quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Memmel het volgende:
![]()
Memmel's oppasservice: voor als je huisdier er écht even tussenuit wil.
*lief naar Lois kijkt*quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Memmel het volgende:
![]()
Memmel's oppasservice: voor als je huisdier er écht even tussenuit wil.
Nee, t beest hoeft niet perse dood... Dat vind ik dan wel weer zielig.quote:
oeh sorry, spam zeker?quote:
ik wilde graag een TT change. maar nu je het zegt!quote:
my. Dan wil ik niet weten hoe groot grote knaagdieren zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:24 schreef Memmel het volgende:
Ik zit nu mijn footer nog eens te lezen, schaamteloos gekopieerd van Wikipedia.
Maar vinden jullie 200-340 milimeter ook niet een beetje fors voor een hamster?
ja, nee dat snap ik. En een staart van 6 cm? daar kan je ratten jaloers mee makenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef Memmel het volgende:
Nou die staart geloof ik nog wel. Maar een hamster van 20 tot 34 centimeter? Seriously?
hahahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef Memmel het volgende:
Nou die staart geloof ik nog wel. Maar een hamster van 20 tot 34 centimeter? Seriously?
lemmiwinksquote:Op maandag 7 maart 2011 13:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ze hebben teveel naar Southpark gekeken
dat zijn vast cavia'squote:Op maandag 7 maart 2011 13:24 schreef Memmel het volgende:
Ik zit nu mijn footer nog eens te lezen, schaamteloos gekopieerd van Wikipedia.
Maar vinden jullie 200-340 milimeter ook niet een beetje fors voor een hamster?
Adem in....... adem uitquote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit nu nog na te koken, echt de stoom komt me bijna uit de oren
sta ik net in de rij bij de kassa, (er stond zelfs nog een ouder echtpaar achter me) komt daar zo'n preseniele graftak uit een zijpad, rijdt zo zijdelings dr kar voor de mijne en kiepert zo dr boodschappen op de band.
en dan nog een grote bek hebben ook als ik daar boos om wordt, want neeeee, zij stond daar eerst. (en ondertussen hoor ik een zwak protest van het echtpaar achter me, die haar kennelijk ook idioot vonden) dus ik heb dr onder protest maar voor laten gaan, want ja eerbied voor de ouderdom he? (nou mocht ik die op mijn afdeling tegenkomen, dan maak ik dr rollator zo onklaar dat ze een doodsschuiver maakt)
dus ik ben al geďrriteerd als ik de volgende super inga. vraag ik aan de medewerker groenten waar de knolserderij ligt. krijg ik van die krotenmongool als antwoord: is het voor soep? dan kan je beter een blik nemen, want daar zit alles al in!.
en het lag echt niet aan mij, ik stond later een stukje verderop en ik hoorde hem tegen een andere klant zeggen, die ook al om knolselderij vroeg, dat ze net zo goed naar de groentenman kon gaan, want daar hadden ze dat ook wel.
echt een sierraad voor zijn vak zo'n vent
nou ik moet nu alleen nog naar de albert heijn, en de eerste de beste die me nu nog irriteert, gaat vliegen
Idioot zeg... oude mensen denken soms dat ze alles mogen/kunnen. Ook bij het instappen van de trein, wachten vaak niet totdat de trein leeg is. Zo irritant.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit nu nog na te koken, echt de stoom komt me bijna uit de oren
sta ik net in de rij bij de kassa, (er stond zelfs nog een ouder echtpaar achter me) komt daar zo'n preseniele graftak uit een zijpad, rijdt zo zijdelings dr kar voor de mijne en kiepert zo dr boodschappen op de band.
en dan nog een grote bek hebben ook als ik daar boos om wordt, want neeeee, zij stond daar eerst. (en ondertussen hoor ik een zwak protest van het echtpaar achter me, die haar kennelijk ook idioot vonden) dus ik heb dr onder protest maar voor laten gaan, want ja eerbied voor de ouderdom he? (nou mocht ik die op mijn afdeling tegenkomen, dan maak ik dr rollator zo onklaar dat ze een doodsschuiver maakt)
dus ik ben al geďrriteerd als ik de volgende super inga. vraag ik aan de medewerker groenten waar de knolserderij ligt. krijg ik van die krotenmongool als antwoord: is het voor soep? dan kan je beter een blik nemen, want daar zit alles al in!.
en het lag echt niet aan mij, ik stond later een stukje verderop en ik hoorde hem tegen een andere klant zeggen, die ook al om knolselderij vroeg, dat ze net zo goed naar de groentenman kon gaan, want daar hadden ze dat ook wel.
echt een sierraad voor zijn vak zo'n vent
nou ik moet nu alleen nog naar de albert heijn, en de eerste de beste die me nu nog irriteert, gaat vliegen
Ja, misschien heb ik inderdaad cavia ingetikt in plaats van hamster. Een spelfout is natuurlijk zo gemaakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:40 schreef Muks het volgende:
[..]
dat zijn vast cavia'sIk weet niet wat je gekopieerd hebt van wiki maar dit klopt niet in elk geval
Hamsters zijn ongeveer (syrische dan) 15-18 cm groot en tussen de 100 en 250 gram.
Hamsters van 400 gram heb ik nog niet gezien.
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:49 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja, misschien heb ik inderdaad cavia ingetikt in plaats van hamster. Een spelfout is natuurlijk zo gemaakt.
Nee, toch niet.
[..]
Ja, misschien heb ik inderdaad cavia ingetikt in plaats van hamster. Een spelfout is natuurlijk zo gemaakt.
Nee, toch niet.
[..]
Nee, toch niet.
das niet de hamster die wij als huisdier hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:49 schreef Memmel het volgende:
[..]
Nee, toch niet.
[..]
Nee, toch niet.
Als je lang genoeg rekt, trekt, en plet moet dat vast lukken, probeer het eens met je kapitein Iglo exemplaar?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef Memmel het volgende:
mag je wel een deegroller pakkenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Als je lang genoeg rekt, trekt, en plet moet dat vast lukken, probeer het eens met je kapitein Iglo exemplaar?
"Wij" als in "jij" dan hoop ik?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:01 schreef Muks het volgende:
[..]
das niet de hamster die wij als huisdier hebbenDeze leven hopenlijk nog in het wild in limburg als korenwolf en zijn zeer beschermd !
Wij houden syrische hamsters, russische dwerghamsters, robovorski hamsters of chinese dwerghamsters. Deze europesche hamsters zijn geen huisdieren.
Onze hamsters zijn deze : hamsters
Dus niet fout ingetypt maar wel de verkeerde soort hamsterSnap dat het lastig is voor mensen die weinig met hamsters hebben
wij als in hier thuisquote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef Memmel het volgende:
[..]
"Wij" als in "jij" dan hoop ik?
Ik houd namelijk geen hamsters. Niet meer althans.
hoeft ook niet maar omdat ik mijn mannen heb voor de fok, hou ik dat in de gaten.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:20 schreef moussy het volgende:
Wij hebben hier 1 zo'n dikke prop hobbelen, geen idee hoe groot dat psies is of wat ie weegt
ik heb 2 fokmannen ja, maar zelf geen vrouwen dus ook geen nesten. Ik leen mijn mannen uit.quote:
Stambomen!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:28 schreef Memmel het volgende:
Ja da's waar. Maar het intrigeert me. Hoe zet je een mannetje aan een vrouwtje te bespringen? Hoe weet je of een vrouwtje broeds is? Wat is het nestgeld voor een nest hamsters? Stambomen, inentingen, weet ik het. Wat kost een hamster? 10-15 euro? Hoeveel werk steek je daar niet in als fokster?
Als je er een van 45 centimeter neemt lijkt het me geen enkel probleemquote:Op maandag 7 maart 2011 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
Twan wil ook een hamster... lijkt me niet zo'n succes met 2 katten. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |