Staat er windquote:
quote:
Niet overdrijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:50 schreef delfse het volgende:
Ik vindt het raar die verhaal lijn van Maik maar dit zou ik hem zeker niet gunnen na 4 weken eenzame opsluiting.
Missie is pas vanavond over na de tv-uitzending denk ik zo.. Mogelijk moeten ze nog wat shotjes maken ...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:53 schreef delfse het volgende:
Laura is echt helemaal verliefd op Guido dat merk je ze hoeven niet meer voor de missie dit te doen maar ze blijft hem nog heel veel opzoeken en kroelen. Ik ben zo benieuwd hoe zijn vriendin hier op reageerd als hij weer thuis komt. Hij kon van mijn een schop voor zijn ballen krijgen. Hij doet niks om het maar te voorkomen hij kan ook tegen haar zeggen ik heb een meisje thuis ik heb liever niet dat je zo kleft.
Komt omdat ie geen meisje thuis heeft. Die gast is zo gay als het maar zijn kan.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:53 schreef delfse het volgende:
Laura is echt helemaal verliefd op Guido dat merk je ze hoeven niet meer voor de missie dit te doen maar ze blijft hem nog heel veel opzoeken en kroelen. Ik ben zo benieuwd hoe zijn vriendin hier op reageerd als hij weer thuis komt. Hij kon van mijn een schop voor zijn ballen krijgen. Hij doet niks om het maar te voorkomen hij kan ook tegen haar zeggen ik heb een meisje thuis ik heb liever niet dat je zo kleft.
Bij de chiropractor zei ze..quote:Op maandag 7 maart 2011 18:48 schreef Anneloortje het volgende:
Joanne straks, noou eeh bij mijn bakker moet ik ook altijd bloot, ik zweer het.
dat zou ook nog kunnen iddquote:Op maandag 7 maart 2011 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Missie is pas vanavond over na de tv-uitzending denk ik zo.. Mogelijk moeten ze nog wat shotjes maken ...
Ik vind het heel normaal dat ze zo close zijn, ze hebben een hechte band gekregen door hun gezamelijke geheim.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:53 schreef delfse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |