Ahaha Gatver!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:44 schreef Anneloortje het volgende:
Zit staafke dr pus in Moniek dr nek te smeren???![]()
![]()
Okquote:Op maandag 7 maart 2011 18:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is niet eens water, het is olie wat er in dat kompas zit. (Om te zorgen dat de
kompasnaald zich wat rustiger beweegt)
ja dat slaat echt allesquote:Op maandag 7 maart 2011 18:45 schreef Day het volgende:
OMG, straks heeft Maik voor jan lul 4 dagen in die kamer gezeten!
Alex tegen Sharon "Zo word je lekker gekroeld? Daar heb ik ook wel zin in" en laat zich vallen naast Laura op de bank..quote:
zou best lachen zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 18:45 schreef Day het volgende:
OMG, straks heeft Maik voor jan lul 4 dagen in die kamer gezeten!
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Alex tegen Sharon "Zo word je lekker gekroeld? Daar heb ik ook wel zin in" en laat zich vallen naast Laura op de bank..
Laura: " Ja ik heb ook wel eens ergens zin in."
Dat zegt Laura ALTIJD! Irritant mens..quote:Op maandag 7 maart 2011 18:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Alex tegen Sharon "Zo word je lekker gekroeld? Daar heb ik ook wel zin in" en laat zich vallen naast Laura op de bank..
Whahahahahha.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Tis wel een doorzetter die Faalexquote:Op maandag 7 maart 2011 18:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Eerst bij Joannae proberen en dan bij mij SLETquote:Op maandag 7 maart 2011 18:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Wist je dat de richting waarin een boot ligt terwijl die gebouwd wordtquote:Op maandag 7 maart 2011 18:45 schreef Anneloortje het volgende:
![]()
[..]
Okik ben ook een leek, heb geen scouting gedaan ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |