En ik sloot hem met:quote:Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef mrien het volgende:
Met bak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maxi cosi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Adapters en wandelwagen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef Popples het volgende:
mrien wij hebben precies de zelfde op het oog alleen is hij van maxi cosi.![]()
wij zijn er gisteravond er naar gaan kijken. hij zag er super goed uit en omdat er toen geen plankje was heeft haar vader een plankje gemaakt en die krijgen we zo erbij.
wat vind jij er van? kom je de winkels zoals kruidvat goed door?
donderdag gaan we naar een ander kijken en dan maken we een keuze welke het word.
voor de prijzen hoeven we het niet te doen. want die zijn zo belachelijk laag.
Lolquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef Linda2205 het volgende:
Mrien, dank je voor de foto's! Wel jammer dat bij de bak, de kap van het zitje eraf moet. Met de MaxiCosi had ik het inderdaad al eens geprobeerd, dat past prima. Nouja, eigenlijk is die kap alleen voor mijzelf handig, Lotte heeft er weinig aan. Ik doe altijd mn sleutels en portemonnee erin enzo
Bedoel bij het hoofdeinde. Wel goed idee, ik ga eens kijken of het verschil maaktquote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef Linda2205 het volgende:
Je bedoelt het voeteneinde zeg maar? Kan je niet eventueel het gespje van het zitje losklikken, dan kan die helemaal plat, kan je ziet of het verschil maakt voor de stand van de bak... Misschien lijkt het ook maar zo omdat je bij het hoofdeinde meer ruimte hebt tussen zitje en bak..
Dat zal ongetwijfeld van groot belang zijn, maar ik heb geen idee...Er is niet een universele te koop ergens? Die op alle Quinnymodellen past?quote:
Nope,ziet er wel mooi uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Beregd het volgende:
Iemand ervaring met de babyzen van recano?
Net een demonstratie gehad, en het leek ons superhandig, maar dat weet je pas echt als je hem gebruikt, vandaar?
Kleur die je daar ziet, dus zwarte reiswieg en buffalo brown "buggy"quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:13 schreef bitterend het volgende:
Hij is mooi Nirak!! in welke kleur heb je hem? De cabrio fix is goed! we gaan denk ik voor de pebbel
hihi ik moet ook nog lang!
Reiswieg zit er ook bij ja, en een autostoel van safety first (b-merk van maxi cosi), maar die hebben wij voor ¤40,- geupgrade naar een echte maxi cosi. Het is wel 2010 model, enige verschil tussen 2010 en 2011 zijn de kleuren. En scheelt toch ruim ¤120,- met de andere goedkoopste die we konden vindenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:56 schreef Susie het volgende:
Jammer dat het helemaal in Tilburg is Nirak, want volgens mij heb je wel een goede deal zo (499,-) Daar zit toch ook de reiswieg bij?
Ik heb al 2 jaar onwijs veel plezier van m'n Mutsy 4-rider, hij rijdt zó heerlijk. Zelfs met een zwaar beladen wagen met boodschappen en een 2-jarige erin ga ik met 1 hand aan de wagen de bochtjes om in de winkelquote:Op zondag 29 mei 2011 14:19 schreef Aventura het volgende:
Wij hebben de Mutsy 4rider gekocht. Lekker hoog en volgens mij ook prima handelbaar, voor zover ik heb kunnen testen. Gisteren heb ik de reiswieg even uitvoerig bekeken, omdat ik hem misschien de eerste paar dagen wil gebruiken als wieg voor in onze slaapkamer. Ik vind het matrasje toch wel dun. Vraag me af of dat kwaad kan. Verder viel me op dat er een dekbed bij zit. Dat is misschin prima voor het wandelen, maar een baby mag daar niet onder begreep ik al van de kraamzorg-intakemevrouw.
mijn vent is ook ruim 2 meter en juist vanwege ons lengteverschil van 30 cm (ik ben zelf 'maar' 1m76, klein dus vergeleken met hem) kwamen wij uit bij de Mutsy Transporter. De duwstang is makkelijk in hoogte te verstellen en de reiswieg en buggy/inzetten zitten op een mooie hoogte waar we alletwee iets mee kunnen. Misschien een idee voor jou om eens naar te kijken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:08 schreef Jipster het volgende:
Nirak mooi! Kon je nog een kleur kiezen of alleen de bruine?
Wij gaan binnenkort ook maar eens orienteren, hier moet een hoge wagen komen ivm 2m lange vriendlief.. maar geen Stokke die vind ik zo niet mooi!
Ik heb nu het idee dat we een maxi cosi 4w of een mutsy 4rider gaan kopen.
Ha, goed om te lezen dat jij 'm ook fijn vindt rijden en ook dat je de bak als wiegje hebt gebruikt. Misschien kijk ik ook even voor een aerosleepmatje. Geloof dat mijn buren er eentje aanboden ter overname. Maar toen ze dat opperden zag ik niet in hoe ik dat nodig zou kunnen hebbenquote:Op zondag 29 mei 2011 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar onwijs veel plezier van m'n Mutsy 4-rider, hij rijdt zó heerlijk. Zelfs met een zwaar beladen wagen met boodschappen en een 2-jarige erin ga ik met 1 hand aan de wagen de bochtjes om in de winkel
Luchtbanden![]()
En ik heb de reiswieg enkel gebruikt als wiegje, de eerste wekenMatrasje is prima
Ik had er nog een superdun aero-bed "laagje" overheen, voor het eventuele spugen, dan is zo'n matje snel even schoon te maken.
Ja alleen heeft het als bijnaam de 'buk-a-boo' want het is bukken zodra je lang bentquote:Op zondag 29 mei 2011 17:37 schreef bitterend het volgende:
Bij de Bugaboo Cameleon kan je de duwstang ook in hoogte verstellen
Het is ook alles behalve een mustquote:Op zondag 29 mei 2011 17:36 schreef Aventura het volgende:
Geloof dat mijn buren er eentje aanboden ter overname. Maar toen ze dat opperden zag ik niet in hoe ik dat nodig zou kunnen hebben![]()
Ik ben 168 cm en mijn man 180, maar wij vonden de bukaboo ook erg laag. Moet wel bekennen dat ik de mutsy die wij nu hebben weliswaar lekker hoog vind, maar dat-ie niet veel hoger en breder had moeten zijn. Het is nu al veel wagen en weinig Aventuraquote:Op zondag 29 mei 2011 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja alleen heeft het als bijnaam de 'buk-a-boo' want het is bukken zodra je lang bent
Mutsy is echt ideaal voor lange mensen
Qua breedte is het niet de meest slanke, maar ik kom echt zonder overdrijven de meest stampvolle winkel door. En als het niet gaat dan gaat er geen enkele kinderwagen door.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben 168 cm en mijn man 180, maar wij vonden de bukaboo ook erg laag. Moet wel bekennen dat ik de mutsy die wij nu hebben weliswaar lekker hoog vind, maar dat-ie niet veel hoger en breder had moeten zijn. Het is nu al veel wagen en weinig AventuraMaar bijna alle wagens zijn zo groot.
Ik ben 2cm langer en kan er niet met een rechte rug achter lopenquote:Op zondag 29 mei 2011 18:46 schreef bitterend het volgende:
Mijn man is 182cm en heeft geen probleem met een Bugaboo hoor....
Echt?? ook als je de duwstang helemaal uit heb?? bizar!quote:Op zondag 29 mei 2011 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben 2cm langer en kan er niet met een rechte rug achter lopen
Ohh je bedoeld de wiegbak is te laag of niet! ik snap het dan...kon me niet voorstellen dat het onderstel zo laag was haha!quote:Op zondag 29 mei 2011 18:47 schreef Jipster het volgende:
Ik vind hem zelf ook wel laag, en voor vriendlief komt ie tot zijn knieėn![]()
Maar wel leuk dat jullie hem hebben, t'is wel een mooie en de kleur klinkt ook goed, lekker fris!
Ik ging als eerste voor de Bugaboo kijken, maar voor 2 lange ouders was hij helaas te laagquote:Op zondag 29 mei 2011 18:49 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ohh je bedoeld de wiegbak is te laag of niet! ik snap het dan...kon me niet voorstellen dat het onderstel zo laag was haha!
maar ieder zijn keus!
wat ik bij de transporter minder fijn vond was de manier waarop je de duwstang afsteld. Bij de slider en de 4rider heb je een knop in t midden die je indrukt en dan kan je m omhoog en omlaag doen, hij schuift dan in elkaar zeg maar. Bij de transporter heb je aan de zijkanten van die knopjes en kan je dat ding alleen op en neer doen (weet even niet hoe k t duidelijk moet zeggen, maar goed).quote:Op zondag 29 mei 2011 18:39 schreef Jipster het volgende:
haha dacht al de mutsy, maar het type was me niet helemaal duidelijk!
Ik moet me nog eens verdiepen in de verschillen tussen die slider, transporter en 4rider!
Oef, wat een keuzes, das niet goed voor een zwangere vrouw
ik ben 176 en mijn man 182 en zowel de Cameleon en de Bee kunnen we met gemak gebruiken.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook erg tevreden met de Mutsy 4rider. Hier ook man 1.92 en ik 1.64. Sonnetje, hier hetzelfde qua inklappen. We hadden bijna de winkel gebeld tot ik nog eens goed de gebruiksaanwijzing ging lezen haha. In vind de wandelwagen echt fijn.
En met de bugaboo is het niet zozeer de stang (al kan ie niet zo hoog) maar meer de bak die gewoon echt laag is. Daar moet ik zelfs flink voor bukken, mijn man kon op zijn knieėn bijna. Ik wilde die eerst ook maar eenmaal in de winkel, waren we daar meteen afgestapt.
Vind hem niet klein, maar ik heb eigk geen vergelijkingsmateriaal. Volgens mij is de bak van bv Bugaboo wel groter als ik die zo voor de geest haal.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef Jipster het volgende:
Is de reiswieg van de 4 rider ook oke qua maat? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat die vrij klein is?
oh stond het daar ook in?!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook erg tevreden met de Mutsy 4rider. Hier ook man 1.92 en ik 1.64. Sonnetje, hier hetzelfde qua inklappen. We hadden bijna de winkel gebeld tot ik nog eens goed de gebruiksaanwijzing ging lezen haha. In vind de wandelwagen echt fijn.
En met de bugaboo is het niet zozeer de stang (al kan ie niet zo hoog) maar meer de bak die gewoon echt laag is. Daar moet ik zelfs flink voor bukken, mijn man kon op zijn knieėn bijna. Ik wilde die eerst ook maar eenmaal in de winkel, waren we daar meteen afgestapt.
Groot genoeg. En de wandelwagen kan helemaal plat, dus heb je altijd ruimte genoeg.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef Jipster het volgende:
Is de reiswieg van de 4 rider ook oke qua maat? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat die vrij klein is?
quote:
Vriendlief had niks over de Bugaboo te zeggen.....ik stuurde het plaatje en ik zei MIJN MIJN!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef Aventura het volgende:
We hebben trouwens de kleur ' cargo grey' , grijs met turquoise, het grappige is dat hema dekens heeft in precies die kleuren, onderkant grijs en bovenkant turqoise! De kleur van de wagen was niet mijn keuze, maar vriendlief bepaalde. (Ik had de kleur van de box en de kinderstoel al bepaald)
die kleur is mooiquote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef Aventura het volgende:
We hebben trouwens de kleur ' cargo grey' , grijs met turquoise, het grappige is dat hema dekens heeft in precies die kleuren, onderkant grijs en bovenkant turqoise! De kleur van de wagen was niet mijn keuze, maar vriendlief bepaalde. (Ik had de kleur van de box en de kinderstoel al bepaald)
Ik weet niet wat het scheelt in lengte, maar volgens mij is de Bugaboo wat hoekiger en loopt de Mutsy bak iets smaller bij het voeteneinde... Dus dan is de Bugaboo wat breder voor bij de beentjes. Misschien ook bij het hoofd...quote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vind hem niet klein, maar ik heb eigk geen vergelijkingsmateriaal. Volgens mij is de bak van bv Bugaboo wel groter als ik die zo voor de geest haal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |