Ze dacht dat het haar overleden zoontje was...quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat was diezelfde boot. Waarom die schippersvrouw zo op die vogel reageerde snap ik ook nog niet helemaal, maar dat zal ook nog wel duidelijk worden.
Aaaaaah.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ze dacht dat het haar overleden zoontje was...
Die vrouw dacht dat die vogel, van die Indiase man, haar overleden zoon was. Die man wilde met die Indiase vrouw trouwen, die in dat tuincentrum werkte, en daar kocht Eva weer planten voor Adam z'n balkon.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
Ow ja, dit topic wil ik ook even volgen, volg de serie al vanaf het begin, vind het wel aardig, maar die zelfmoord in de laatste ep had ik niet verwacht
Dat kleine stukje gebeurd toch ook in het dagelijks leven? Misschien stond jij vanmorgen achter iemand in de file. Iemand met zijn eigen verhaal. Of moest je stoppen voor iemand die het zebrapad overstak.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar wat heb ik daar aan? Waar kruist dit verhaal het hoofdverhaal, dat was toch ook de bedoeling van de serie; op een originele manier laten zien hoe ogenschijnlijk onbelangrijke gebeurtenissen bij de één, belangrijk voor de ander kunnen zijn, hoe mensen onbewust verbonden kunnen zijn? Zoals het condoomprikken, dé botsing, het telefoonjatten,..
Nu kreeg ik drie keer een minuutje te zien over een stel en hun problemen. Zonder informatie, of ook maar enige vorm van compassie of empathie op te wekken wegens slechts een paar minuutjes beeld. Dus wat was in hemelsnaam de toegevoegde waarde van dat kleine stukje?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:06 schreef Injetta het volgende:
Wart je er ook van vindt, volgens mij kun je er in ieder geval van zeggen dat het een heel leuk verfrissend nieuw concept is. Het is origineel. De spelers niet overbekend en ontwapenend.
Ik vind het erg leuk en goed.
Yup, vind ik ook, op een vervelende manier. Maar ik wen er snel aan, geloof ik, omdat ik het verder zo'n leuke serie vind.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef Flanxx het volgende:
Vind Eva soms nog wel eens kinderlijk overkomen, maar voor de rest een redelijke serie.
Het zijn er 6 in totaal.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef Dinus het volgende:
Echt een erg leuke serie!
Weet iemand hoeveel er nog komen?
Adam
http://www.adameva.nl/Over-A-DAM-E-V-A.8570.0.htmlquote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef Dinus het volgende:
Echt een erg leuke serie!
Weet iemand hoeveel er nog komen?
Adam
Serieus? Ik vind het erg matig tot slecht.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de hoofdrolspelers ook echt goede acteurs!.
Oh ik dacht 6. Maar 8 is natuurlijk beterquote:Op zondag 27 maart 2011 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee 8 afleveringen waar de helft al op zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Grunge. op 28-03-2011 08:03:01 ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 03:58 schreef Grunge. het volgende:
Ik had verwacht dat deze aflevering één van de heftigste ging worden,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kippenvel.
Mooi hèquote:Op zondag 27 maart 2011 21:45 schreef poezelepoezepoes het volgende:
We horen A Perfect Circle. Ik blij.
(Imagine)
quote:Op maandag 28 maart 2011 04:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]Heel mooi. Ik vind het sowieso een hele mooie serie. Het is zo... echt. Zo onfortuinlijk, zoals het in het echte leven kan zijn. De vorige keer ook, met die 'dikke postbode'. En met die vogel. Heel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kippenvel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Grunge. op 28-03-2011 08:04:06 ]
Ik had verwacht dat deze aflevering één van de heftigste ging worden...Hahaha, dat dacht ik allemaal ook, behalve dat van die vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Ik had verwacht dat deze aflevering één van de heftigste ging worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
Yep, erg goedquote:Op maandag 28 maart 2011 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooie aflevering wel. Paar kippenvelmomenten.
Vooral jammer dat het er al zo dik boven opligt de hele tijd. Waarom moet dat toch altijd zo?quote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vond het een erg goede aflevering, ook ontroerend met die tokkies en dan dat zwak begaafde meisje met dat kind. Wel jammer dat eva in volgende aflevering vreemd gaat
Jammer idd, beetje cliché opzoeken van drama.quote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef Sofia90 het volgende:
Wel jammer dat eva in volgende aflevering vreemd gaat
Wel jammer dat we nu - dankzij de preview - al weten dat Eva volgende aflevering vreemd gaat..quote:Op zondag 3 april 2011 21:59 schreef Sofia90 het volgende:
Wel jammer dat eva in volgende aflevering vreemd gaat
Dat klopt toch mooi met de wereldvreemdheid van de doorsnee Amsterdammer?quote:Op maandag 4 april 2011 16:17 schreef Chowi het volgende:
Daarbij ben ik na de laatste aflevering toch wel echt afgeknapt op de manier waarop Zeeuwen getypeerd worden... zo stereotypebevestigend en volgens mij bedacht door iemand die nog nooit een voet in Zeeland heeft gezet..
Sommigen moeten wat te klagen hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
De eerste paar minuten waren er alleen honden in beeld.
Slecht acteerwerk? Troll?quote:Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef pfaf het volgende:
Ik vond de eerste paar minuten zo belachelijk dat ik weggezapt heb. Ik vond het een leuk idee, maar met die verschrikkelijk overdreven scenario's en het slechte acteerwerk houd ik het niet meer uit.
Nee. Ik vind het acteerwerk erg slecht en ongeloofwaardig. Ik kan me daardoor ook geen seconde inleven in de karakters, dat die vervolgens ook nog eens een compleet onsympathiek en psycho zijn werkt ook niet mee natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het acteerwerk erg slecht en ongeloofwaardig. Ik kan me daardoor ook geen seconde inleven in de karakters, dat die vervolgens ook nog eens een compleet onsympathiek en psycho zijn werkt ook niet mee natuurlijk.
Dat zegt niemand, maar volgens mij zit je vanaf het begin al te zeuren dat het slecht is. Kijk dan gewoon niet, zeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:07 schreef pfaf het volgende:
Oh God, er is kritiek op het heilige, geweldige A'dam - EVA! Hij moet wel een achterlijke proleet zijn, het ongekende talent van Eva, Teun en co niet te onderkennen! Een fan van soaps is het vast, die blinde criticus!
Frank bedoel je die homoquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Misschien is Eva ook wel zwanger van die gynaecoloog..
Ja, dat zag er niet heel enthousiast uit inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:21 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Ik vrees dat we ook een miskraam kunnen verwachtengezien alle drama die elke keer langskomt.
Also: ik erger me dus te pletter aan die sarcastische koppen die Adam af en toe trekt, zoals bij het kiezen van die hond bijvoorbeeld. Wát een liefde :/
Heb je een afl gemistquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef Soury het volgende:
Ik heb nu vier afleveringen gezien. Eva vind ik een kut wijf !!
Dat is gewoon niet waar, ik was aanvankelijk zelfs best positief, maar het niveau daalde met de week en afgelopen zondag werd het me te veel en heb ik dus weggezapt zoals jij suggereert.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:33 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, maar volgens mij zit je vanaf het begin al te zeuren dat het slecht is. Kijk dan gewoon niet, zeg.
Ah komop zegquote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
Vanavond geen aflevering i.v.m. uitzenden herdenking Alphen aan de Rijn.
Check zelf maar: http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/ned_1,_ned_2,_ned_3/quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:28 schreef eriksd het volgende:
Het is dan ook op NL3
Los daarvan had ik het complete onzin gevonden.
21:20, NL3quote:Op zondag 10 april 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze serie is altijd op Ned2 hoor. Maar vanavond komt ie dus te vervallen.
Dan is de verwarring begrijpelijkquote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
Ow nu wel ja, net stond er nog:
[ afbeelding ]
Het niveau daalde met de week? Ik weet niet welke serie jij hebt gezien, maar ik vond het vanaf aflevering 3 juist steeds beter worden, al ben ik het wel eens met de kritiek dat er teveel gebeurt in korte tijd (in de relatie tussen Adam en Eva) en dat de andere kleine verhaallijntjes te snel afgewikkeld worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar, ik was aanvankelijk zelfs best positief, maar het niveau daalde met de week en afgelopen zondag werd het me te veel en heb ik dus weggezapt zoals jij suggereert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |