quote:Amsterdamsche Football Club Ajax, kortweg AFC Ajax of gewoon Ajax, is een Nederlandse profvoetbalclub uit Amsterdam. De club is opgericht op 18 maart 1900 en is een van de drie traditionele topclubs in Nederland. Sinds de oprichting van de Eredivisie speelt de club onafgebroken in deze hoogste divisie. Ajax is over de hele geschiedenis gerekend de voetbalclub met de meeste gewonnen prijzen. Op de UEFA ranglijst van de beste clubs in Europa staat Ajax anno 2010 als tweede Nederlandse club op de 31ste plaats.[1] De club heeft een beursnotering, zie daarvoor het artikel over AFC Ajax NV. Sinds 1996 speelt de club haar thuiswedstrijden in de Amsterdam ArenA.
Is dat niet Gabri dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:16 schreef Ebbao het volgende:
De Zeeuw staat echt als een downer op die foto in de op
Zo beter danquote:Op maandag 7 maart 2011 19:16 schreef Ebbao het volgende:
De Zeeuw Gabri staat echt als een downer op die foto in de op
Ja idd, die mooie haardos verraad zijn echte naam. Stom dat ik het niet zag.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:20 schreef Morendo het volgende:
Gabri inderdaad, kun je zien aan het kapsel.
Sowieso chick, sowiesoquote:
Ik zie iedere wedstrijd als een kampioenswedstrijd nu en kijk liever niet meer naar beneden. Ik hoop wel dat Ajax niet de (enige) club is die rond de Europese duels punten verspelen.quote:
Nou, zullen we het dan maar proberen via het puntentotaal?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:57 schreef marco69040 het volgende:
Denk niet dat we PSV qua doelsaldo nog in kunnen halen
Overtuigend is het bij hun inderdaad niet dus het wordt tijd dat ze punten laten liggenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
In PSV zie ik ook niet de stabiele ploeg meer die ze vroeger wel hadden. Net als twente dat vorig jaar had. Dat zie ik bij beiden niet meer terug
De eerste resultaten laten het als een versterking zien, maar dat weet je pas na een aantal weken/wedstrijden natuurlijk want anderhalf wedstrijd zegt niet zo heel veel.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Vinifera het volgende:
nu de Elham definitief niet meer terugkeert, is dat een versterking of een verzwakking voor het team?
Tegen AC speelden we ook zonder El'Ham.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:36 schreef msnk het volgende:
[..]
De eerste resultaten laten het als een versterking zien, maar dat weet je pas na een aantal weken/wedstrijden natuurlijk want anderhalf wedstrijd zegt niet zo heel veel.
Naast De Jong hebben we ook nog Cvitanich, daar heb ik ook wel vertrouwen in.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:59 schreef Vinifera het volgende:
hoe die speelde de laatste weken was natuurlijk drama, maar als er zometeen een blessure of schorsing komt, ga je wel echt een spits missen op de bank. ik denk dat De Boer hem daarom eerder ook nog in genade heeft genomen, maar dat kan nu natuurlijk echt niet meer. dat ie uberhaubt nog terug mocht komen na een maand werkweigering is eigenlijk al te gek voor woorden.
Ook nog tegen Utrecht hé.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:01 schreef msnk het volgende:
PSV verliezen tegen ADO en Twente, misschien nog Feyenoord, en wij alles winnen. Poeh poeh.
Want het is heel logisch dat je nu zomaar even wint van ADO?quote:
quote:NEW YORK - Teemu Tainio vervolgt zijn loopbaan bij New York Red Bulls. De middenvelder uit Finland mocht transfervrij vertrekken bij Ajax, waarvoor hij in de eerste competitiehelft 50 minuten in de eredivisie voetbalde.
Tainio arriveerde op voorspraak van de inmiddels vertrokken trainer Martin Jol in Amsterdam.
De 31-jarige speler komt niet voor in de plannen van Frank de Boer, de huidige oefenmeester van Ajax.
Grrrquote:
Ook lekker op geen enkele manier de hand in eigen boezem steken...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:19 schreef hannoes het volgende:
'Het lijkt wel of Mounir de trainer heeft geslagen ofzo'
VI.NL 08/03/2011 08:38
Sigi Lens, zaakwaarnemer van Mounir El Hamdaoui, vindt dat het initiatief om een oplossing te vinden tussen Ajax en de in opspraak geraakte speler bij trainer Frank de Boer ligt.
De Marokkaanse spits is door de Amsterdamse oefenmeester voor onbepaalde tijd verbannen naar de beloftenploeg van Ajax. Dat is het gevolg van een akkefietje in de rust van de gewonnen bekerwedstrijd tegen RKC Waalwijk.
'Mounir heeft de sanctie niet opgelegd, ik heb de sanctie niet opgelegd, dat heeft De Boer gedaan', aldus Lens in de Telegraaf. 'Dus kan de Boer als enige de sanctie weer ongedaan maken. De bal ligt bij De Boer en niet bij Mounir. De trainer zal intern met de situatie aan de slag moeten.'
Overigens traint El Hamdaoui nu zonder mokken bij Jong Ajax. 'Mounir is rustig en gaat gewoon trainen bij Jong Ajax. Hij begrijpt het belang daarvan. Mounir zal toch sowieso een paar maanden moeten blijven samenwerken bij Ajax. Aan het einde van het seizoen kunnen we kijken hoe de situatie dan is.'
Wel vindt Lens dat de zaak behoorlijk wordt opgeblazen. 'Dit is iets tussen trainer en speler, maar op persoonlijke titel wil ik er wel iets over zeggen. In mijn eigen carrière heb ik heel wat ergere dingen meegemaakt in een kleedkamer, tot vechtpartijen aan toe. Als je dan alle commotie ziet, dan lijkt het wel of Mounir de trainer heeft geslagen ofzo.'
Inderdaad! Maar hier zit ook wel de kern van het probleem.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ook lekker op geen enkele manier de hand in eigen boezem steken...
Oprotten, die gast is het Ajaxshirt onwaardig.
Op VI staat dat ie 5 wedstrijden heeft meegespeeld. Ik kan me dat echt niet herinneren?quote:
Ik dacht dat die transfer er allang doorheen wasquote:
AC Milan, Real Madrid, BV Veendam, MVV en de graafschap volgens mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Op VI staat dat ie 5 wedstrijden heeft meegespeeld. Ik kan me dat echt niet herinneren?
50 min eredivisie ... Veendam, MVV en De Graafschap volgens afhaalchinees.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Op VI staat dat ie 5 wedstrijden heeft meegespeeld. Ik kan me dat echt niet herinneren?
Ik had juist hele grote verwachtingen van zijn komst, zo groot zelfs dat ik mijn toen pasgboren zoontje naar hem vernoemd heb.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:47 schreef hannoes het volgende:
Over 5 jaar weet niemand meer dat die vent ooit geweest is!
Tainio schitterd nu in Amerika dus qua naamsbekendheid gaat de naam er alleen maar op vooruit. Dat bespaard hem het aannemen van een artiesten naam mocht je zoon ooit internationaal doorbreken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik had juist hele grote verwachtingen van zijn komst, zo groot zelfs dat ik mijn toen pasgboren zoontje naar hem vernoemd heb.![]()
quote:
ADO staat vierde, door goed voetbal. De club en zijn fans haten ons. We hebben nota bene thuis van ze verloren. Geloof mij maar: dat gaat een zeer moeilijke wedstrijd worden, vergelijkbaar met Utrecht-uit.quote:
Ik zie het positief in waar ik tijdens de thuis wedstrijd de bui al voelde hangen. Dit omdat Ajax momenteel wel compact kan spelen terwijl in die periode druk op Ajax zetten wins betekende.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
ADO staat vierde, door goed voetbal. De club en zijn fans haten ons. We hebben nota bene thuis van ze verloren. Geloof mij maar: dat gaat een zeer moeilijke wedstrijd worden, vergelijkbaar met Utrecht-uit.
Tegen Utrecht was het ook niet compact. Hoe laat vind de wedstrijd eigenlijk plaats? Toch niet 12:30?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het positief in waar ik tijdens de thuis wedstrijd de bui al voelde hangen. Dit omdat Ajax momenteel wel compact kan spelen terwijl in die periode druk op Ajax zetten wins betekende.
Wel dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:57 schreef Morendo het volgende:
Hoe laat vind de wedstrijd eigenlijk plaats? Toch niet 12:30?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |