quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef glasbak het volgende:
[..]
Neen. ABS is bedoeld om de auto bestuurbaar te houden door het slippen tegen te gaan. Maar juist hier door is de remweg meestal langer.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even weer de definitie uitleggen:
ABS is bedoeld om onder elke omstandigheid de mogelijkheid tot sturen te behouden, NIET om remweg te verkorten.
Als je een wiel met de rem blokkeert haalt ABS de rem er af zodat je wielen blijven rollen. Hierdoor blijf je effectief kunnen sturen. In veel gevallen verlengt ABS zelfs je remweg.
Waarbij wel gezegd moet worden dat dit nummer niet speciaal voor 9/11 is geschreven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:30 schreef padlarf het volgende:
Ik bedacht me laatst weer iets.
Na 9/11 kwam Live met het nummer Overcome.
Ik dus ook! En kom er nu achter hoe het zit..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:38 schreef padlarf het volgende:
Nu jullie het over Belle hebben, ik heb jaren gedacht dat ze bij Doe Maar zongen over Marilene, ipv van over Belle Helene
Oeps, mijn excuses, ik had de rest niet gelezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef glasbak het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ok, jouw uitleg is uitgebreider
Eh, zwart gat? Nee, ookal zo'n vage uitleg gebaseerd op onzinquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik bemoei me ff met de 0 x 5 discussie, volgens mij is het simpel:
[..]
als je 5 appels hebt, heb je één maal 5 appels (en dan kan je dus niet tegelijkertijd nul maal 5 appels hebben)
als je dan die één maal 5 appels nog eens met nul wil vermenigvuldigen dan moet je die nul maar zien als een soort zwart gat waar de appels in verdwijnen. En dan heb je dus nul appels. De nul is eigenlijk een heel vreemd getal, totaal anders dan de andere getallen.
van Wikipedia:
[..]
Misschien helpt je dat
Zeer verneukeratief voor jonge kids inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:42 schreef Eenskijken het volgende:
Ik dacht vroeger dat je 'erwten' ook echt als erwten uitsprak, dus met de W. Pas in de 1e van de middelbare school moest ik een keer voor de klas voorlezen en toen zei die vrouw 'eh.. wat zei je eenskijken?' Ik het herhalen. Iedereen lachte me uit.toen pas hoorde ik dat de uitspraak 'erten' was. Nooit begrepen waarom de w er toch inzit..
ik vraag me nu serieus af wat een werpsp isquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:55 schreef Gwywen het volgende:
Moet je eens heel vaak wesp-rups-wesp-rups achter elkaar zeggen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:55 schreef Gwywen het volgende:
Haha, op een moment zat ik websurps te zeggen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:55 schreef Gwywen het volgende:
0/2 = 0.quote:
Niet waar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:23 schreef _Loki het volgende:
0 is niks, en niks kan je niet vermenigvuldigen of delen.
Done.
waarom heet een stoel een stoel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:28 schreef wojiao het volgende:
alsof iets zomaar afgesproken wordt zonder dat daar een reden/onderbouwing voor is
Zo goed dan?quote:Delen door nul is een rekenkundige bewerking die niet toegestaan is in de wiskunde. Het gaat om een deling waarvan de deler het getal nul is. De bewerking is niet geoorloofd, omdat de inverse van het getal 0 niet bestaat als reëel getal of complex getal. Bij het gewone rekenen kan daarom geen zinnige betekenis gegeven worden aan het resultaat van een deling door nul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:32 schreef _Loki het volgende:
[..]
Zo goed dan?
Of in Jip en Janneke-taal:Delen door nul kan inderdaad niet, vermenigvuldigen met nul is heel goed mogelijk, net als nul delen door iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |