ik zit nu nog na te koken, echt de stoom komt me bijna uit de oren

sta ik net in de rij bij de kassa, (er stond zelfs nog een ouder echtpaar achter me) komt daar zo'n preseniele graftak uit een zijpad, rijdt zo zijdelings dr kar voor de mijne en kiepert zo dr boodschappen op de band.
en dan nog een grote bek hebben ook als ik daar boos om wordt, want neeeee, zij stond daar eerst. (en ondertussen hoor ik een zwak protest van het echtpaar achter me, die haar kennelijk ook idioot vonden) dus ik heb dr onder protest maar voor laten gaan, want ja eerbied voor de ouderdom he? (nou mocht ik die op mijn afdeling tegenkomen, dan maak ik dr rollator zo onklaar dat ze een doodsschuiver maakt

)
dus ik ben al geïrriteerd als ik de volgende super inga. vraag ik aan de medewerker groenten waar de knolserderij ligt. krijg ik van die krotenmongool als antwoord: is het voor soep? dan kan je beter een blik nemen, want daar zit alles al in!.
en het lag echt niet aan mij, ik stond later een stukje verderop en ik hoorde hem tegen een andere klant zeggen, die ook al om knolselderij vroeg, dat ze net zo goed naar de groentenman kon gaan, want daar hadden ze dat ook wel.
echt een sierraad voor zijn vak zo'n vent

nou ik moet nu alleen nog naar de albert heijn, en de eerste de beste die me nu nog irriteert, gaat vliegen