Ze dacht dat het haar overleden zoontje was...quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat was diezelfde boot. Waarom die schippersvrouw zo op die vogel reageerde snap ik ook nog niet helemaal, maar dat zal ook nog wel duidelijk worden.
Aaaaaah.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ze dacht dat het haar overleden zoontje was...
Die vrouw dacht dat die vogel, van die Indiase man, haar overleden zoon was. Die man wilde met die Indiase vrouw trouwen, die in dat tuincentrum werkte, en daar kocht Eva weer planten voor Adam z'n balkon.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
Ow ja, dit topic wil ik ook even volgen, volg de serie al vanaf het begin, vind het wel aardig, maar die zelfmoord in de laatste ep had ik niet verwacht
Dat kleine stukje gebeurd toch ook in het dagelijks leven? Misschien stond jij vanmorgen achter iemand in de file. Iemand met zijn eigen verhaal. Of moest je stoppen voor iemand die het zebrapad overstak.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar wat heb ik daar aan? Waar kruist dit verhaal het hoofdverhaal, dat was toch ook de bedoeling van de serie; op een originele manier laten zien hoe ogenschijnlijk onbelangrijke gebeurtenissen bij de één, belangrijk voor de ander kunnen zijn, hoe mensen onbewust verbonden kunnen zijn? Zoals het condoomprikken, dé botsing, het telefoonjatten,..
Nu kreeg ik drie keer een minuutje te zien over een stel en hun problemen. Zonder informatie, of ook maar enige vorm van compassie of empathie op te wekken wegens slechts een paar minuutjes beeld. Dus wat was in hemelsnaam de toegevoegde waarde van dat kleine stukje?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:06 schreef Injetta het volgende:
Wart je er ook van vindt, volgens mij kun je er in ieder geval van zeggen dat het een heel leuk verfrissend nieuw concept is. Het is origineel. De spelers niet overbekend en ontwapenend.
Ik vind het erg leuk en goed.
Yup, vind ik ook, op een vervelende manier. Maar ik wen er snel aan, geloof ik, omdat ik het verder zo'n leuke serie vind.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef Flanxx het volgende:
Vind Eva soms nog wel eens kinderlijk overkomen, maar voor de rest een redelijke serie.
Het zijn er 6 in totaal.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef Dinus het volgende:
Echt een erg leuke serie!
Weet iemand hoeveel er nog komen?
Adam
http://www.adameva.nl/Over-A-DAM-E-V-A.8570.0.htmlquote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef Dinus het volgende:
Echt een erg leuke serie!
Weet iemand hoeveel er nog komen?
Adam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |