die muts moet gewoon naar HUIS!!!!!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:54 schreef mootie het volgende:
Dat wijf moet gewoon eens van z'n bed komen.

Laura zij gisteren al dat ze moesten afkickenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind het heel normaal dat ze zo close zijn, ze hebben een hechte band gekregen door hun gezamelijke geheim.

quote:Op maandag 7 maart 2011 18:55 schreef Wilskracht het volgende:
Als Laura een man was geweest dan was ze opgepakt voor ongewenste intimiteiten.

Overigens wel een beetje vreemd van Laura vind ik...Vanmiddag vertelde ze nog dat een meisje van 17 moeilijk kan relativeren, hier doelde ze op die missie die zij had met Guido..zij met haar 25 jaar kon dit wel...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:55 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Komt omdat ie geen meisje thuis heeft. Die gast is zo gay als het maar zijn kan.

lekker moeilijk laten denkenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:56 schreef Urb het volgende:
G&L denk niet zo moeilijk bij Gerard! Nouja jullie kunnen toch niet drukken.

nou volgens mij is het niet ongewenst, anders zegt ie dat toch welquote:Op maandag 7 maart 2011 18:55 schreef Wilskracht het volgende:
Als Laura een man was geweest dan was ze opgepakt voor ongewenste intimiteiten.

quote:Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Bakker...chiropractor of osteophaat...what's in a name..

Dat Sharon Gerard's schoothondje was geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef Anneloortje het volgende:
Wat had Spervio ook alweer in de keuken gezegd dan??

gesneden met scheren heb ik vernomenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fok, help mij eens uit mijn lijden, zag het om 18.00 op tv, moest me door het diner en de afwas heenworstelen....kan er alleen maar naar radem (wilde orgie geweest??) maar zeg me waarom Karim een pleister op zijn tepel heeft!!!?????

Ik bedoelde dat Joanne zo naief is dat ze zich als de bakker het vraagt ook wel uitkleedt.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Bakker...chiropractor of osteophaat...what's in a name..

Hij heeft zich gesneden tijdens het scheren.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:59 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fok, help mij eens uit mijn lijden, zag het om 18.00 op tv, moest me door het diner en de afwas heenworstelen....kan er alleen maar naar radem (wilde orgie geweest??) maar zeg me waarom Karim een pleister op zijn tepel heeft!!!?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |