Xbox 360... Hebben veel mensen ook nog een headset.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:40 schreef Netsplitter het volgende:
Nieuwe MK komt er aan.
Goede reden om 'm niet te verkopen.
Ga je moeder.... helpen oid Cyberia.quote:
Oh vast niet, maar de 360 had ik al heel lang dus daar koop ik mijn multiplatform spellen op.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar gelukkig worden de 360 bezitters wel flink verwend dit jaar.
Zonderquote:Op maandag 7 maart 2011 18:36 schreef truthortruth het volgende:
Is deze incl. hardware ban of is dat een optie?
Er zal vast wel wat leuks uitkomen op de 360 dit jaar (houd 't niet allemaal bij), maar ik weet wel dat er voor de PS3 dit jaar voor ieder wat wils uitkomt. Maar als dat je niet aanstaat, waarom heb je dan überhaupt een PS3 gekocht? Alleen voor GT5? (En waarom vind je dat niks?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh vast niet, maar de 360 had ik al heel lang dus daar koop ik mijn multiplatform spellen op.
Beetje laat voice chat, heb de game nog coop uitgespeeld met een italiaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Er zal vast wel wat leuks uitkomen op de 360 dit jaar (houd 't niet allemaal bij), maar ik weet wel dat er voor de PS3 dit jaar voor ieder wat wils uitkomt. Maar als dat je niet aanstaat, waarom heb je dan überhaupt een PS3 gekocht? Alleen voor GT5? (En waarom vind je dat niks?)
Iets anders, sedert vandaag is er een patch voor Dead Nation: Dead Nation Gets Voice Chat, Checkpoint Saves And Other Additions
Weet iemand al wat "Other Additions" inhoudt?
Liever chlamydia.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Misan het volgende:
Moet je voor die 3D dot game herpes hebben?
En van ps3 wil ie altijd PS2 makenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lekker is dat hè,ik heb het altijd met THE
#speelt nog steeds geen mass effect 2![]()
Ik vertik het gewoon om opnieuw te beginnen
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Misan het volgende:
Moet je voor die 3D dot game herpes hebben?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |