Dat siert je dan weer welquote:
Daarom is het ook Guidettequote:Op maandag 7 maart 2011 19:06 schreef karoltje het volgende:
Guido volgt met zijn witte hempie gewoon heel strak de leefregels van The Situation. Hij draagt 'the shirt before the shirt' snap je?
jersey shore kijker???quote:Op maandag 7 maart 2011 19:06 schreef karoltje het volgende:
Guido volgt met zijn witte hempie gewoon heel strak de leefregels van The Situation. Hij draagt 'the shirt before the shirt' snap je?
Zou best kunnen, ook Jo gaat wel lekker over de tong bij mootje, maar als het mootje uitkomt dan is het slijm, slijm, slijm bah mag ook weg.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Heeft Mootje nou het groene pak aan van Joane? Lijkt wel he, dat ding waar je die hele kont in ziet en die absoluut dikker maakt.
Niet kopen een jumpsuit MissJ. geen gezicht van achteren
Chromosomen ?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:08 schreef MissJ.24 het volgende:
DNA strengen.........13 van je pap 13 van je mam......
Uniek.
En Moontje kreeg er eentje minder.
Ja zo lust ik het ook wel. Hup iedereen weg. En gaan we naar het b(g)ehang staren. Het scheelt maar één letter.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ook Jo gaat wel lekker over de tong bij mootje, maar als het mootje uitkomt dan is het slijm, slijm, slijm bah mag ook weg.
alhoewel zo blijft er haast niemand bij mij over![]()
![]()
En als ze er iemand met 47 chromosomen inzetten, zou dat geheim te raden zijn?quote:
Ah zit niet op die camera te kijken. Meer op Laura en Guido.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat IK de hoogbegaafde ben he.........
Eerst stemmen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Studiotje het volgende:
Oh ja, Maik komt weer het huis in vanavond
Goedeavond allenquote:
Dus streamlock. Ik verwacht een lange vanavond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |