daar hoorjij hullemaal niet tussen te zitten!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:21 schreef bleiblei het volgende:
Godver. Een trein vol wannabe carnavallers uit het noorden.
je moest je schamen!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef bleiblei het volgende:
In een stiltecoupe met liters sterk alcoholische drank
Carnaval, leukquote:Op maandag 7 maart 2011 15:21 schreef bleiblei het volgende:
Dat wordt weer een gezellige avond hoor ik alquote:Op maandag 7 maart 2011 15:25 schreef bleiblei het volgende:
De eerste hoer die der plastic bekertje breezer over me heen tieft met der volgeschminckte kutkop sla ik helemaal naar de tering *internetheld*
Heel soms ruik ik iets, maar weet niet wat ik ruik!quote:
* koffie uit het toetsenbord haalt.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:25 schreef bleiblei het volgende:
De eerste hoer die der plastic bekertje breezer over me heen tieft met der volgeschminckte kutkop sla ik helemaal naar de tering *internetheld*
Ga jij eeen breezerje over hem heen gooien dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wordt weer een gezellige avond hoor ik al
Wat een smoes om te verbloemen dat je niet kunt kokenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heel soms ruik ik iets, maar weet niet wat ik ruik!
Als het over 1 week nog zo is dan mag ik weer naar meneer de neuroloog
I dare you SQ.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ga jij eeen breezerje over hem heen gooien dan?
Ik kook iedere dag meuk die ik niet proef, je moet R even bellen of het wel of niet smaaktquote:Op maandag 7 maart 2011 15:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Wat een smoes om te verbloemen dat je niet kunt koken
like hij dat eerlijk durft toe te gevenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik kook iedere dag meuk die ik niet proef, je moet R even bellen of het wel of niet smaakt
Als het niet smaakt zou je toch verwachten dat hij eten gaat halen of zelf iets gaat maken?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
like hij dat eerlijk durft toe te geven
heeft gewoon ergens een stash gevulde koeken enzo..quote:Op maandag 7 maart 2011 15:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als het niet smaakt zou je toch verwachten dat hij eten gaat halen of zelf iets gaat maken?
Gemakszucht, moppie!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als het niet smaakt zou je toch verwachten dat hij eten gaat halen of zelf iets gaat maken?
jah anders heb ie niks te klagenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:42 schreef -moppie- het volgende:
Gemakszucht noem je dat, het is volgens mij meer jezelf kwellen!
maak es een pica!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:50 schreef bleiblei het volgende:
Dusss... ben nu bij zaltbommel en mijn overbuurvrouw is nu al ketszat. Biedt wel perspectief.
Artic, de trein is ongeveer om half vijf in eindhoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ik sla ff overquote:Op maandag 7 maart 2011 15:50 schreef bleiblei het volgende:
Dusss... ben nu bij zaltbommel en mijn overbuurvrouw is nu al ketszat. Biedt wel perspectief.
Artic, de trein is ongeveer om half vijf in eindhoven.
Voor deze keer dan...wel onderweg naar huis een bos bloemen voor je vrouw halen dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:54 schreef FUFR het volgende:
ik heb het eigenlijk wel weer gezien hier op kantoor.
iemand er bezwaar tegen als ik nu naar huis ga?
BB kan gewoon naar huis lopenquote:
ik maak er een foto van, is dat ook goed?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voor deze keer dan...wel onderweg naar huis een bos bloemen voor je vrouw halen dan.
Het zijn nog geen carnavalswijven, de trein is er nog niet!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
BB kan gewoon naar huis lopen
+ Ik ben niet van de carnavalswijven,,
erm vrouwkequote:Op maandag 7 maart 2011 15:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik maak er een foto van, is dat ook goed?
jonguh, ze lat die bloeme gwoon verwellikkuh!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
erm vrouwke
wa motte naw mi zunne mens?
Belaggelukquote:Op maandag 7 maart 2011 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
jonguh, ze lat die bloeme gwoon verwellikkuh!
hedde gai nie gezeejt da ze tegen die bloeme mot proate?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
jonguh, ze lat die bloeme gwoon verwellikkuh!
wa meende?quote:
ik zit in de trein en er zit me toch een chagrijnige vent hier in de coupe...die heeft vast al maanden geen seks meer gehadquote:
Waar gade gij naartoe?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit in de trein en er zit me toch een chagrijnige vent hier in de coupe...die heeft vast al maanden geen seks meer gehad
Naar Eindhoven, trein komt om 16:30 uur aanquote:Op maandag 7 maart 2011 16:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waar gade gij naartoe?
Ik naar de peut.....
Gatver, mensen van boven de rivieren... rilll....quote:Op maandag 7 maart 2011 15:21 schreef bleiblei het volgende:
ABSCHIESSEN!!!!1111!!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gatver, mensen van boven de rivieren... rilll....
Die zul je niet zien op het carnaval... die gasten houden de economie draaiend zodat ze de mensen van onder de rivieren hun uitkering overgemaakt krijgenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gatver, mensen van boven de rivieren... rilll....
Morgen kop in de krant:quote:
Dank je, ik houd inderdaad de economie én fok draaiende momenteel.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef Afketser het volgende:
[..]
Die zul je niet zien op het carnaval... die gasten houden de economie draaiend zodat ze de mensen van onder de rivieren hun uitkering overgemaakt krijgen
Daar ben ik morgen nietquote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Morgen kop in de krant:
Doorgedraaide brabander schiet collega's in Woerden neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |