abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93769283
Het vorige topic 'Wat voor soort kinderwagen deel 11' vind je hier.

reactie van mrien:

quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef mrien het volgende:
Met bak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maxi cosi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Adapters en wandelwagen
[ afbeelding ]
En ik sloot hem met:

quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef Popples het volgende:
mrien wij hebben precies de zelfde op het oog alleen is hij van maxi cosi. :{
wij zijn er gisteravond er naar gaan kijken. hij zag er super goed uit en omdat er toen geen plankje was heeft haar vader een plankje gemaakt en die krijgen we zo erbij.
wat vind jij er van? kom je de winkels zoals kruidvat goed door?

donderdag gaan we naar een ander kijken en dan maken we een keuze welke het word.

voor de prijzen hoeven we het niet te doen. want die zijn zo belachelijk laag. :@
mama van 3 kids!
  maandag 7 maart 2011 @ 14:51:05 #2
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_93770332
hmmm....zal m'n vraag hier maar even stellen.

Heeft iemand ervaring met de Kimba Cross???
http://www.ottobock.nl/cps/rde/xchg/ob_nl_nl/hs.xsl/5163.html

Is geen normale kinderwagen, maar een zogenaamde Reha-buggy.
We willen voor ons meisje een reha-buggy aan gaan vragen en via i-net en onze hulpmiddelenleverancier/instrumentenmaker kom ik vaak bij de Kimba uit.

Misschien heeft iemand hier er ervaring mee?
pi_93775488
Dan is het een ouder model denk ik popples.
Hij rijdt prima, kruidvat hebben wij een grote ;) maar zeeman enzo wil prima, hij is heel wendbaar
Inmiddels zijn er ook echte plankjes voor de speedy.

Ook in het bos bevalt hij goed!
pi_93778633
ah kijk ik geloof (weet het niet zeker) quinny door maxi cosi gemaakt werd.
deze is 6.5 jaar oud zei de mevrouw maar hij is maar 2 jaar gebruikt omdat ze een 2de snel erachteraan kregen.

nouja het plankje zal hooguit denk ik een half jaar gebruikt worden. ik moet 4 keer per dag op en neer naar school. dus wel handig als het sneller kan.

kijk ervaringen daar heb ik wat aan ;)
het bos is idd heel belangrijk omdat we op 2 min. afstand ervan wonen. :D
de kruidvat en andere winkels hier zijn een drama.
mama van 3 kids!
pi_93842314
In het bos echt prima. Voor zwenkwiel is vast te zetten en dat vond ik in het bos meestal wat fijner lopen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:22:42 #6
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_93853091

'Bugaboo iPhone holder' wat een uitvinding :7
pi_93853208
Hoe doen anderen het met de zon? Ilse ligt in de kinderwagenbak, maar de zon schijnt in haar gezicht. Ik heb wel een parasolletje, maar is er ook een andere oplossing. Ik had bedacht om met hydrofielen in de weer te gaan, maar ik heb zo het vermoeden dat Ilse daar echt geen genoegen mee gaat nemen.
*poef* nu is het weg
  woensdag 9 maart 2011 @ 11:32:16 #8
298315 SacreCoeur
pi_93853448
Met het zwarte zonneschermpje van de maxi cosi had ik daar geen last van.
Had ik geen parasolletje nodig en geen doek of iets.
Ding kan je ver naar voor spannen.
pi_93853538
ik ben fan van parasolletjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93877880
Die schermen schijnen wel ideaal te zijn geloof ik. Parasol vind ik ondingen, zitten altijd verkeerd
pi_93878528
Wat voor een scherm is dat dan? Ik kan het zo niet vinden. (ik neem aan dat je niet zo'n huif bedoeld die aan de maxi cosi kan)
*poef* nu is het weg
pi_93878843
Ik heb het ergens gezien, even kijken of ik het op mn mobiel nu ook kan vinden

Even gegoogled op "zonnescherm voor kinderwagen", dan kom je ze wel tegen, zijn niet heel duur zag ik

[ Bericht 42% gewijzigd door mrien op 09-03-2011 21:38:28 ]
pi_93880453

Dit ziet er idd handig uit.
En volgens het plaatje kan het ook als Ilse uit de kinderwagenbak gaat. Wat denk ik niet superlang meer gaat duren. Ze heeft nog een cm of 8 over in de bak. Ik weet alleen niet of het dan nog heel handig is, want dan ziet ze niet zoveel meer. En ik den

*poef* nu is het weg
pi_93881147
Goh.wat eefje idee.
Die parasolletjes zijn ondingen.
Kk,je hebt ze ook met kijkvenster.
Zal wel niet op duowagen passen morgen ff goed op laptop bekijken.
pi_93881575
Het werkt met elastiek, misschien kan je ze zo aan elkaar maken dat het ook op een duo wagen past.
*poef* nu is het weg
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:20:52 #16
100412 mefke79
komt goed!
pi_93882033
KJ, wat voor wagen heb je? Ik heb een parasol voor onze mura, maar heb em nooit gebruikt. Op de bak niet want in de winter en dus minder zon en toen ie eruit gegroeid was en in het zitje ging, was het niet meer nodig, de Mura heeft zelf zo'n ding.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93882241
Ik heb een quinny wagen. Ik heb wel een parasolletje in de berging liggen, maar het lijkt me onhandig met het draaien enzo. Misschien moet ik het gewoon maar een keer proberen op een zonnige dag. En als ze dan in de buggy inzet gaat, dan naast de parasol een petje of een hoedje op.
*poef* nu is het weg
pi_94015652
Mrien, dank je voor de foto's! Wel jammer dat bij de bak, de kap van het zitje eraf moet. Met de MaxiCosi had ik het inderdaad al eens geprobeerd, dat past prima. Nouja, eigenlijk is die kap alleen voor mijzelf handig, Lotte heeft er weinig aan. Ik doe altijd mn sleutels en portemonnee erin enzo :P
Lotte!
Noah!
pi_94019483
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef Linda2205 het volgende:
Mrien, dank je voor de foto's! Wel jammer dat bij de bak, de kap van het zitje eraf moet. Met de MaxiCosi had ik het inderdaad al eens geprobeerd, dat past prima. Nouja, eigenlijk is die kap alleen voor mijzelf handig, Lotte heeft er weinig aan. Ik doe altijd mn sleutels en portemonnee erin enzo :P
Lol
Die kap is er wel erg snel op en af natuurlijk
Ik heb overigens wel het idee nu ik hem zo een paar dagen heb staan in de kamer, dat de bak ietsjes naar beneden kantelt, doordat hij aan de achterkant een klein beetje op het zitje rust. Snap je wat ik bedoel? Is echt maar een heel klein beetje en misschien mijn verbeelding :?
pi_94041623
Je bedoelt het voeteneinde zeg maar? Kan je niet eventueel het gespje van het zitje losklikken, dan kan die helemaal plat, kan je ziet of het verschil maakt voor de stand van de bak... Misschien lijkt het ook maar zo omdat je bij het hoofdeinde meer ruimte hebt tussen zitje en bak..
Lotte!
Noah!
pi_94041709
quote:
Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef Linda2205 het volgende:
Je bedoelt het voeteneinde zeg maar? Kan je niet eventueel het gespje van het zitje losklikken, dan kan die helemaal plat, kan je ziet of het verschil maakt voor de stand van de bak... Misschien lijkt het ook maar zo omdat je bij het hoofdeinde meer ruimte hebt tussen zitje en bak..
Bedoel bij het hoofdeinde. Wel goed idee, ik ga eens kijken of het verschil maakt
pi_94789379
Hier maar even:
Wij hebben een Quinny kinderwagen en willen nu zo'n kiddyboard erbij kopen. Wie weet welk type board hier op past?
Probleem: Wij wonen niet in Nederland, maar we zijn er nu op vakantie en hebben de kinderwagen niet mee. Kunnen dus niet passen.
Alvast bedankt!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_94789526
Welk type quinny heb je?
pi_94789732
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:34 schreef mrien het volgende:
Welk type quinny heb je?
Dat zal ongetwijfeld van groot belang zijn, maar ik heb geen idee...Er is niet een universele te koop ergens? Die op alle Quinnymodellen past? :P
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:51:20 #25
298315 SacreCoeur
pi_94790276
Heb je een wandelwagen? of buggy geval?
Hoeveel wielen en omkeerbare zitting of niet?

Dan weten we ook welk type je ongeveer hebt :P
pi_94790627
Wandelwagen, met 2 verschillende bakken (lig en zit). 4 wielen en ik weet niet wat een omkeerbare zitting precies is.
Na hard nadenken gokken we erop dat het een Quinny freestyle is.
pi_94796526
Waarschijnlijk passen daar alle universele plankjes wel op. Er is er een waarbij je het bevestigingsblok met bandjes vastmaakt aan het frame. Die past op elke wagen volgens mij, zeker de wat minder moderne wagens zonder platte buizen of andere ongein
pi_94797667
Die heb ik ook is idd de quinny freestyle. Ik heb ook een kiddy board erop.
(zat erop toen ik hem overnam). Zal straks eens kijken welke het is
*poef* nu is het weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 5 april 2011 @ 20:58:55 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95089288
Wij hebben sinds vanavond deze:

Morgen ga ik er voor 't eerst op uit met de kids beide in de wagen O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:32:06 #30
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_95091535
Een ringsling kan je ook gebruiken tegen zon. Als je de kant met de ring vastmaakt aan de duwstang, heb je een heel lang stuk over om eroverheen te spannen en ergens onder te frummelen. Bij de Quinny Buzz kan hij onder het afdakkapje gevouwen worden :Y.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:49:23 #31
298315 SacreCoeur
pi_95092651
Hoe handig
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:48:04 #32
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_95269318
Iemand ervaring met de babyzen van recano?

Net een demonstratie gehad, en het leek ons superhandig, maar dat weet je pas echt als je hem gebruikt, vandaar?
pi_95290150
Kaatje,heb jij nog zo n zonnescherm gekocht?
Je hebt nu ook dooky's las ik in dat wij krantje die lijkt multifunctioneler,ik ga vd week online eens ff op zoek en bestellen denk ik.
Onze wagen is al wat breder en dan ook nog een parasol+dat ik daar altijd ruzie mee heb ;-)
pi_95290153
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Beregd het volgende:
Iemand ervaring met de babyzen van recano?

Net een demonstratie gehad, en het leek ons superhandig, maar dat weet je pas echt als je hem gebruikt, vandaar?
Nope,ziet er wel mooi uit.
Lijkt wel iets op de phill en teds vind ik.
pi_95290495
Het-is-mij wij hebben ook een dooky gekocht. Ze hadden hem hier bij de prenatal. Ik vind hem ideaal. Ik kan haar nu ook wat afschermen als ze eigenlijk wat moet slapen en ze de rust niet vind. (ze ligt niet meer in de kinderwagenbak) Hij kan door de flexibele ringen zo aan elke wagen gemaakt worden.

Knuttknutson, wij hebben een kiddyboard erbij (zo heet dat ding ook). we gebruiken hem niet omdat we 1 kind hebben, maar het schijnt dat hij wel fijn te gebruiken is.
*poef* nu is het weg
pi_95803225
Even snel een vraagje. Wij hebben een Joolz kinderwagen. Nu hebben we het zitje erop en wil ik graag een parasol. Die dingen van joolz zelf kosten 40euro. Nou ben ik al bij verschillende winkels geweest maar er is er geen een die erop past :s

Iemand miss nog tips?
29/10/'10 - 25/03/'13
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 april 2011 @ 13:33:10 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95803503
gewoon een universele van de hema?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_95803558
Hema kan ik inderdaad wel eens proberen! Thanks! Ik heb de universele van prenatal en baby dump gehad maar die paste niet.
29/10/'10 - 25/03/'13
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 april 2011 @ 13:36:16 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95803638
ik had die van hema, paste op "al" mijn wagens (quinny, graco en maxi-taxi) tot jan 'm sloopte :') (leuk speelgoed zo'n parasol :') )

pi_96042689
Heeft iemand ervaring met de X-Adventure Cross Over? We kunnen die overnemen van vrienden van mijn broer. Nu is zij er heel tervreden over maar wil graag meer ervaringen!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96807455
Wij zijn vandaag 2 zaken langs geweest om te orienteren, jeetje wat een keuze...
We wandelen veel en dan al vlug 10 km, op alle denkbare terreinen. Iemand hier ervaring die ons kan vertellen waar we rekening mee moeten houden?
We waren in de winkel gecharmeerd van de maxi cosi Mura 3w. Stuurde handig, luchtbandjes en lijkt goed af te stellen..
pi_96807630
Als je veel lange afstanden wandelt over allerlei terreinen is een goede drager of draagdoek misschien nog een handig idee.

Hoe goed de luchtbandjes van een kinderwagen ook zijn, bospaadjes, heide en drassige grond gaat waardeloos.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:02:07 #43
100412 mefke79
komt goed!
pi_96807996
En als je dan voor een Mura gaat kan je beter de vierwielversie pakken, die is stabieler en dat merk je goed als je op oneffen terrein gaat. Ik moet zeggen dat heide en bos prima gaan, het strand was een uitdaging, maar dat is met elke wagen volgens mij zo. Kan je inderdaad beter een draagdoek voor pakken.
pi_96854623
Ik dacht juist dat ik met 3 wielen flexibeler zou zijn, maar stabiel is ook een belangrijke factor idd :)
Komende week toch nog eens terug naar de dump als t wat rustiger is. Heb gelukkig nog een maand of 5, dus kan nog even nadenken :)

En er komt sowiezo een buikdrager voor de trips door "onherbergzaam" terrein :)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:02:00 #45
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97428189
Ik heb gelukkig ook nog een maandje of 5 ;) en ben me ook even aan het orienteren. Lief zegt hier dat je beter 4 wielen kan hebben, heeft hij weer gehoord van iemand.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_97428274
Ik krijg die van mij over een maand al! *O*

http://www.bugaboo.com/bugaboo-cameleon-ocean O+ O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97428489
Wij hebben uiteindelijk deze maxi cosi mura 4w besteld
http://www.vanastenbabysu(...)osi-mura-buffalo.php

En deze autostoel erbij
http://www.kinderautostoe(...)b9c57e6e801ab411.jpg

Wij zijn happy *O*
en de verleiding om het meteen mee te nemen was groot, maar gezien de garantie doen we het pas in september :)
Want net als Susie moet ik nog bijna 5 maanden...
pi_97428566
Hij is mooi Nirak!! in welke kleur heb je hem? De cabrio fix is goed! we gaan denk ik voor de pebbel

hihi ik moet ook nog lang!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97428717
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:13 schreef bitterend het volgende:
Hij is mooi Nirak!! in welke kleur heb je hem? De cabrio fix is goed! we gaan denk ik voor de pebbel

hihi ik moet ook nog lang!
Kleur die je daar ziet, dus zwarte reiswieg en buffalo brown "buggy" :)

Ook mooi de pebble, kun je die ook aansluiten op je wandelwagen?
pi_97428752
ohja ik zie het! mooie kleur combo!

Ja de adapters zitten bij :Y
pi_97428887
Nou, als we er dan mee gereden hebben moeten we hier maar eens recenties gaan plaatsen ;)
pi_97429080
:Y O+
pi_97429888
Dit ga ik zeker kopen:
http://www.baby-dump.nl/i(...)roep_id=66&merk=5711

we hebben niet zoveel ruimte dus dat lijkt me erg handig!
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:56:00 #54
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97430288
Jammer dat het helemaal in Tilburg is Nirak, want volgens mij heb je wel een goede deal zo (499,-) Daar zit toch ook de reiswieg bij?
pi_97433123
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:56 schreef Susie het volgende:
Jammer dat het helemaal in Tilburg is Nirak, want volgens mij heb je wel een goede deal zo (499,-) Daar zit toch ook de reiswieg bij?
Reiswieg zit er ook bij ja, en een autostoel van safety first (b-merk van maxi cosi), maar die hebben wij voor ¤40,- geupgrade naar een echte maxi cosi. Het is wel 2010 model, enige verschil tussen 2010 en 2011 zijn de kleuren. En scheelt toch ruim ¤120,- met de andere goedkoopste die we konden vinden :)
pi_97436544
Nirak mooi! Kon je nog een kleur kiezen of alleen de bruine?

Wij gaan binnenkort ook maar eens orienteren, hier moet een hoge wagen komen ivm 2m lange vriendlief.. maar geen Stokke die vind ik zo niet mooi!

Ik heb nu het idee dat we een maxi cosi 4w of een mutsy 4rider gaan kopen.
pi_97448921
Kon geen kleur kiezen, maar ik vind dat bruin wel leuk, dus dat scheelt. Maar smaken verschillen natuurlijk..
Met die lange gozer van jou zou ik zeker wel even kritisch proefrijden of ze goed afgesteld kunnen worden.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:06:31 #58
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97453268
Kleur maakt bij mij op zich ook niet heel veel uit, als het maar niet een uitgesproken kleur is zoals roze, blauw of rood ofzo... mwha, dus bruin zo prima zijn! :D
pi_97453885
Kleur maakt voor ons veel uit...ik mocht tussen bijna alle kleuren van de regenboog kiezen maar de turquoise vond ik het mooiste! misschien voor de zomer even een offwhite aanvullende bekleding ook halen met matching parasol en seat liner 8-)
  zondag 29 mei 2011 @ 14:19:15 #60
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97455783
Wij hebben de Mutsy 4rider gekocht. Lekker hoog en volgens mij ook prima handelbaar, voor zover ik heb kunnen testen. Gisteren heb ik de reiswieg even uitvoerig bekeken, omdat ik hem misschien de eerste paar dagen wil gebruiken als wieg voor in onze slaapkamer. Ik vind het matrasje toch wel dun. Vraag me af of dat kwaad kan. Verder viel me op dat er een dekbed bij zit. Dat is misschin prima voor het wandelen, maar een baby mag daar niet onder begreep ik al van de kraamzorg-intakemevrouw.
pi_97458688
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 14:19 schreef Aventura het volgende:
Wij hebben de Mutsy 4rider gekocht. Lekker hoog en volgens mij ook prima handelbaar, voor zover ik heb kunnen testen. Gisteren heb ik de reiswieg even uitvoerig bekeken, omdat ik hem misschien de eerste paar dagen wil gebruiken als wieg voor in onze slaapkamer. Ik vind het matrasje toch wel dun. Vraag me af of dat kwaad kan. Verder viel me op dat er een dekbed bij zit. Dat is misschin prima voor het wandelen, maar een baby mag daar niet onder begreep ik al van de kraamzorg-intakemevrouw.
Ik heb al 2 jaar onwijs veel plezier van m'n Mutsy 4-rider, hij rijdt zó heerlijk. Zelfs met een zwaar beladen wagen met boodschappen en een 2-jarige erin ga ik met 1 hand aan de wagen de bochtjes om in de winkel ^O^
Luchtbanden O+
En ik heb de reiswieg enkel gebruikt als wiegje, de eerste weken :) Matrasje is prima ^O^ Ik had er nog een superdun aero-bed "laagje" overheen, voor het eventuele spugen, dan is zo'n matje snel even schoon te maken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_97462070
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 22:08 schreef Jipster het volgende:
Nirak mooi! Kon je nog een kleur kiezen of alleen de bruine?

Wij gaan binnenkort ook maar eens orienteren, hier moet een hoge wagen komen ivm 2m lange vriendlief.. maar geen Stokke die vind ik zo niet mooi!

Ik heb nu het idee dat we een maxi cosi 4w of een mutsy 4rider gaan kopen.
mijn vent is ook ruim 2 meter en juist vanwege ons lengteverschil van 30 cm (ik ben zelf 'maar' 1m76, klein dus vergeleken met hem) kwamen wij uit bij de Mutsy Transporter. De duwstang is makkelijk in hoogte te verstellen en de reiswieg en buggy/inzetten zitten op een mooie hoogte waar we alletwee iets mee kunnen. Misschien een idee voor jou om eens naar te kijken?
  zondag 29 mei 2011 @ 17:36:37 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97462165
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 15:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb al 2 jaar onwijs veel plezier van m'n Mutsy 4-rider, hij rijdt zó heerlijk. Zelfs met een zwaar beladen wagen met boodschappen en een 2-jarige erin ga ik met 1 hand aan de wagen de bochtjes om in de winkel ^O^
Luchtbanden O+
En ik heb de reiswieg enkel gebruikt als wiegje, de eerste weken :) Matrasje is prima ^O^ Ik had er nog een superdun aero-bed "laagje" overheen, voor het eventuele spugen, dan is zo'n matje snel even schoon te maken.
Ha, goed om te lezen dat jij 'm ook fijn vindt rijden en ook dat je de bak als wiegje hebt gebruikt. Misschien kijk ik ook even voor een aerosleepmatje. Geloof dat mijn buren er eentje aanboden ter overname. Maar toen ze dat opperden zag ik niet in hoe ik dat nodig zou kunnen hebben :P Ik ga er verder nog een lakentje en dekentje bij kopen dan. Die heb ik voor ons ledikantje wel, maar die zijn vast veel te groot.
pi_97462182
Bij de Bugaboo Cameleon kan je de duwstang ook in hoogte verstellen :Y
pi_97463012
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:37 schreef bitterend het volgende:
Bij de Bugaboo Cameleon kan je de duwstang ook in hoogte verstellen :Y
Ja alleen heeft het als bijnaam de 'buk-a-boo' want het is bukken zodra je lang bent :D
Mutsy is echt ideaal voor lange mensen ^O^
pi_97463055
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 17:36 schreef Aventura het volgende:

Geloof dat mijn buren er eentje aanboden ter overname. Maar toen ze dat opperden zag ik niet in hoe ik dat nodig zou kunnen hebben :P
Het is ook alles behalve een must :) Wel handig om het matrasje schoner te houden mocht je de wagen ooit willen verkopen. En het is lekker fris te houden voor je eigen baby.
  zondag 29 mei 2011 @ 18:04:53 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97463138
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja alleen heeft het als bijnaam de 'buk-a-boo' want het is bukken zodra je lang bent :D
Mutsy is echt ideaal voor lange mensen ^O^
Ik ben 168 cm en mijn man 180, maar wij vonden de bukaboo ook erg laag. Moet wel bekennen dat ik de mutsy die wij nu hebben weliswaar lekker hoog vind, maar dat-ie niet veel hoger en breder had moeten zijn. Het is nu al veel wagen en weinig Aventura :D Maar bijna alle wagens zijn zo groot.
pi_97463222
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik ben 168 cm en mijn man 180, maar wij vonden de bukaboo ook erg laag. Moet wel bekennen dat ik de mutsy die wij nu hebben weliswaar lekker hoog vind, maar dat-ie niet veel hoger en breder had moeten zijn. Het is nu al veel wagen en weinig Aventura :D Maar bijna alle wagens zijn zo groot.
Qua breedte is het niet de meest slanke, maar ik kom echt zonder overdrijven de meest stampvolle winkel door. En als het niet gaat dan gaat er geen enkele kinderwagen door.

Over hoogte gesproken, het valt mij echt enorm op hoeveel vrouwen met gebogen rug achter een wagen lopen, omdat ze een veel te lage hebben gekozen :) Kost echt veel energie om er dan mee op pad te gaan.
pi_97463845
Enige winkel waar k niet normaal door kom is de kruidvat hier in t dorp. Ze hebben altijd een hoop troep staan in de richting van de babyzooi, maar volgens mij kan geen enkele wagen daardoor. Heb ook de mutatie. Fijne wagen vind k! Mijn vriend kan er ook achterlopen zonder tegen de wagen aan te schoppen (had ie bij de wagen van mn zus wel) en de hoogte is ook prima voor ons allebei (hij is 1.87 en ik 1.64). Plus vond de bak ook lekker hoog zitten
pi_97463951
Welke wagen heb jij Sonnetje? De mutatie? Automatisch aanvullen op je telefoon zeker? :D
pi_97464077
:D damn you autocorrect ;)
Heb de mutsy 4rider dus (volgens telefoon de mutatie 4eisers ;))
pi_97464146
haha dacht al de mutsy, maar het type was me niet helemaal duidelijk!

Ik moet me nog eens verdiepen in de verschillen tussen die slider, transporter en 4rider!
Oef, wat een keuzes, das niet goed voor een zwangere vrouw ;)
pi_97464357
Mijn man is 182cm en heeft geen probleem met een Bugaboo hoor....
pi_97464390
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:46 schreef bitterend het volgende:
Mijn man is 182cm en heeft geen probleem met een Bugaboo hoor....
Ik ben 2cm langer en kan er niet met een rechte rug achter lopen :N
pi_97464396
Ik vind hem zelf ook wel laag, en voor vriendlief komt ie tot zijn knieėn :X
Maar wel leuk dat jullie hem hebben, t'is wel een mooie en de kleur klinkt ook goed, lekker fris!
pi_97464428
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben 2cm langer en kan er niet met een rechte rug achter lopen :N
Echt?? ook als je de duwstang helemaal uit heb?? bizar!
pi_97464455
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:47 schreef Jipster het volgende:
Ik vind hem zelf ook wel laag, en voor vriendlief komt ie tot zijn knieėn :X
Maar wel leuk dat jullie hem hebben, t'is wel een mooie en de kleur klinkt ook goed, lekker fris!
Ohh je bedoeld de wiegbak is te laag of niet! ik snap het dan...kon me niet voorstellen dat het onderstel zo laag was haha!
maar ieder zijn keus! O+
pi_97464554
owja haha, die wiegbak is zo laag, dan zou vriendlief altijd nog zo moeten bukken, de stang zal wel hoog (hoger) kunnen inderdaad.

Ik heb ook wel zin om een wagen te gaan uitzoeken O+
pi_97464561
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:49 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ohh je bedoeld de wiegbak is te laag of niet! ik snap het dan...kon me niet voorstellen dat het onderstel zo laag was haha!
maar ieder zijn keus! O+
Ik ging als eerste voor de Bugaboo kijken, maar voor 2 lange ouders was hij helaas te laag ;)
Als ik een kop kleiner was had ik hem misschien wel genomen :Y
pi_97464579
De Joolz is ook best ok hoog.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97464624
Volgens mij is Stokke het hoogst maar die is zo lelijk!
pi_97464676
Ja, Stokke is ook niet mijn wagen :X :X
pi_97464712
Daar moet je écht van houden ja :D
pi_97464773
Ik zag een reclame voor een paarse mutsy! die zag er ook niet verkeerd uit!
pi_97470451
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:39 schreef Jipster het volgende:
haha dacht al de mutsy, maar het type was me niet helemaal duidelijk!

Ik moet me nog eens verdiepen in de verschillen tussen die slider, transporter en 4rider!
Oef, wat een keuzes, das niet goed voor een zwangere vrouw ;)
wat ik bij de transporter minder fijn vond was de manier waarop je de duwstang afsteld. Bij de slider en de 4rider heb je een knop in t midden die je indrukt en dan kan je m omhoog en omlaag doen, hij schuift dan in elkaar zeg maar. Bij de transporter heb je aan de zijkanten van die knopjes en kan je dat ding alleen op en neer doen (weet even niet hoe k t duidelijk moet zeggen, maar goed).
Ik weet niet precies het verschil tussen de slider en de 4rider. Volgens mij is het zitje bij de slider een geheel zeg maar (als ie ligt is het een soort kuip) en bij de 4rider kan je t voetgedeelte en de rugsteun onafhankelijk van elkaar doen, waardoor die helemaal plat kan.

Maar goed de reden dat we de 4rider hebben, is omdat ik de slider wilde (vanwege de kleurtjes :')) en lief niet, dus de 4rider maar :D Maar volgens mij is t zitje van de 4rider comfortabeler. Mijn zus heeft een wagen met ook een stoeltje uit 1 geheel en mn neefje groeit er bijna uit (is ook lang hoor) en als ie helemaal rechtop staat, dan glijdt ie eruit. Ze gebruikt dus ook altijd de buggy tegenwoordig. (maar das een x-adventure, dus weet niet hoe hjet bij de slider is hoor)

Trouwens, je meot even handigheid krijgen in het inklappen van de mutsy. Ik dacht eerst namelijk dat ie kapot was, omdat k m niet meer ingeklapt kreeg. Maar ik denk dat een soort van veiligheidsdingetje is, dat je m niet zo maar inklapt.
pi_97471046
Ik ben nog steeds zo blij met onze Mutsy 4rider!
Hij kan alles, is super wendbaar en hoog genoeg voor mij en mijn 1.95 man.
We hebben de team brown :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 29 mei 2011 @ 21:12:20 #87
57497 happyme28
I'm so happy
pi_97471242
Hier ook erg tevreden met de Mutsy 4rider. Hier ook man 1.92 en ik 1.64. Sonnetje, hier hetzelfde qua inklappen. We hadden bijna de winkel gebeld tot ik nog eens goed de gebruiksaanwijzing ging lezen haha. In vind de wandelwagen echt fijn.

En met de bugaboo is het niet zozeer de stang (al kan ie niet zo hoog) maar meer de bak die gewoon echt laag is. Daar moet ik zelfs flink voor bukken, mijn man kon op zijn knieėn bijna. Ik wilde die eerst ook maar eenmaal in de winkel, waren we daar meteen afgestapt.
  zondag 29 mei 2011 @ 21:18:09 #88
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97471615
Ik ga tijdens mijn verlof oefenen met in- en uitklappen haha! Gister haalde ik de wiegbak eraf en dat ging zonder instructie, kwestie van een beetje pielen. De Stokke vind ik overigens ook lelijk. Hij lijkt me ook instabiel, ik zie ze altijd zo raar heen en weer zwiepen.
  zondag 29 mei 2011 @ 21:19:13 #89
100412 mefke79
komt goed!
pi_97471688
mc mura is ook prima voor lange mensen. En de bak is lekker lang. Als je een redelijk lengteverschil tussen beide gebruikers hebt is ook makkelijk verstellen van groot belang. Bij de mura werkt dat dus ook met 1 knop, prima te doen.
pi_97471785
Is de reiswieg van de 4 rider ook oke qua maat? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat die vrij klein is?
pi_97471825
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook erg tevreden met de Mutsy 4rider. Hier ook man 1.92 en ik 1.64. Sonnetje, hier hetzelfde qua inklappen. We hadden bijna de winkel gebeld tot ik nog eens goed de gebruiksaanwijzing ging lezen haha. In vind de wandelwagen echt fijn.

En met de bugaboo is het niet zozeer de stang (al kan ie niet zo hoog) maar meer de bak die gewoon echt laag is. Daar moet ik zelfs flink voor bukken, mijn man kon op zijn knieėn bijna. Ik wilde die eerst ook maar eenmaal in de winkel, waren we daar meteen afgestapt.
ik ben 176 en mijn man 182 en zowel de Cameleon en de Bee kunnen we met gemak gebruiken.
Tja je moet beetje bukken om je kind te leggen in de wiegbak maar met de reis stoel heb ik daar geen last van..
En je kan er zoveel mee...grote wielen voren/terrein wielen. super makkelijk in de auto...rijdt heerlijk..
Ik moet zeggen dat ik vind alle andere kinderwagens echt niet uitzien..die paarse van mutsy valt wel mee maar ben gewoon zo blij met mijn Cameleon en Bee... O+
pi_97471940
Ik wilde of de Mutsy, of de Mura. De Mutsy won omdat ik die stabieler vond en niet wist dat het stuurtje er bij de mura afkon :')
Maar de Mutsy heeft vette accessoires! Wel hebben voor Rienk nu de funseat er op en hij vind het de bom!
  zondag 29 mei 2011 @ 21:23:14 #93
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97471951
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef Jipster het volgende:
Is de reiswieg van de 4 rider ook oke qua maat? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat die vrij klein is?
Vind hem niet klein, maar ik heb eigk geen vergelijkingsmateriaal. Volgens mij is de bak van bv Bugaboo wel groter als ik die zo voor de geest haal.
pi_97472066
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:12 schreef happyme28 het volgende:

oh stond het daar ook in?!
Ik lees nooit gebruiksaanwijzingen blijkt maar weer :')
Maar ik was al helemaal in de stress toen, want hij was kapot en bladiebladiebla (zwangerschapsgezeur haha), maar goed was ook 36 weken toen we de wagen kregen :D

Bak en zitje enzo werkt allemaal heel simpel vind ik

Floris heeft tot 5 maanden in de bak gelegen, toen overgestapt omdat als hij zich boos maakte hij bovenin lag :') Leek me minder prettig voor m en hij wlde graag om zich heen kijken. Dus ik vond t geen probleem m met 5 maanden over te leggen. Het zitje kan ook gewoon goed plat en naar je toe.

Bugaboo vind ik gewoon niet zo mooi :D Maar eerst vond ik de mutsy ook niet mooi, tot ik zwanger was :') en nu ben ik er gewoon heel erg blij mee!
pi_97472079
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef Jipster het volgende:
Groot genoeg. En de wandelwagen kan helemaal plat, dus heb je altijd ruimte genoeg.
Rienk ging met 5/6 maanden over. Hij wilde toen niet meer liggen. :N
pi_97472198
Sonne smaken verschillen echt! :D
  zondag 29 mei 2011 @ 21:29:36 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97472389
We hebben trouwens de kleur ' cargo grey' , grijs met turquoise, het grappige is dat hema dekens heeft in precies die kleuren, onderkant grijs en bovenkant turqoise! De kleur van de wagen was niet mijn keuze, maar vriendlief bepaalde. (Ik had de kleur van de box en de kinderstoel al bepaald) :D
pi_97472404
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:26 schreef bitterend het volgende:
Sonne smaken verschillen echt! :D
:D precies!
Gelukkig maar ;)
Maar goed vind een hoop wagens ook niet echt heel mooi.
Ik had trouwens eerst mn zinnen gezet op de Easywalker, maar die vond ik op plaatjes mooier dan in t echt. Hij liep wel lekker trouwens :)

Sowieso lastig een goede keuze te maken als je ziet hoeveel wagens er zijn :)
Wat dat betreft wel handig dat mn lief gewoon zoiets heeft van nou we doen die. Want ik kan er heel lang over dubben enzo :')
pi_97472501
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef Aventura het volgende:
We hebben trouwens de kleur ' cargo grey' , grijs met turquoise, het grappige is dat hema dekens heeft in precies die kleuren, onderkant grijs en bovenkant turqoise! De kleur van de wagen was niet mijn keuze, maar vriendlief bepaalde. (Ik had de kleur van de box en de kinderstoel al bepaald) :D
Vriendlief had niks over de Bugaboo te zeggen.....ik stuurde het plaatje en ik zei MIJN MIJN!!!
:@
pi_97472577
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef Aventura het volgende:
die kleur is mooi ;)
(hebben wij ook :D)
  zondag 29 mei 2011 @ 21:32:26 #101
57497 happyme28
I'm so happy
pi_97472591
Ik vond de bak van de Mutsy ook (te) klein, heb nog heftig staan discussiėren met hubby in de winkel tot de verkoopster een maatband kwam brengen en ze allemaal precies even lang bleken :@ Wel is de ene wat breder dan de ander, maar ik vond de mutsy uiteindelijk prima. (al heeft Daan er amper in gelegen ivm de reflux, hij lag meestal in de maxi cosi).
pi_97472656
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef Aventura het volgende:

[..]

Vind hem niet klein, maar ik heb eigk geen vergelijkingsmateriaal. Volgens mij is de bak van bv Bugaboo wel groter als ik die zo voor de geest haal.
Ik weet niet wat het scheelt in lengte, maar volgens mij is de Bugaboo wat hoekiger en loopt de Mutsy bak iets smaller bij het voeteneinde... Dus dan is de Bugaboo wat breder voor bij de beentjes. Misschien ook bij het hoofd...

Dat is wel het leuke als je allerlei wagens in de winkel naast elkaar ziet staan. Mij leek de Bugaboo altijd leuk, maar ik had dan ook nooit andere merken vergeleken, toen ik de wagens in de winkel zag vond ik andere wagens meteen mooier. Hij viel ook qua hoogte af.
Het is echt persoonlijk waar je voor kiest. Voor het uiterlijk, type banden, wendbaarheid, klein of nog kleiner in te klappen. Ieder z'n ding :Y
Wat wil je ermee doen, heb je een piepkleine auto, wandel je vaak of weinig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')