abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:52:30 #201
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_94180744
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 01:52 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Remcheese, je hebt Homefront gekocht en je gamed alleen singleplayer? Dan ben je dus straks na 4/5 uurtjes klaar met die game voor 60 euro :{.

Ga je hem doorverkopen? Want voor een prikkie wil ik het nog wel wagen :P.
Jup, multiplayer is echt niet mijn ding.
Dus als ie uitgespeeld is (dat zal niet direct morgen zijn) zal ik het melden hier, dan kan de game incl. code overgenomen worden door een ieder die er dan nog interesse in heeft.
Giggity giggity giggity!
pi_94181880
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:50 schreef MMaRsu het volgende:
WAARSCHUWING

Speel Crysis 2 niet op je Ps3.

[ afbeelding ]

Tenzij je je ogen eruit wil branden dmv graphics die slechter zijn dan Haze.
Hmmmmmmmmmmmm.....

De link van jouw foto is ERG twijfelachtig at least. Post er eens 1 van een bekende site aub? Zoals ik?
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:33:03 #203
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_94183435
Waarom? Het is een directe screengrab van de demo. Heb em van Neogaf, dan vind ik een directe capture van een demo toch betrouwbaarder dan een screenshot :).

Of probeer de demo zelf, ik ga hem iig niet downloaden :'). Mensen zeggen dat Haze er beter uitziet..

Slechtere framerate dan 30fps :'). Mijn god Crytek :').
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_94186044
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 10:33 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom? Het is een directe screengrab van de demo. Heb em van Neogaf, dan vind ik een directe capture van een demo toch betrouwbaarder dan een screenshot :).

Of probeer de demo zelf, ik ga hem iig niet downloaden :'). Mensen zeggen dat Haze er beter uitziet..

Slechtere framerate dan 30fps :'). Mijn god Crytek :').
Hmmm.... Het schijnt dat het alleen het MP gedeelte betreft kwa graphics en haperingen.... Hmmmmm ik heb nog hoop.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:13:25 #205
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_94186461
De demo van Mortal Kombat is nu gewoon voor iedereen te downloaden op de amerikaanse PSN.

Op de NLse is hij nu nog alleen te krijgen voor plus-members, maar zal vandaag of morgen ook wel vrijgegeven worden voor de rest.
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:21:58 #206
111656 Poit
12-08-12
pi_94186719
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:13 schreef Yi-Long het volgende:
De demo van Mortal Kombat is nu gewoon voor iedereen te downloaden op de amerikaanse PSN.

Op de NLse is hij nu nog alleen te krijgen voor plus-members, maar zal vandaag of morgen ook wel vrijgegeven worden voor de rest.
De demo is heerlijk en smaakt naar meer!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_94186902
Bioware :')

quote:
Dragon Age II Dev Rates His Own Game On Metacritic, EA Bets Obama Voted For Himself Too

Mike Fahey — Dragon Age II Dev Rates His Own Game On Metacritic, EA Bets Obama Voted For Himself Too A glowing fan review for Dragon Age II on Metacritic discovered to have been written by a member of the game's development team sparked outrage among the gaming community yesterday. EA's response? That's how it works.

Reddit user GatoFiasco felt there was something fishy about the perfect ten highlighted user review that appeared on popular review aggregator Metacritic yesterday. It was written a little too well, sounding more like a press release than something written by an ordinary member of the gaming public. Sure enough, his investigations lead him to discover that the person behind the Metacritic handle Avanost is actually an engineer at BioWare.

Someone from BioWare went to a public forum that allows anyone to post a review of a video game, and posted a glowing review of a product he was directly involved with. People were shocked. I'd imagine even more people were shocked that people were shocked.
Zullen ze toch onzeker zijn over hun product?
  Redactie Games woensdag 16 maart 2011 @ 12:32:02 #208
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_94187057
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel gek, maar het blijft een userrating...niet echt invloed dus.
.....Kennedy
pi_94187077
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:13 schreef Yi-Long het volgende:

16 maart is 16 maart. Als ie er vanavond niet opstaat word ik pissed.
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:34:09 #210
111656 Poit
12-08-12
pi_94187131
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:32 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

16 maart is 16 maart. Als ie er vanavond niet opstaat word ik pissed.
Gewoon vanavond bij de reguliere PSN update neem ik aan.
pi_94187195
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:34 schreef Poit het volgende:

[..]

Gewoon vanavond bij de reguliere PSN update neem ik aan.
Ik ook, maar assumption is the mother of all fuckups. ;)
pi_94187199
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:58 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

Hmmm.... Het schijnt dat het alleen het MP gedeelte betreft kwa graphics en haperingen.... Hmmmmm ik heb nog hoop.
OPM UK heeft de game al mogen recenseren en had er het volgende over te zeggen:

quote:
OPM calls Crysis 2 "excellent - technically strong, visually outstanding and full of welcome fresh ideas."
quote:
"Developer Crytek has a deserved reputation for pushing gaming hardware to the brink and its debut work on PS3 is first-rate," it says.
Idem voor de multiplayer afgaande op Nathum's (de reviewer red.) woorden in de podcast.
pi_94187304
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

OPM UK heeft de game al mogen recenseren en had er het volgende over te zeggen:

[..]

[..]

Idem voor de multiplayer afgaande op Nathum's (de reviewer red.) woorden in de podcast.
OPM = OFFICIAL playstation magazine. Sorry, maar dat soort dingen neem ik met een vaatje zout.

Zou kunnen dat ze 100% oprecht zijn hoor, maar neem een EGM, Unofficial Plasystation mags en whatnot en ik heb meer het idee dat zij hun ongezouten mening kunnen geven.

Bij OPM moeten ze altijd nog even over hun schouder kijken voordat ze wat zeggen.
Ik zie liever een goede review van een blad zonder directe banden met Sony.......
pi_94187349
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:32 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Natuurlijk wel gek, maar het blijft een userrating...niet echt invloed dus.
Door een werknemer van Bioware, dus idd boeiend. Zeker als je min of meer de andere recensies aanvalt. ''Sneu'' was het eerste woord wat in me opkwam.
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:46:26 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94187544
Mortal Kombat demo gedaan. Ik vind het niet leuk meer, vergane glorie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:50:28 #216
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94187705
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 12:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Benieuwd hoe hij erachter kwam wie het was dan.

edit; zo dus

[ Bericht 6% gewijzigd door msnk op 16-03-2011 13:16:11 ]
AFC AJAX
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:51:14 #217
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_94187739
De demo van MK viel me ook een beetje tegen, zowel qua graphics (matige modellen, slechte animaties, etc), alswel qua gameplay...

... maar goed, als je echt fan bent van MK en die characters en dat sfeertje etc etc, zal het vast een leuke update zijn van een oude klassieker.
pi_94187761
quote:
99s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij ja.

Deze nieuwe MK brengt de franchise weer helemaal terug, iedereen is lovend.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_94187870
quote:
99s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik gelijk al irritant vond was dat ze allemaal een zinnetje moeten zeggen voor het gevecht. En twee keer dezelfde vechter = twee keer hetzelfde zinnetje. :r

Verder vond ik de demo cool :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:51 schreef Yi-Long het volgende:
De demo van MK viel me ook een beetje tegen, zowel qua graphics (matige modellen, slechte animaties, etc), alswel qua gameplay...
Wut?! :o

Ben geen fanatieke vechtspellenspeler, maar ik vond het er allemaal goed uitzien/spelen ;(
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:59:11 #220
111656 Poit
12-08-12
pi_94188016
MK heeft een aparte stijl, zowel grafisch als qua gameplay maar het is allebei wel puur Mortal Kombat.
Verwacht geen Tekken of Soul Calibur moves maar gewoon snelle combo's en rake klappen. Het is nog steeds heerlijk om een uppercut uit te delen en de x-ray moves zijn een zeer welkome toevoeging :)
pi_94188111
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:59 schreef Poit het volgende:
MK heeft een aparte stijl, zowel grafisch als qua gameplay maar het is allebei wel puur Mortal Kombat.
Verwacht geen Tekken of Soul Calibur moves maar gewoon snelle combo's en rake klappen. Het is nog steeds heerlijk om een uppercut uit te delen en de x-ray moves zijn een zeer welkome toevoeging :)
Het is juist niet meer de oude MK, ze hebben het hele vecht-systeem overhoop gegooid om te kunnen concurreren met tournament-fighters als Streetfighter, men wil dat deze game ook op de grote toernooien gespeeld gaat worden.

De ontwikkelaar heeft zelfs in samenwerking met wat topspelers uit de fight-scene nog eens goed gekeken naar de balance e.d., wat nog niet eens in de demo is verwerkt.

Qua uitstraling, sfeer e.d. zijn ze teruggegaan naar hun roots, wat duidelijk te merken is aan de hele stijl, maar qua gameplay zijn ze met sprongen vooruit gegaan.
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:05:27 #222
111656 Poit
12-08-12
pi_94188245
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het is juist niet meer de oude MK, ze hebben het hele vecht-systeem overhoop gegooid om te kunnen concurreren met tournament-fighters als Streetfighter, men wil dat deze game ook op de grote toernooien gespeeld gaat worden.

De ontwikkelaar heeft zelfs in samenwerking met wat topspelers uit de fight-scene nog eens goed gekeken naar de balance e.d., wat nog niet eens in de demo is verwerkt.

Qua uitstraling, sfeer e.d. zijn ze teruggegaan naar hun roots, wat duidelijk te merken is aan de hele stijl, maar qua gameplay zijn ze met sprongen vooruit gegaan.
Natuurlijk is het een stuk uitgebreider dan MK2, er zitten dan ook 6 delen tussen. Het blijft gewoon wel voelen als een Mortal Kombat game.
pi_94188314
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:05 schreef Poit het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een stuk uitgebreider dan MK2, er zitten dan ook 6 delen tussen. Het blijft gewoon wel voelen als een Mortal Kombat game.
Het gaat niet om het verschil tussen alle delen, het vechtsysteem van alle MKs hiervoor (''dial-a-combo'') zit er niet meer in.
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:07:15 #224
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_94188318
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:54 schreef FinalD87 het volgende:

[..]

Wat ik gelijk al irritant vond was dat ze allemaal een zinnetje moeten zeggen voor het gevecht. En twee keer dezelfde vechter = twee keer hetzelfde zinnetje. :r

Verder vond ik de demo cool :Y

[..]

Wut?! :o

Ben geen fanatieke vechtspellenspeler, maar ik vond het er allemaal goed uitzien/spelen ;(
Neuh, vergeleken met bijvoorbeeld een Dead or Alive, een SF4 (wat trouwens qua character-design ook niet schitterend is, maar wel prima qua animatie), een Soul Calibur, etc etc.... ziet dit er niet echt fantastisch uit.

Daarnaast vond ik zaken als die fatalities en die X-Ray moves de eerste paar keer wel tof, maar daarna is het ook al snel iets van 'meh'. Uiteraard zal het een stuk toffer zijn als je het met zijn 2-en speelt en elkaar op die manier afmaakt... maar in de demo was het nog niet zo heel lang boeiend. Helaas.

Dan vind ik die special attacks in Naruto toffer om te doen en te zien, zeg maar.
pi_94188583
Ik heb de demo 2 dagen geleden gespeeld bij Gamemania. Ze hadden daar + :)

Ik kreeg gelijk het oude MK gevoel terug. Toen ik Scorps Fatality moest doen, begonnen mijn handen te trillen als een achterlijke.

Exact hetzelfde gevoel als toen ik als 12 jarig pikkie in Fortuna omringd door hangnegers mijn eerste Fatality moest doen met MK1. :D

Vooral de links naar de oudere MK's is geweldig. The Pit 2, Living Forest, Acid Pool etc en uiteraard Scorps "Get over here" die Boon zelf weer heeft ingesproken is gewoon een hommage aan de oude MK.

Vanaf deel 4 t/m nu gewacht op een waardige Mortal Kombat. Ik ben nu 31, maar voelde me weer als een brugpieper toen ik m speelde maandag

Dit is de eerste reboot van een franchise die me gewoon nostalgisch maakt en dat zegt een hoop.

MK is terug! _O_ Dank u Mr. Boon!

I'm with Poit on this one.

[ Bericht 14% gewijzigd door Bunta-Fujiwara op 16-03-2011 13:19:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')