Ja, dat vond ik ook erg raar. Het voegde ook niks toe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:58 schreef Naamah het volgende:
Net de eerste twee afleveringen gekeken. Zeker een vermakelijke serie en ik blijf ook zeker kijken. Begreep alleen niet dat de Koninginnedag ineens de Koninginnedag van de aanslag bleek te zijn, wat daar het nut van was. Is ten eerste toch alweer twee jaar geleden en daarnaast zijn heel veel dingen in de serie niet zoals in het echt en dat dan ineens weer wel, zonder dat daar verder iets mee gedaan wordt.
Volgens mij had het er mee te maken dat eerst dat soapsterretje dat werd (nep) aangerand op voorpagina stond en dat er later op de dag dus die aanslag gebeurde waardoor de voorpagina weer anders werd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook erg raar. Het voegde ook niks toe.
Nee, het dagelijks leven in enschede of meppel spreekt mensen aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef TLC het volgende:
Wat me aan dit soort series stoort is dat ze altijd, maar dan ook altijd, in Amsterdam moeten plaats vinden, doe het ook eens buiten de randstad !
Nederland is meer dan alleen Amsterdam
Hehehequote:Op zondag 20 maart 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, het dagelijks leven in enschede of meppel spreekt mensen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door doeka op 20-03-2011 23:19:44 (Spoilertag geplaatst voor eventuele late kijkers!) ]But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef doeka het volgende:
Wat een leuke serie! Ik heb ze tot nu toe allemaal gezien en wat is het leuk.
De losse bijrollen zijn leuk en interessant om te zien.Ik heb de lijn van dat stel op die boot niet meegekregen. Hadden ze nu een kind verloren??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan Eva helaas nog steeds niet loskoppelen van haar karakter Desie.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Eva is echt een mooie vrouw![]()
Goede serie hoor
Dat ze dan in Amsterdam wonen werkt daar ook niet echt aan mee.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ze ziet er echt wel anders uit dan Desie.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik heb de lijn van dat stel op die boot niet meegekregen. Hadden ze nu een kind verloren??
[..]
Ik kan Eva helaas nog steeds niet loskoppelen van haar karakter Desie.
Dat ze dan in Amsterdam wonen werkt daar ook niet echt aan mee.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb de lijn van dat stel op die boot niet meegekregen. Hadden ze nu een kind verloren?
Gisteren was niet de beste aflevering. Begin bij het begin zou ik zeggen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Gister voor t eerst gekeken, wat een nl'se bagger weersaaie nietszeggende verhalen en vaak bedroevend acteerwerk. Wel leuk om mn eigen buurt te zien.
Je moet ook bij het begin beginnen, dan kijkt het wel lekker weg.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Gister voor t eerst gekeken, wat een nl'se bagger weersaaie nietszeggende verhalen en vaak bedroevend acteerwerk. Wel leuk om mn eigen buurt te zien.
Het feit dat het "Nederlandse" bagger is, is natuurlijk weer erg belangrijk om te vermelden...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:21 schreef jimjim1983 het volgende:
wel als t typische nl'se bagger is ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het feit dat het "Nederlandse" bagger is, is natuurlijk weer erg belangrijk om te vermelden...
ik denk na wat ik gister gezien heb dat het niks voor mij isquote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef Mishu het volgende:
[..]
Gisteren was niet de beste aflevering. Begin bij het begin zou ik zeggen.
Het kind heette Vincent.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:34 schreef doeka het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, Victor heette hij, dat kwam naar voren toen de vogel van Chander bij haar op het schip kwam zitten. Ook weer zo'n voorbeeld dat dingen zelden zo zijn als je denkt, je ziet zo'n sneu stel op dat schip staan waarvan de vrouw wil gaan scheiden, dan blijkt er zoiets verdrietigs achter te zitten.
Gelukkig ging je er wel onbevooroordeeld naar kijken. Wat vond je slecht geacteerd dan? En hoezo zijn de verhalen nietszeggender dan, bijvoorbeeld Grey's Anatomy?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Kon niet goed opmaken uit de beelden of het zou zelfmoord was?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Net gekeken. Wat een geweldige aflevering, de beste tot nu toe! Dat met Chander zag ik niet echt aankomen.
al die koeliesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gelukkig ging je er wel onbevooroordeeld naar kijken. Wat vond je slecht geacteerd dan?
geen idee, dat kijk ik niet.quote:En hoezo zijn de verhalen nietszeggender dan, bijvoorbeeld Grey's Anatomy?
Ik vond de scene van de 3 vuilnismannen, waarvan eentje een transgender behandeling zou ondergaag er goed.De nuchtere hollander (waarvan je zou denken dat tie zijn collega makkelijk zou accepteren) zette zijn transgender collega voor gek, en nam hem niet serieus. Terwijl de marrokaanse man het het juist het beste kon begrijpen. Erg cliché, maar vond het wel goed, en overtuigend in elkaar gezetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Koelies zijn sowieso onrealistisch.
Ik vind de acteerprestaties echt niet slecht. Er zijn maar weinig series waarin echt diepgang zit. Ik vind het zeker vermakelijk.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Koelies zijn sowieso onrealistisch.
Vond ik ook best bizar. Ik verwachtte elk moment dat zou blijken dat één van beiden wakker werdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vind het wel een goede serie, heel vermakelijk. Alleen bij die laatste aflevering vond ik het niet echt realistisch dat ze ook werkelijk naakt gingen op die naaktstrand terwijl ze elkaar nog maar net kennen. Ze hadden toch net zo goed ergens anders heen kunnen gaan toen ze erachter kwamen dat het een naaktstrand was.
Mja verderen die A'dam is wel een hele leuke jongen
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarschijnlijk is het geen enorme lul, maar heeft hij een enorme lul.
Zou die verhaallijn volgende week verder uitgewerkt worden? Vond dat een beetje slappe verhaallijn.
Was die vader niet op televisie te zien met de dodenherdenking als wethouder? En dus de 'ex' van Eva?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarschijnlijk is het geen enorme lul, maar heeft hij een enorme lul.
Zou die verhaallijn volgende week verder uitgewerkt worden? Vond dat een beetje slappe verhaallijn.
Nee hij was de dichter die een gedicht voordroeg. De enige link die hij met Adam en Eva had was dat zijn zoontje samen met zijn vriendinnetje de condooms lek prikten in de drogist.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Was die vader niet op televisie te zien met de dodenherdenking als wethouder? En dus de 'ex' van Eva?
Toch iets beter opletten in het vervolg, danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:25 schreef pfaf het volgende:
Ik vind het acteerwerk ook maar matigjes. En de dialogen vind ik ronduit slecht en ongeloofwaardig. Wat het zijverhaal op die boot afgelopen zondag voor moest stellen heb ik ook gemist...
Maar toch kijk ik met plezier.
Je had deze post ook aan kunnen grijpen om mij uit te leggen waar ik het verhaal wel kon plaatsen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:38 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Toch iets beter opletten in het vervolg, dan.
Ahh, in mijn hoofd had ik hem al meteen tot wethouder gepromoveerd, maar goed dat ik niet bij de gemeente amsterdam werk in dat opzichtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee hij was de dichter die een gedicht voordroeg. De enige link die hij met Adam en Eva had was dat zijn zoontje samen met zijn vriendinnetje de condooms lek prikten in de drogist.
Man en vrouw gingen scheiden, omdat hun kind was overleden. Dat werd nota bene gezegd in de aflevering zelf, dus je had ook gewoon zelf uit kunnen zoeken wat je eventueel gemist hadquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je had deze post ook aan kunnen grijpen om mij uit te leggen waar ik het verhaal wel kon plaatsen.
Dat begrijp ik wel, maar wat heb ik daar aan? Waar kruist dit verhaal het hoofdverhaal, dat was toch ook de bedoeling van de serie; op een originele manier laten zien hoe ogenschijnlijk onbelangrijke gebeurtenissen bij de één, belangrijk voor de ander kunnen zijn, hoe mensen onbewust verbonden kunnen zijn? Zoals het condoomprikken, dé botsing, het telefoonjatten,..quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:13 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Man en vrouw gingen scheiden, omdat hun kind was overleden. Dat werd nota bene gezegd in de aflevering zelf, dus je had ook gewoon zelf uit kunnen zoeken wat je eventueel gemist had.
Ja dat was diezelfde boot. Waarom die schippersvrouw zo op die vogel reageerde snap ik ook nog niet helemaal, maar dat zal ook nog wel duidelijk worden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:57 schreef Injetta het volgende:
Wellicht gaat die boot of de dood van de man nog een rol spelen in de volgende aflevering?
En was het niet de boot waarop Eva moest wachten toen ze richting werk ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |