Hij was uitgeschoten met scheren.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fok, help mij eens uit mijn lijden, zag het om 18.00 op tv, moest me door het diner en de afwas heenworstelen....kan er alleen maar naar radem (wilde orgie geweest??) maar zeg me waarom Karim een pleister op zijn tepel heeft!!!?????
Alreadyquote:Op maandag 7 maart 2011 19:00 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Joanne zo naief is dat ze zich als de bakker het vraagt ook wel uitkleedt.
Maar een paasei in dr poep, das iets voor hoogbegaafden.
Je kijkt dit toch al wat langer...... ?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:02 schreef MissJ.24 het volgende:
Met scheren.....(schud kop)...zucht ik zag hele taferelen voor me van een Aafke die wild haar tanden in Karim zijn tepel had gezet.........
Thanks.
Weer een illusie armer.
Maar ze heeft Alex wel gewaarschuwd om niet te drukken op Flip en Joan. Ze is echt slim bezig... zolang het niet uitkomt.quote:
Deze kun je onder Control c zetten.quote:
Hahahahaha precies!!!!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Guido met het witte hempje en zijn vriendin, als ie wat ouder is:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hoop houden........quote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kijkt dit toch al wat langer...... ?
Muahaha jaaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Muhahaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |