Ja, dat vond ik ook erg raar. Het voegde ook niks toe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:58 schreef Naamah het volgende:
Net de eerste twee afleveringen gekeken. Zeker een vermakelijke serie en ik blijf ook zeker kijken. Begreep alleen niet dat de Koninginnedag ineens de Koninginnedag van de aanslag bleek te zijn, wat daar het nut van was. Is ten eerste toch alweer twee jaar geleden en daarnaast zijn heel veel dingen in de serie niet zoals in het echt en dat dan ineens weer wel, zonder dat daar verder iets mee gedaan wordt.
Volgens mij had het er mee te maken dat eerst dat soapsterretje dat werd (nep) aangerand op voorpagina stond en dat er later op de dag dus die aanslag gebeurde waardoor de voorpagina weer anders werd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook erg raar. Het voegde ook niks toe.
Nee, het dagelijks leven in enschede of meppel spreekt mensen aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef TLC het volgende:
Wat me aan dit soort series stoort is dat ze altijd, maar dan ook altijd, in Amsterdam moeten plaats vinden, doe het ook eens buiten de randstad !
Nederland is meer dan alleen Amsterdam
Hehehequote:Op zondag 20 maart 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, het dagelijks leven in enschede of meppel spreekt mensen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door doeka op 20-03-2011 23:19:44 (Spoilertag geplaatst voor eventuele late kijkers!) ]But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef doeka het volgende:
Wat een leuke serie! Ik heb ze tot nu toe allemaal gezien en wat is het leuk.
De losse bijrollen zijn leuk en interessant om te zien.Ik heb de lijn van dat stel op die boot niet meegekregen. Hadden ze nu een kind verloren??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan Eva helaas nog steeds niet loskoppelen van haar karakter Desie.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Eva is echt een mooie vrouw![]()
Goede serie hoor
Dat ze dan in Amsterdam wonen werkt daar ook niet echt aan mee.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ze ziet er echt wel anders uit dan Desie.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik heb de lijn van dat stel op die boot niet meegekregen. Hadden ze nu een kind verloren??
[..]
Ik kan Eva helaas nog steeds niet loskoppelen van haar karakter Desie.
Dat ze dan in Amsterdam wonen werkt daar ook niet echt aan mee.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb de lijn van dat stel op die boot niet meegekregen. Hadden ze nu een kind verloren?
Gisteren was niet de beste aflevering. Begin bij het begin zou ik zeggen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Gister voor t eerst gekeken, wat een nl'se bagger weersaaie nietszeggende verhalen en vaak bedroevend acteerwerk. Wel leuk om mn eigen buurt te zien.
Je moet ook bij het begin beginnen, dan kijkt het wel lekker weg.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Gister voor t eerst gekeken, wat een nl'se bagger weersaaie nietszeggende verhalen en vaak bedroevend acteerwerk. Wel leuk om mn eigen buurt te zien.
Het feit dat het "Nederlandse" bagger is, is natuurlijk weer erg belangrijk om te vermelden...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |