'we' ons maar op het volgend seizoen moeten richten.
Volgens mij niet, maar ik geef je gelijk want ik heb geen zin om zoiets onzinnigs terug te zoekenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zei ik volgens mij in verband met de El Ham 'toestand'. Dat we die niet meer moeten laten terugkeren.
Ajax.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Morendo het volgende:
Ik denk trouwens wel dat PSV kampioen wordt. Helaas.
Dat weiger ik te geloven totdat ik er echt niet meer omheen kan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Morendo het volgende:
Ik denk trouwens wel dat PSV kampioen wordt. Helaas.
Kijk, met Frank de Boer aan het roer gaat het goed en spelen we weer herkenbaar Ajax-voetbal. Met drie gerichte versterkingen worden we volgend seizoen makkelijk kampioen, mits niet de gehele achterste linie verdwijnt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik geef je gelijk want ik heb geen zin om zoiets onzinnigs terug te zoeken
Tegen slechte clubs wel, maar doen ze dat ook tegen de andere?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef Morendo het volgende:
PSV heeft gewoon veel mazzel. Ze spelen weliswaar slecht, maar blijven punten halen.
ben ik met je eens it ain't over until it's over, van de top 3 is er geen enkele ploeg die boven de anderen uitsteekt, eigenlijk maakt Ajax de meest stabiele indruk maar kan zich geen enkele misstap veroorlovenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weiger ik te geloven totdat ik er echt niet meer omheen kan.
Het is wachten tot PSV 3 punten morst, dan zullen de overgebleven 2 punten ook snel volgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik met je eens it ain't over until it's over, van de top 3 is er geen enkele ploeg die boven de anderen uitsteekt, eigenlijk maakt Ajax de meest stabiele indruk maar kan zich geen enkele misstap veroorloven
en zelfs dan hopen we op een rel waarbij psv punten aftrek krijgtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weiger ik te geloven totdat ik er echt niet meer omheen kan.
Tegen jong Heerenveen in de beker hebben ze het natuurlijk al een keer voor elkaar gekregen met een niet speelgerechtigde spelerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:53 schreef wdn het volgende:
[..]
en zelfs dan hopen we op een rel waarbij psv punten aftrek krijgt
Daarvoor ook al een keer toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen jong Heerenveen in de beker hebben ze het natuurlijk al een keer voor elkaar gekregen met een niet speelgerechtigde speler
Ado is een wedstrijd waar Ajax het altijd makkelijk heeft., dat scheelt. Te vergelijken met bv. Utrecht, PSV of Heerenveen uit. Nooit een vuiltje aan de lucht daar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Erg aandoenlijk inderdaad om Demy heel blij te zien twitteren over Messi en dat Anita het vervolgens gaat retweeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef msnk het volgende:
Ajacieden die blij zijn dat Barcelona een stap dichterbij is om ons op de ranglijst in te halen
En ADO onderschatten![]()
Is al een tijdje open zo te zien: [EL] AFC Ajax - Spartak Moskou [10-03-2011]quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:05 schreef Schanulleke het volgende:
Vanavond weer een mooie avond hoop ik!
Nog geen wedstrijdtopic? Ik kan gen mooie OP maken vanaf mijn iPad, wie opent hem?
Ik had hem zelfs in mijn AT staan, ik had alleen niet verwacht dat hij al zo ver zou zijn weggezakt. Leeft de EL zo weinig? Het lijkt me toch dat ook Spartak nog wel te doen is voor Ajax. Dan zit je toch mooi bij de laatste 8 in de Europa League. Niet iets om je voor te schamen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is al een tijdje open zo te zien: [EL] AFC Ajax - Spartak Moskou [10-03-2011]
Ik heb veel zin in de wedstrijd hoor, een wedstrijd voorbeschouwen houdt alleen een keertje opquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik had hem zelfs in mijn AT staan, ik had alleen niet verwacht dat hij al zo ver zou zijn weggezakt. Leeft de EL zo weinig? Het lijkt me toch dat ook Spartak nog wel te doen is voor Ajax. Dan zit je toch mooi bij de laatste 8 in de Europa League. Niet iets om je voor te schamen!
29 miljoen euroquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:42 schreef mash_ het volgende:
Achja die bronnen zijn natuurlijk drama. Maar zou wel leuk zijn als hij terug komtVoor hoeveel is hij verkocht?
Een heel ander type. Maar wel een type dat er 35 inschiet in een jaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:45 schreef ValHallen het volgende:
Uiteraard zijn de bronnen driewerf ruk. Maar het is toch een melding van 2 onafhankelijke sites dus de moeite waard om het posten.
Eerlijk gezegd hoop ik niet echt op Huntelaar. Die kerel is nog veel te jong voor een stap terug naar de eredivisie. Bovendien hoop ik met heel mijn hart dat Ajax weer eens een echte Ajax spits koopt/opleidt. Huntelaar is een heel ander type dan Kluivert, Kanu en van Basten om maar eens wat namen te noemen.
Ik ben eigenlijk wel toe aan een type Huntelaar bij Ajax... Ik heb het ff gehad met technisch begaafde diepe spitsen na El Hamdaouiquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:45 schreef ValHallen het volgende:
Uiteraard zijn de bronnen driewerf ruk. Maar het is toch een melding van 2 onafhankelijke sites dus de moeite waard om het posten.
Eerlijk gezegd hoop ik niet echt op Huntelaar. Die kerel is nog veel te jong voor een stap terug naar de eredivisie. Bovendien hoop ik met heel mijn hart dat Ajax weer eens een echte Ajax spits koopt/opleidt. Huntelaar is een heel ander type dan Kluivert, Kanu en van Basten om maar eens wat namen te noemen.
graag natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:37 schreef ValHallen het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)terug_naar_ajax.html
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=140011
Het gerucht doet dus de ronde dat Huntelaar wellicht terugkeert bij Ajax, aan het eind van het seizoen.
Zeg het maar jongens.
Meer kunnen betalen voor hem of bedoel je zijn salaris?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef DS4 het volgende:
Fred Rutten ziet wel iets in die Messi schijnt...
Huntelaar kan bij genoeg clubs terecht die veel meer kunnen betalen dan ajax.
En met die 35 goals per seizoen werden we ook niet kampioen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Een heel ander type. Maar wel een type dat er 35 inschiet in een jaar.
QFT.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En met die 35 goals per seizoen werden we ook niet kampioen.
En Kanu en Kluivert waren natuurlijk van een heel ander kaliber en type dan El Ham.
Een typische Ajax spits moet in mijn ogen kopsterk, balvast en een goede kaatser zijn.
Kanu en Kluivert waren allebei niet heel snel en ook geen pure afmakers, maar wel de beste Ajax spitsen van de laatste 20 jaar.
2 weken voor de wedstrijd valt er niet veel te praten he, in een live topicquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik had hem zelfs in mijn AT staan, ik had alleen niet verwacht dat hij al zo ver zou zijn weggezakt. Leeft de EL zo weinig? Het lijkt me toch dat ook Spartak nog wel te doen is voor Ajax. Dan zit je toch mooi bij de laatste 8 in de Europa League. Niet iets om je voor te schamen!
En wat hebben al die jaren dat we die nutteloze principes ook niet gebruikten ons opgeeverd? Een enkele beker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Want met nutteloze principes word je wel weer kampioen?
Als een speler als Huntelaar terug wil komen en Ajax weigert dit omdat ze een spits willen die beter in het oude plaatje past. Dan vind ik het persoonlijk een ongelooflijk domme beslissing, maar hier komen we niet uit dat zie ik nu alquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En wat hebben al die jaren dat we die nutteloze principes ook niet gebruikten ons opgeeverd? Een enkele beker.
Dankzij die nutteloze principes waren we jarenlang een vooraanstaande club in de hele wereld. Nu teren we enkel nog op ons verleden, er worden al jaren spelers met dikke winsten verkocht en toch zitten we met een middelmatige en onuitgebalanceerde selectie zonder een echte spits en linksback. Het middenveld wordt al jaren gewogen en te licht bevonden.
Dus ja, ik wacht met smart op nutteloze principes.
Hij is ook iets jonger en goedkoper dan Klaas-Jan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef TJV het volgende:
Ga toch eens weg met Dost, die gozer kan goed afmaken maar bakt er in de combinatie ook vrij weinig van.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef Morendo het volgende:
Huntelaar is alweer 27, dus die heeft ook nauwelijks restwaarde. Bovendien past hij niet in het systeem. Dan liever een Dost.
Omdat we niks wonnen lag het aan KJH? Ik ben geen groot fan van KJH hoor, maar ik zou KJH echt blindelings kiezen over Bas Dost.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Morendo het volgende:
Met Huntelaar, en dat was best een aardig team verder, wonnen we helemaal niets op een beker na. En was het spel ook niet goed. Vergeet Ibrahimovic, maar zelfs met iemand als Pantelic, helemaal geen wereldvoetballer, speelden we best leuk voetbal. Wil het 4-3-3 systeem slagen dan moet de centrumspits een bal vast kunnen houden en kunnen kaatsen. Heb je daar nog iets inhoudelijks tegen in te brengen of ga je nu met vijf cynische smileys riposteren?
Met alledrie de punten eens. We hebben Zlaten ook 'maar' weggeplukt bij Malmö, Kanu kwam van een topteam uit, met alle respect, Nigeria. Als je scouts allemaal op 1 lijn zitten en echt specifiek scouten op punten die de trainer belangrijk vind kunnen we weer zulke spelers halen. Of dat nou in Oezbekistan of in de Nederlandse competitie is maakt me geen klap uit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef Morendo het volgende:
- Met betrekking tot Huntelaar. De voorstanders van zijn komst zullen aanvoeren: 'met hem koop je iemand die dertig keer per seizoen scoort'. En weet je wat: daar krijgen ze waarschijnlijk nog gelijk in ook. Waar zij echter geen rekening mee houden is dat, wil Huntelaar optimaal renderen, je het hele team op KJ moet afstemmen. Dit gaat dus ten koste van de vleugelspelers, de nummer 10 en daardoor vrijwel het gehele aanvalsspel.
- Over Dost: ik zie hem niet als de Messias, maar toch wel zeker als een zeer talentvolle aanvaller. En een goede Ajax-spits in spe.
- Mbt 'een type Pantelic' vinden: zo moeilijk kan het niet zijn: simpelweg scouten naar een centrumspits die fysiek sterk is en redelijk technisch. Die zijn wel te vinden op deze aardkloot, vooral getuige het feit dat Pantelic transfervrij kwam aanvliegen.
Nou, als ik hoor dat ie 10 miljoen moet kosten, en ongetwijfeld een vorstelijk salaris, dan kan je direct grote vraagtekens plaatsen bij de haalbaarheid. Gezien zijn leeftijd wordt het lastig om hem met winst te verkopen. Lijkt me allesbehalve een deal die in de strategie van Ajax zou moeten passen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef avaz het volgende:
Als Huntelaar terug kan komen: doen aub. We willen een type Zlatan etc? Waar willen we die vandaan halen, als iemand van het kaliber Huntelaar haalbaar zou zijn, dan zou ik 't volstrekt onbegrijpelijk vinden als Ajax hem laat lopen, "omdat ze een ander type zoeken"(al zie ik Ajax daar wel degelijk voor aan)
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Frank is erg goed bezig, elke week zie je weer een stijgende lijn ..
Ok sorry,quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
![]()
Enoh voor de Zeeuw? Hou toch op man.
Ga niet zeggen dat Frank het "zo" goed doet, Ajax blijft gewoon op dezelfde manier door kwakkelen is het niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok sorry,
Wat een waardeloze trainer is Frank zeg, heb liever Jol terugENOH VOOR DE ZEEUW!!!!
weg met Frank!
LOL, NEEquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat Frank het "zo" goed doet, Ajax blijft gewoon op dezelfde manier door kwakkelen is het niet?
Nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat Frank het "zo" goed doet, Ajax blijft gewoon op dezelfde manier door kwakkelen is het niet?
Dit dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Frank is gewoon erg goed bezig, heeft een team neergezet die zonder Suarez en El Hamdaoui kan functioneren.
Hij doet het gewoon geweldig, binnen 4 maanden heeft hij het hele spel (alles op Suarez) kunnen vervormen in goed combinatievoetbal.
Vandaag had Ajax gewoon met 4-0 moeten winnen, dat gebeurt helaas niet omdat het niet helemaal meezat .. Als het 4-0 was geworden was het wel een geweldige trainer, ofniet? grappermaker.
Kan mij goed herinneren dat Ajax vorig seizoen rond deze tijd ook goed speelde, waar je uiteindelijk alleen de beker voor gekregen hebt. Wat dat betreft is het niets beter. De selectie is gewoon te middelmatig met oa Blind en Ebecilio.quote:
Tja helaas had ook Eriksen zijn dag totaal niet, en was het bij hem ook balletje breed ipv een steekpass, maar ik voel wel een hoop frustraties momenteelquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Frank is gewoon erg goed bezig, heeft een team neergezet die zonder Suarez en El Hamdaoui kan functioneren.
Hij doet het gewoon geweldig, binnen 4 maanden heeft hij het hele spel (alles op Suarez) kunnen vervormen in goed combinatievoetbal.
Vandaag had Ajax gewoon met 4-0 moeten winnen, dat gebeurt helaas niet omdat het niet helemaal meezat .. Dan was het zeker wel een geweldige trainer geweest ofniet? grappemaker.
Ik zeg nergens dat Frank niet goed is, maar ik wacht af met om nu Frank ineens de hemel in te prijzen. Dat hebben we de afgelopen jaren al te vaak gedaan met al die trainers.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Vandaag had Ajax gewoon met 4-0 moeten winnen, dat gebeurt helaas niet omdat het niet helemaal meezat .. Als het 4-0 was geworden was het wel een geweldige trainer, ofniet? grappermaker.
Ze speelden op z'n 'Rangers'quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Nuchterheid het volgende:
Het zat niet mee vandaag. Helaas. Volgende week gewoon afmaken. Wat een matige ploeg is dat Spartak zeg
Denk dat de Zeeuw geen 90 minuten kan spelen. En De Jong deed het gewoon prima voorin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Morendo het volgende:
Enoh voor De Zeeuw was onverdedigbaar inderdaad. Gooi dan Cvitanich erin en laat De Jong zakken naar het middenveld.
Is Mounir je oudste broer of zo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax moet spelen met El Hamdaoui in de vrije rol, de Jong met zijn onnozele gelaat in de punt en Ebcelio linksbuiten.
Dan kan het nog goedkomen. Maar die prestigestrijdjes moeten in het belang van Ajax maar worden gestaakt. Het gaat om veel fast cash.²
El ham nog meer ballen laten opeisen klinkt nu al als een nachtmerrie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax moet spelen met El Hamdaoui in de vrije rol, de Jong met zijn onnozele gelaat in de punt en Ebcelio linksbuiten.
Dan kan het nog goedkomen. Maar die prestigestrijdjes moeten in het belang van Ajax maar worden gestaakt. Het gaat om veel fast cash.²
Juist, linksback, linksbuiten en centrumspits. Jij verder nog iets te melden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Morendo heeft het al geconstateerd jongens, dit kan echt niet langer... er moeten versterkingen komen.
![]()
De Zeeuw kan geen 90 mins spelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef GGMM het volgende:
Snap de wissel niet.
Fuck it, volgende week beter.
Kom op die is gewoon nog niet fit, maar als het een tactische wissel zou zijn dan heb je gelijk waar ik niet in geloof.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Morendo het volgende:
Enoh voor De Zeeuw was onverdedigbaar inderdaad. Gooi dan Cvitanich erin en laat De Jong zakken naar het middenveld.
Ja, met keepers handschoenen kun je je vingers nooit meer verdraaien of breken, komt door de kevlar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Juist, linksback, linksbuiten en centrumspits. Jij verder nog iets te melden?
Flikker op met je El Hamdaoui man. Het oogt veel frisser zonder die ego in het elftal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ha, ik heb een stalkertje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, met keepers handschoenen kun je je vingers nooit meer verdraaien of breken, komt door de kevlar.
Ja schieten uit elke hoek... Dit doet hij dus ook in de eredivisie en bij een voorsprong denk je 'leuke poging', maar bij een achterstand begint het snel te vervelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef DJWeisz het volgende:
Cvitanich had k in de loop van de wedstrijd toch wel verwacht, De Jong was te ongelukkig deze wedstrijd, Ebecilio probeerde tenminste nog wat ....
Je ziet hem wel elke wedstrijd beter worden. Zijn schoten worden ook beter, eerst was het echt dramatisch, vandaag zaten er redelijke schoten bij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja schieten uit elke hoek... Dit doet hij dus ook in de eredivisie en bij een voorsprong denk je 'leuke poging', maar bij een achterstand begint het snel te vervelen.
Als de Zeeuw er dan uit moest omdat hij niet fit was dan had je inderdaad De Jong op het middenveld moeten zetten den Dario in de spits.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef mash_ het volgende:
Huntelaar was wel in de arena!Die had je deze wedstrijd wel kunnen gebruiken. Huntelaar in de spits. En dan had je de jong voor de zeeuw doen inplaats van enoh
Sorry Banshee ik heb teveel frustraties zelf ik ben je posts ff moequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Zelfs de Jong is te licht voor Ajax. Geef die Castilion dan eens een kans.²
Teringquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Zelfs de Jong is te licht voor Ajax. Geef die Castilion dan eens een kans.²
Denk terug aan het spel, wat was dat geweldigquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:12 schreef Crimyclown het volgende:
Kutzooi, als het nou verdient was geweest.. Oké..
Maar op deze manier.
Ik had liever een gigantisch kut Ajax gezien met een lucky 1-0 dan dit. Resultaat is heilig, mooi voetbal een middel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk terug aan het spel, wat was dat geweldig
Twente en PSV zijn gewoon door wat mij betreft, Ajax krijgt het nog heel erg lastig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
Als Ajax nou gewoon met 2-0 gewonnen had (wat nog mager geweest zou zijn ook...), dan had je wederom een zeer geslaagde Europacupavond voor Nederland gehad. PSV gaat wel scoren in Glasgow en Twente gaat het ook niet meer weggeven denk ik.
Denk serieus dat we nog een grote kans maken, Spartak kan vast wel iets beter voetballen, maar Ajax is echt stukken beter. En het zal vast niet gebeuren dat we de volgende keer ook niet scoren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
Als Ajax nou gewoon met 2-0 gewonnen had (wat nog mager geweest zou zijn ook...), dan had je wederom een zeer geslaagde Europacupavond voor Nederland gehad. PSV gaat wel scoren in Glasgow en Twente gaat het ook niet meer weggeven denk ik.
Gewoon precies hetzelfde de wedstrijd ingaan volgende week, we hadden echt dik moeten winnen vandaag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Saekerhett het volgende:
Het zal wel weer eens leuk zijn als Ajax een achterstand wegwerkt. Dat is ook al jaren niet meer gebeurd voor zover ik mij kan herinneren. Dus de eerste wedstrijd verliezen en dan alsnog doorgaan. Volgens mij is Panathinaikos in 1996 dus idd de laatste geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk serieus dat we nog een grote kans maken, Spartak kan vast wel iets beter voetballen, maar Ajax is echt stukken beter. En het zal vast niet gebeuren dat we de volgende keer ook niet scoren.
Het is jammer, maar heb er nog veel vertrouwen in.
Alleen als de kansen erin gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Tegen Willem II kunnen we effe oefenen op afmaken
Edit: Als we tegen Willem II net als vandaag spelen, dan kan het nog best wel erg worden![]()
Als we het niet halen dan maar hopen dat psv en twente nog heel erg ver komen zodat ze punten verspelen in de competitiequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Twente en PSV zijn gewoon door wat mij betreft, Ajax krijgt het nog heel erg lastig.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als we het niet halen dan maar hopen dat psv en twente nog heel erg ver komen zodat ze punten verspelen in de competitie
Pienaar en heitinga en slatan dan ook maar meteen? Als we toch bezig zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, zullen we gewoon Huntelaar, Van der Vaart en Sneijder terughalen?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef tralalala het volgende:
Aub gewoon lekker El Hamdaoui buiten de basis laten.
Zlatan hoef ik niet terug eerlijk gezegd. Pienaar is ook welkom, Chivu ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Pienaar en heitinga en slatan dan ook maar meteen? Als we toch bezig zijn
Doe maar Zlatan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Pienaar en heitinga en slatan dan ook maar meteen? Als we toch bezig zijn
Rosenberg terughalen van Satanders voor de nodige doelpunten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat het ook handig is om een benenbreker in de selectie te hebben, Nigel terughalen dan maar?
Of anders Yannis terughalen uit zijn pensioen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rosenberg terughalen van Satanders voor de nodige doelpunten!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef tralalala het volgende:
Aub gewoon lekker El Hamdaoui buiten de basis laten.
-------------------Steek----quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat het ook handig is om een benenbreker in de selectie te hebben, Nigel terughalen dan maar?
Heb liever Suarez dan Zlatan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
-------------------Steek----
Wiel--Verthongen--Vermaelen--Chivu
Sneijder-----De Jong---Heitinga---Van der Vaart
------------------Zlatan---Huntelaar
Zo dan maar?
Trabelsi uit de goot halen en hem als rechtsback neerzetten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
-------------------Steek----
Wiel--Verthongen--Vermaelen--Chivu
Sneijder-----De Jong---Heitinga---Van der Vaart
------------------Zlatan---Huntelaar
Zo dan maar?
Bij het doelpunt was de verdediging ook weer op 5 meter aan het dekken waardoor 2 spelers er doorheen combineerdequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef Saekerhett het volgende:
- Ebecilio moet van afstand leren schieten, lijkt helemaal nergens op tot nu toe.
- De Zeeuw moet 100% kansen leren af te maken, twee mislukte volleys en een bal van 5 meter vrij op de keeper koppen, daar red je het nou niet bepaald mee.
- Eriksen moet nog slimmer worden en meer overzicht krijgen. En ook hij moet leren om een bal harder dan 5 km/u te schieten.
- Enoh moet leren om binnen een halve minuut om zijn as te draaien en ballen niet achter de man te spelen.
Dat zijn wel de basisdingen die nog verbeterd moeten worden. Sulejmani doet het goed, de verdediging staat ook als een huis.
Ook goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Doe mij maar Zlatan-Suarez...baltovenaar en Koning Kluts...heerlijk
Ebecilio wordt met de week beter in het schieten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef Saekerhett het volgende:
- Ebecilio moet van afstand leren schieten, lijkt helemaal nergens op tot nu toe.
- De Zeeuw moet 100% kansen leren af te maken, twee mislukte volleys en een bal van 5 meter vrij op de keeper koppen, daar red je het nou niet bepaald mee.
- Eriksen moet nog slimmer worden en meer overzicht krijgen. En ook hij moet leren om een bal harder dan 5 km/u te schieten.
- Enoh moet leren om binnen een halve minuut om zijn as te draaien en ballen niet achter de man te spelen.
Dat zijn wel de basisdingen die nog verbeterd moeten worden. Sulejmani doet het goed, de verdediging staat ook als een huis.
Kut wedstrijd???? Kut uitslag. Zeker geen kut wedstrijd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Tijd om de frustraties weg te rukken. Wat een kutwedstrijd.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Doe mij maar Zlatan-Suarez...baltovenaar en Koning Kluts...heerlijk
Vertonghen is baas. Verder liep het gewoon prima in de eerste helft, alleen moet je de ogen uit de kop schamen dat het geen 3-0 staat tijdens het bakkie thee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij het doelpunt was de verdediging ook weer op 5 meter aan het dekken waardoor 2 spelers er doorheen combineerde. Maar ik moet niet zeuren de verdediging is inderdaad meer dan degelijk en dan vooral Vertonghen.
Jij had ook 50 euro op Ajax staan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kut wedstrijd???? Kut uitslag. Zeker geen kut wedstrijd.
Hallo, soms zit er gewoon niet meer in manquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef Saekerhett het volgende:
Nee, ik doe niet aan gokken. En al had ik dat wel dan is nog steeds de uitslag die kut is. Niet de wedstrijd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Jij had ook 50 euro op Ajax staan?
Dat hij maar 75 minuten volhoud zegt helaas ook wel wat over zijn fitheid. Overigens waren die kansen gewoon moeilijk de mislukte pass op Eriksen voor het doel was wel slecht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij mist veel te veel kansen, niet alleen deze wedstrijd.
Daar heb je gelijk in. Zulke wedstrijden heb je nu eenmaal...Ajax wat vaker dan de rest, maargoed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hallo, soms zit er gewoon niet meer in man
Als Ajax hier met zeer slecht spel had gewonnen had je dit niet gepost.
Moelijk? Sorry hoor, maar ik weet zeker dat ik zelfs twee van die kansen erin had geschoten. Sowieso één van die volleys en die kopbal had ik zeker gemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hij maar 75 minuten volhoud zegt helaas ook wel wat over zijn fitheid. Overigens waren die kansen gewoon moeilijk de mislukte pass op Eriksen voor het doel was wel slecht.
Die kopbal was al een duik dus hij kon alleen vaart meegeven maar als je als omhoog duikt voor een bal kan hem nooit naar de grond mikken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moelijk? Sorry hoor, maar ik weet zeker dat ik zelfs twee van die kansen erin had geschoten. Sowieso één van die volleys en die kopbal had ik zeker gemaakt.
Kopbal, oké.. Maar als je die volley zou afmaken, dan ben je echt goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moelijk? Sorry hoor, maar ik weet zeker dat ik zelfs twee van die kansen erin had geschoten. Sowieso één van die volleys en die kopbal had ik zeker gemaakt.
Die 1e volley was inderdaad ook net iets te diep waardoor hij het in 1 beweging moest doen en helaas was die keeper daar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kopbal, oké.. Maar als je die volley zou afmaken, dan ben je echt goed
Ja, volgende week op kunstgras toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef denial86 het volgende:
Ach ja, hebben we deze wedstrijd ook weer gehad... nou gewoon ff afmaken in Rusland
Ik weet het alleen van CSKA of spelen ze in het zelfde stadion?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, volgende week op kunstgras toch?
Ik kan wel een potje ballen hoor, sowieso volleys met het verkeerde been vliegen er wel vaak inquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kopbal, oké.. Maar als je die volley zou afmaken, dan ben je echt goedIk had hem wel gemaakt, maar ik ben ook goed.
Spartak Moskva FC Spartak Moskva 19:00 AFC Ajax Ajaxquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet het alleen van CSKA of spelen ze in het zelfde stadion?
Haha okéquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik kan wel een potje ballen hoor, sowieso volleys met het verkeerde been vliegen er wel vaak in
Dan is het te hopen dat Ajax in het zelfde stadion Twente's kunstje flink als tegen Rubun Kazanquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Spartak Moskva FC Spartak Moskva 19:00 AFC Ajax Ajax
Referee: TBD Stadium: Luzhniki Stadion, Moscow (RUS)
Volgens mij misten we vandaag toch echt iemand die die bal erin kon rammen...maar over het algemeen heb je wel gelijk. Daarom zou Verhoek wel goed passen...die gozer geeft elke pot wel 5x de bal op het hoofd van die Rus. Bij Ajax lukt dat eens per 3 wedstrijden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja zo iemand missen we ook, een speler die de bal panklaar voor kan geven.
Was je gebanned dan? Waaromquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben weer ge-unbanned. Wat een kut zooi man![]()
![]()
![]()
![]()
. Was bij de wedstrijd, zag al die kansen voor me neus, en dan maken zij het doelpunt...voor me neus. Kut zooi. Eerst Arsenal, nu dit, hoeveel kan een mens aan
Barca - Arsenal, werd woedend, dus typte nare dingen over barca,jeroen,scheids en iniestaquote:
Ach gut.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca - Arsenal, werd woedend, dus typte nare dingen over barca,jeroen,scheids en iniesta
Ah, jij krijgt bans van slechts een dag?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca - Arsenal, werd woedend, dus typte nare dingen over barca,jeroen,scheids en iniesta
2 dagen jonguhh, en ik ben ook niet 100% nederlandsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, jij krijgt bans van slechts een dag?
Bij mij standaard een week.Discriminatie? Denk 't niet.
²
Nee maar na zo'n wedstrijd kan je weinig anders zeggen. Voor de rest is het gewoon te hopen dat er in Moskou een 2e Nederlandse ploeg met 0-2 wint dit seizoen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef Geo3kant het volgende:
Hoe kijken jullie Ajacieden er tegen aan? De uit wedstrijd? Ik zelf vind Ajakax thuis veeeeel beter dan thuis.
De Boer gaat er wel vanuit dat jullie weer 12 van die kansen krijgen en dat Moskou weer het zelfde gaat spelen.. onderschatting/arrogantie iemand?
die kwadraat doet et em.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, jij krijgt bans van slechts een dag?
Bij mij standaard een week.Discriminatie? Denk 't niet.
²
Frank de Boer handelt juist in de kwestie El Ham. Ook als Ajax onverhoopt niet wint in Moskou.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Frank overspeelt zijn kaarten. Hij handelt echt niet in het belang van Ajax mbt de situatie van vedette El Hamdaoui.²
Inderdaad, je gaat mij niet wijs maken dat er geen (veel) betere spits ergens rondloopt die betaalbaar is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:19 schreef Morendo het volgende:
Nu smeken om de terugkeer van El Ham is wel het toppunt van opportunisme, gewoon verkopen volgend jaar.
19 doelpunten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef msnk het volgende:
Met Mounir had je die kansen niet eens kunnen creëren man, laat staan dat hij ze met buitenkant rechts er nog in schiet.
Waarom nam hij die penalty tegen Roda eigenlijk niet met buitenkant rechts, vraag ik me ineens af...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef msnk het volgende:
Met Mounir had je die kansen niet eens kunnen creëren man, laat staan dat hij ze met buitenkant rechts er nog in schiet.
Ja, we moeten vaststellen dat hij bij AZ in een beter team speelde, want daar stond hij toch altijd bovenaan met het aantal assists en doelpunten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En maar 3 assists terwijl ze op hem perfect moeten zijn wil hij zich niet vast dribbelen.
Die moet ongelovelijk veel geld gaan kosten. Nee, laten we ons eerst focussen op een linksback, linksbuiten en centrumspits. Bovendien krijgen we Aissati en Jan Arie volgend jaar terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:34 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax moet Strootman halen, ik wil eens een keer niet een uitwedstrijd bij pakweg Utrecht, ADO of Groningen waar het complete middenveld wordt overlopen omdat ze allemaal 1.65 en 55 kilo zijn.
Bovendien kan Strootman zich dan verder ontwikkelen en dat is weer gunstig voor het Nederlands Elftal als Van Bommel er mee kapt.
Daarmee geef je dus eigenlijk zelf al aan dat hij zich alleen manifesteert in een goed draaiend elftal waarin hij perfect bediend kan worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, we moeten vaststellen dat hij bij AZ in een beter team speelde, want daar stond hij toch altijd bovenaan met het aantal assists en doelpunten.
Ajax moet Martens halen.²
Daar win je de oorlog niet mee. Wat zou Strootman moeten kosten dan? 10 miljoen? Beter één goede middenvelder dan al die halve talentjes die nooit echt doorbreken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die moet ongelovelijk veel geld gaan kosten. Nee, laten we ons eerst focussen op een linksback, linksbuiten en centrumspits. Bovendien krijgen we Aissati en Jan Arie volgend jaar terug.
Hij kan zich beter verder doorontwikkelen bij Utrecht. Bovendien kon je hem een half jaar geleden voor een miljoen of zo aantrekken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar win je de oorlog niet mee. Wat zou Strootman moeten kosten dan? 10 miljoen? Beter één goede middenvelder dan al die halve talentjes die nooit echt doorbreken.
Aan Utrecht wel ja... Ajax had zeker wel weer zo'n 3 miljoen te horen gekregen en dat was gewoon een te groot risico. Zo goed deed hij het niet in de 1e divisie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij kan zich beter verder doorontwikkelen bij Utrecht. Bovendien kon je hem een half jaar geleden voor een miljoen of zo aantrekken.
Ja, en ook iemand die fysiek sterk is, want face it, vaak genoeg kost dat ons juist de wedstrijd. Dan kun je technisch als wat zijn, maar als het op het fysieke aankomt, ben je kansloos. We hebben dan wel Enoh, maar die is veel te dom om fysieke duels fatsoenlijk in te gaan, dan pakt ie meteen weer een gele kaart en moet hij zich de rest van de wedstrijd gedeisd houden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef Morendo het volgende:
Het is zeker wel een speler om in de gaten te houden.
Aissati zal ik nooit meer los van zijn eigendoelpunt kunnen denkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die moet ongelovelijk veel geld gaan kosten. Nee, laten we ons eerst focussen op een linksback, linksbuiten en centrumspits. Bovendien krijgen we Aissati en Jan Arie volgend jaar terug.
Als we hem kunnen verkopen aan Vitesse, dan zou ik dat doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aissati zal ik nooit meer los van zijn eigendoelpunt kunnen denken. Daarbij vond ik hem ook wel zwaar tegenvallen in competitiewedstrijden, maar wie weet.
We hebben er ooit vijf miljoen voor betaald, goede deal van PSV........... Bij nader inzien.quote:
Zover ik mij kan herinneren was het een stuk minden hoor, of zijn er bonussen bij gekomen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
We hebben er ooit vijf miljoen voor betaald, goede deal van PSV........... Bij nader inzien.
In ieder geval vier mln, zie ook zijn wikipedia.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zover ik mij kan herinneren was het een stuk minden hoor, of zijn er bonussen bij gekomen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
In ieder geval vier mln, zie ook zijn wikipedia.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval nog 1x omdat hij stiekem zo mooi was
Ja, bij PSV en Ajax het niet redden...... dat lijken me genoeg kansen aan de top in Nederland.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
We hebben er ooit vijf miljoen voor betaald, goede deal van PSV........... Bij nader inzien.
Als ze er op gokken dat ze het uitspelen liggen er kansen en als ze aanvallender en aantrekkelijker willen spelen ligt er meer ruimte. Feitelijk verandert de uitslag van gisteren niet zoveel aan de doelstelling van Ajax in Moskou. Ook als ze hadden gewonnen zouden ze moeten willen sloren in Rusland.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Denk dat ajax het nog moeilijk gaat krijgen. Uit of thuis is een groot verschil bij zulke ploegen...
Ja niemand ontkent dat ElHam kan scoren, maar als je goed had opgelet is het vooral een gedrags probleem. Al is er in het veld natuurlijk ook vanalles aan te merken op zijn spel maar goed...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Berouw komt boor de zonde, maar het is nooit te laat voor spijt of een nederige opstelling. Een begin is er:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)kunnen-gebruiken.htm
Gelukkig en terecht.²
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Berouw komt boor de zonde, maar het is nooit te laat voor spijt of een nederige opstelling. Een begin is er:
Gelukkig en terecht.²
Wat is het toch een irritante eigenschap van Marokkanen dat ze andere Marokkanen per definitie verdedigen. Op Voetbalzone zie je altijd precies hetzelfde en springen er ook ineens allemaal Marokkanen in de topics over Mounir om af te geven op de racistische de Boer, de "jodenclub Ajax die moslims haat" en meer van dat soort onzin.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Gelukkig en terecht.²
Falen kan je het niet noemen want hij is geen spits.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:46 schreef San_Andreas het volgende:
heb die wedstrijd gister niet gezien maar hoorde dat Siem de Jong veel kansen gemist heeft. Heeft hij nou gefaald of waren de kansen daar te klein voor?
Mwa, beetje van beide... eerste kans had hij veel ruimte om of door te lopen of beter uit te halen, tweede was een gevaarlijke kopbal die net over ging, op zich kon dat gebeuren, hij deed niet veel fout. Verder had ie volgens mij niet al te veel kansen, maar speelde wel aardig. De Zeeuw miste meer en betere kansen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:46 schreef San_Andreas het volgende:
heb die wedstrijd gister niet gezien maar hoorde dat Siem de Jong veel kansen gemist heeft. Heeft hij nou gefaald of waren de kansen daar te klein voor?
Precies én tevens exactly. Je slaat de spijker nu precies op zijn kop. Bovenmatig getalenteerde El Hamdaoui moet toch haast wel gek worden van het voor niks gaten trekken en zijn niet begrepen looplijnen. Moet je eens tellen in een wedstrijd hoe vaak de Jong een bal afgeeft op El Hamdaoui. 2 of 3 keer, hooguit, waarvan 2 niet in de voeten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:57 schreef Santello het volgende:
Laat Ajax eerst maar aan de faal middenvelders werken voordat ze El Ham afschrijven.
Dat faal middenveld is er niet meer, zowel Eriksen als De Zeeuw en Anita speelden gewoon goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:57 schreef Santello het volgende:
Laat Ajax eerst maar aan de faal middenvelders werken voordat ze El Ham afschrijven.
Een middenveld dat voornamelijk voor de eigen kans gaat. Het pijnlijke is nog wel dat El Hamdaoui datzelfde wordt verweten, terwijl hij juist een spits is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat faal middenveld is er niet meer, zowel Eriksen als De Zeeuw en Anita speelden gewoon goed.
Jesus christus... ik probeer er nog normaal op in te gaan, maar wat een bord voor je kop heb jij niet te geloven. Iedereen is subjectief behalve jij he? Of je bent een grote trol of je hebt echt totaal geen verstand van het spel en rukt je dagelijks op ElHam. Wat een onzin allemaal, die luie flikker van een ElHam moet maar eens de rol vervullen die van hem gevraagd wordt. Een goede voetballer moet multifunctioneel zijn en zich kunnen schikken in het team belang. Ik weer niet waar die misplaatste trots van ElHam vandaan komt. Hij doet het 1 jaar goed bij AZ en heeft daarvoor aardig gefaald bij Tottenham. Zowiezo is de huidskleur niet relevant en heeft de Jong een jeugd verleden binnen de club, iets wat bij iedere club wel lijd tot wat meer krediet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies én tevens exactly. Je slaat de spijker nu precies op zijn kop. Bovenmatig getalenteerde El Hamdaoui moet toch haast wel gek worden van het voor niks gaten trekken en zijn niet begrepen looplijnen. Moet je eens tellen in een wedstrijd hoe vaak de Jong een bal afgeeft op El Hamdaoui. 2 of 3 keer, hooguit, waarvan 2 niet in de voeten.
Dan mag de Jong met zijn blanke onnozele gelaat wel meer krediet hebben bij het gepeupel, maar objectief valt gewoon vast te stellen dat El Hamdaoui hem kwalitatief gezien keihard uitlacht. Of zijn gelaat nu vochtig is of niet.²
Je ziet toch zelf ook wel dat Mounir zichzelf onmogelijk heeft gemaakt of zie je echt geen enkele schuld van zijn kant? Mounir is gewoon een eikel, een storende factor in de spelersgroep en aldus niet welkom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een middenveld dat voornamelijk voor de eigen kans gaat. Het pijnlijke is nog wel dat El Hamdaoui datzelfde wordt verweten, terwijl hij juist een spits is.²
Dat hij Marokkaan is hoort helemaal niet relevant te zijn, ik beoordeel hem louter op zijn voetballende kwaliteiten. En die mogen er zeker wezen. Mijn opstelling tegenover deze supervoetballer is hetzelfde als mijn opstelling mbt van Persie. Ik ben een liefhebber, daar gaat hem om. Ik ben volwassen, dat zeker.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Wat is het toch een irritante eigenschap van Marokkanen dat ze andere Marokkanen per definitie verdedigen.
Waarschijnlijk omdat hij ook moslim is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hij Marokkaan is hoort helemaal niet relevant te zijn, ik beoordeel hem louter op zijn voetballende kwaliteiten. En die mogen er zeker wezen. Mijn opstelling tegenover deze supervoetballer is hetzelfde als mijn opstelling mbt van Persie. Ik ben een liefhebber, daar gaat hem om. Ik ben volwassen, dat zeker.²
En C. Ronaldo dan? En Quaresma? En Zlatan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:18 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij ook moslim is.
Die heb je niet genoemd, of mis ik een deel van je post?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En C. Ronaldo dan? En Quaresma? En Zlatan?²
Daarom heb ik ze nu ook toegevoegd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:22 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Die heb je niet genoemd, of mis ik een deel van je post?
En beoordeel hem nu eens op zijn empathische kwaliteiten. Is het dan nog steeds zo'n fantastische kerel of kom je dan met het "het is een trotse man met een groot eergevoel" riedeltje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hij Marokkaan is hoort helemaal niet relevant te zijn, ik beoordeel hem louter op zijn voetballende kwaliteiten. En die mogen er zeker wezen.
Ik ben geen psycholoog. Maar natuurlijk is hij niet de slimste jongen die er rond loopt en kan hij de media niet goed bespelen. Het is geen sociale jongen. So wot?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:24 schreef Hanoying het volgende:
[..]
En beoordeel hem nu eens op zijn empathische kwaliteiten. Is het dan nog steeds zo'n fantastische kerel of kom je dan met het "het is een trotse man met een groot eergevoel" riedeltje?
Scorebordjournalistiekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben geen psycholoog. Maar natuurlijk is hij niet de slimste jongen die er rond loopt en kan hij de media niet goed bespelen. Het is geen sociale jongen. So wot?![]()
Kijk naar zijn voetbalprestaties. 19 doelpunten scoren in je eerste seizoen bij Ajax terwijl je een maand niet meedoet. Dat is Zlatan niet gelukt bij Ajax.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |