hij heeft wel gelijk want een opdracht is gewoon leukquote:Op maandag 7 maart 2011 18:24 schreef Nostalgist het volgende:
Servio: "Kom met een opdracht, gooi wat in de groep, laat ons iets doen"
Joh, zou je misschien ook zelf initiatief kunnen nemen...![]()
Al dat geslaap... Dat dat kan in Nederland...
Ik begon al aan mezelf te twijfelen, maar kennelijk is de kennis van gereedschap hier net zo groot als in het huisquote:
Je hebt een boel gemist hoor...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:25 schreef bollokus het volgende:
ben ik weer trouwens! bijna helemaal klaar voor de SHOW van vanavond!!
het was idd een bahcoquote:Op maandag 7 maart 2011 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begon al aan mezelf te twijfelen, maar kennelijk is de kennis van gereedschap hier net zo groot als in het huis
ja, toch geen stream lock gemist hoop ik??quote:
Friet op maandag...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, toch geen stream lock gemist hoop ik??
ik ga nu nog eerst ff mijn friet snijden!
Da's ook geen waterpomptangquote:
ja en dan slapen ze morgen weer heel de dagquote:Op maandag 7 maart 2011 18:26 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Als ik de stem was, moesten alle dagslapers vannacht als missie wakker blijven
Het woord initiatief is de bewoners echt vreemd. Maar ik snap ook niet dat de makers niet snappen dat ze het programma (nog sneller) om zeep helpen door de bewoners maar te laten slapen en liggen naar believen.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:24 schreef Nostalgist het volgende:
Servio: "Kom met een opdracht, gooi wat in de groep, laat ons iets doen"
Joh, zou je misschien ook zelf initiatief kunnen nemen...![]()
Al dat geslaap... Dat dat kan in Nederland...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |