Ja, ze zegt dat Karim of iemand in zijn omgeving wel iets meegemaakt moet hebben om bang te zijn van onweer...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:14 schreef hamster90 het volgende:
Laura denkt nu echt dat ze heel wijs is ofzo?
Zo raadt ze dat geheim van hem nooit.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, ze zegt dat Karim of iemand in zijn omgeving wel iets meegemaakt moet hebben om bang te zijn van onweer...
jaquote:Op maandag 7 maart 2011 18:17 schreef hamster90 het volgende:
Het is daar toch ook een uur vroeger?
Dan gaan ze nu nog niet koken.
Of ze denken aan tsunami hints, Karim zou hierop in kunnen spelen en dan cashen.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:17 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Zo raadt ze dat geheim van hem nooit.
Ieder voor zich lijkt me wel een goed planquote:Op maandag 7 maart 2011 18:17 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Koken ze nog wel, of ieder voor zich??
Schoothondje Sofia moet in de gaten gehouden worden, voordat ze een paniekaanval krijgt?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:19 schreef Urb het volgende:
Gerard en Alex, heel terloops over schoothondjes beginnen als Servio langs loopt.
Nee dat komt nog zodra Maik en Monique vanavond samen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:20 schreef hamster90 het volgende:
Nou, als dat het hoogtepunt van vandaag was.
Quite.quote:
Ja vanmorgen of vannacht? ook al tegen een camera en hij heeft z'n tepel er ook al half afgeschoren.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Stootte hij z'n harses? Ik hoorde alleen gevloek ineens en zag hem wrijven
Ze gaan even de kijkcijfers... opkrikkenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:20 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee dat komt nog zodra Maik en Monique vanavond samen zijn.
Al de 2de x vandaag!! :pquote:Op maandag 7 maart 2011 18:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Stootte hij z'n harses? Ik hoorde alleen gevloek ineens en zag hem wrijven
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:22 schreef rita1959 het volgende:
[..]
en de uitkomst is : wij hebben een loodgieter in ons midden
[..]
[..]
:P
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Quite.
[..]
Ja vanmorgen of vannacht? ook al tegen een camera en hij heeft z'n tepel er ook al half afgeschoren.![]()
jup bahco of engelse sleutelquote:
hij heeft wel gelijk want een opdracht is gewoon leukquote:Op maandag 7 maart 2011 18:24 schreef Nostalgist het volgende:
Servio: "Kom met een opdracht, gooi wat in de groep, laat ons iets doen"
Joh, zou je misschien ook zelf initiatief kunnen nemen...![]()
Al dat geslaap... Dat dat kan in Nederland...
Ik begon al aan mezelf te twijfelen, maar kennelijk is de kennis van gereedschap hier net zo groot als in het huisquote:
Je hebt een boel gemist hoor...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:25 schreef bollokus het volgende:
ben ik weer trouwens! bijna helemaal klaar voor de SHOW van vanavond!!
het was idd een bahcoquote:Op maandag 7 maart 2011 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begon al aan mezelf te twijfelen, maar kennelijk is de kennis van gereedschap hier net zo groot als in het huis
ja, toch geen stream lock gemist hoop ik??quote:
Friet op maandag...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, toch geen stream lock gemist hoop ik??
ik ga nu nog eerst ff mijn friet snijden!
Da's ook geen waterpomptangquote:
ja en dan slapen ze morgen weer heel de dagquote:Op maandag 7 maart 2011 18:26 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Als ik de stem was, moesten alle dagslapers vannacht als missie wakker blijven
Het woord initiatief is de bewoners echt vreemd. Maar ik snap ook niet dat de makers niet snappen dat ze het programma (nog sneller) om zeep helpen door de bewoners maar te laten slapen en liggen naar believen.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:24 schreef Nostalgist het volgende:
Servio: "Kom met een opdracht, gooi wat in de groep, laat ons iets doen"
Joh, zou je misschien ook zelf initiatief kunnen nemen...![]()
Al dat geslaap... Dat dat kan in Nederland...
Thee kun je ook drinkenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een baco kun je tenminste nog drinken een waterpomptang niet![]()
En zat maar 1 letter mis.
`jazeker!quote:
Ja was een SL maar als ze voor het geheim is gegaan van broer en zus dan heeft ze het niet goed!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:28 schreef ikke79 het volgende:
had sharon vanmiddag nog gegokt op flip????wat was daar de uitslag van?
zal wel niet dan.bedankt voor de infoquote:Op maandag 7 maart 2011 18:30 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja was een SL maar als ze voor het geheim is gegaan van broer en zus dan heeft ze het niet goed!
De makers hadden dit van te voren al moeten zien, elke dag een taak of een flinke opdracht er in knallen.Als ze niets te doen hebben krijg je dat gehang de hele dag doods steek voor elke rls.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het woord initiatief is de bewoners echt vreemd. Maar ik snap ook niet dat de makers niet snappen dat ze het programma (nog sneller) om zeep helpen door de bewoners maar te laten slapen en liggen naar believen.
Ik zie alleen maar zoutzakken hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:29 schreef Urb het volgende:
Sofia & Servio liggen weer eens in bed te klagen te elkaar hoe saai het is terwijl de rest zich best vermaakt. Ga dan naar huis!![]()
mag ik dan een beetje voor de friet??quote:
Klopt wel, ik zou ze suwehquote:Op maandag 7 maart 2011 18:30 schreef beequeen het volgende:
Volgens Stervio en Sofia hebben de makers van het programma ze geen goeie info gegeven. Het is saai, een soort BB maar dan nog saaier.![]()
ben beieuwd naar haar reactiequote:Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef Niki.P het volgende:
Mo mag wel slapen heeft vanacht al haar energie nodig
Ik neem aan dat ze ook nog missies enzo achter de hand hebben voor als/wanneer alle geheimen geraden zijn zodat het dan voor de bewoners ook nog wat intressanter blijft.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:30 schreef beequeen het volgende:
Volgens Stervio en Sofia hebben de makers van het programma ze geen goeie info gegeven. Het is saai, een soort Bb maar dan nog saaier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |