Nee, klopt... als je het pas morgen doet, staat het pas overmorgen in de krant. Oude media, je weets.quote:
in dat geval, ik ben er vandaag ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, klopt... als je het pas morgen doet, staat het pas overmorgen in de krant. Oude media, je weets.
Jammerquote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in dat geval, ik ben er vandaag ook niet.
vrije dag jeweets
Partysquadquote:
das een spiegel article..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit in de trein en er zit me toch een chagrijnige vent hier in de coupe...die heeft vast al maanden geen seks meer gehad
Ik vind die beat wel echt heel tofquote:Op maandag 7 maart 2011 16:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Partysquad![]()
Als je zo´n zwaar ongeluk hebt gehad dat je alles kwijt was en weer hebt moeten leren lopen, praten etc en je presteert het om in een half jaar weer van die kutmuziek te maken toont alleen maar aan dat je totaal geen talent nodig hebt om die muziek te maken.
en neem een bos bloemen meequote:Op maandag 7 maart 2011 17:10 schreef FUFR het volgende:
Oh kom je er aan...doe je dan ff boodschappen ..
Doe je ook ff koken terwijl ik mijn opnamen van gtst ff doorkijk
vaak wel maar dan moeten ze wel de kop houwequote:
wel of niet? wees duidelijk vrouwmensquote:
is voor een goed doelquote:
Ik heb 2 'zwevende' nekwervels...die zijn nu 3x van hun plek geweest. Overgehouden aan een brommertongeluk...dan blokkeren ze de spieren in mijn nek/schouder.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:30 schreef -moppie- het volgende:
Daar gAn we wel vanuit, nu nog meer oefeningen doen om de spieren die er zouden moeten zitten weer een beetje te trainen!
Ze waren in ieder geval niet voelbaar![]()
Wat heb jij met je nekwervels gedaan?
Samenvatting?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:15 schreef febster het volgende:
Charlies Sheens ontslagbrief is best wel geniaal: http://tmz.vo.llnwd.net/o(...)307_sheen_full_b.pdf
en ik maar denken dat artic geen nek heeft...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb 2 'zwevende' nekwervels...die zijn nu 3x van hun plek geweest. Overgehouden aan een brommertongeluk...dan blokkeren ze de spieren in mijn nek/schouder.
Laatste keer dat ze fout zaten is al 6 jaar geleden ofzo
*klopt af*
Ik denk dat mijn algehele vermoeidheid voortkomt uit overwerkt zijn. En gisteren denk ik dat ik een inimini virusje had, dat ik dapper heb overwonnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef -moppie- het volgende:
Goedemorgen!
Heb jij je wel eens laten testen of je tekort hebt aan vitamine D Levi?
Mijn zus was ook al maanden moe etc. Tot ze dit ontdekten, nu heeft ze een kuur van 6 weken vitamine D en meteen vavaf het begin voelde ze zich goed. Ze moet hierna nog een kuur maar het begin is er......
Hij doet ook gewoon alsof, zodat wij dénken dat hij een nek heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
en ik maar denken dat artic geen nek heeft...
Pff, klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:05 schreef Levitation het volgende:
Lag gisteren om 21.15 in bed. Werd om 6.45 wakker en ben nog net zo moe als gisteravond.
Voordeel van het lange slapen is wel dat ik de keelpijn en oorpijn van gisteravond weer kwijt ben, heb alleen nog hoofdpijn. En 2 uit 3 is toch niet slecht.
Inu heeft een druggebruiker langs dr liggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Pff, klinkt heerlijk
Ik werd vannacht een paar keer wakker van een hoestende en snuivende kerel naast meEn hij was vergeten de kat eten te geven dus die kwam telkens zeuren
Je was er toch nog nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:12 schreef FUFR het volgende:
Kreeg net de brievenbus niet open. zo vol zat ie. allemaal dikke envelops, stomme tnt'er, vuile frotnek, geef het dan binnen af!
I can haz a reception!quote:
Zo orijgt hij inspiratie voor een nieuw schilderijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
Inu heeft een druggebruiker langs dr liggen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
Inu heeft een druggebruiker langs dr liggen.
Ik heb deze week niemand naast me liggen, slaap ik ook niet echt beter door.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Pff, klinkt heerlijk
Ik werd vannacht een paar keer wakker van een hoestende en snuivende kerel naast meEn hij was vergeten de kat eten te geven dus die kwam telkens zeuren
Oh, klinkt goed! Sterkte met de tijd uitzitten!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:45 schreef Inu het volgende:
We gaan donderdag op skiweekend naar Frankrijk en ik zit echt mn tijd uit te zitten tot we gaan![]()
zin in
amenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:53 schreef FUFR het volgende:
Goedemorgen, gistermiddag was ik bij uw c1000 op het Nederlandplein. Allereerst:ik heb niets tegen kerstliedjes of sinterklaasliedjes in de winkel,dat zijn landelijke feestdagen.Waar ik wel heel veel moeite mee heb is de opdringerigheid waarmee het Nederlandplein mij de carnavalsmuziek door de strot meent te moeten duwen. Het stond te hard (minstens 50 Db) en meerdere klanten klaagden er onderling over. Ook voelde ik mij verplicht een polonaise te starten in uw winkel door het volume waarmee de muziek de winkel werd ingejaagd.
De dame die ik bij de schouders greep en voort duwde keek mij zeer onthutst aan kan ik u vertellen. uw schuld, ik voelde me verplicht mee te doen.
Het zou het NLplein sieren als men eens wat meer aandacht aan de THT datums zou schenken (meerdere klachten over ingediend) dan aan het ongevraagd door de strot duwen van Nederlandstalige drinkliederen, zoals die van het paard in de gang en feestvierders rondom Hoevelaken (linksaf). Hier zijn namelijk niet alle mensen van gediend.
Bovenstaande heeft ons doen besluiten de wekelijkse boodschappen (ruim 200 euro per week) maar bij de Jumbo te gaan doen, waar men de muziek wel op een acceptabel niveau weet te houden
Artic!!!! je kans!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb deze week niemand naast me liggen, slaap ik ook niet echt beter door.
Net verstuurd, ben zeer benieuwd naar het antwoord..quote:
Ik zou er nog een brief over schrijvenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
Net verstuurd, ben zeer benieuwd naar het antwoord..
Had helaas maar 1500 tekens, ik wilde er een heel langdradig verhaal van makenmet allerlei verwijzingen en superlatieven enzo
Zou ik gewoon doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:02 schreef FUFR het volgende:
Tijd voor nog een klacht, het klachtenveld is te klein
quote:
zo van dat ze het expres doen! ik ga even wat inspiratie opdoenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |