De volgende waren al juist beantwoord door Gillingham:quote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef Doff het volgende:
Deze moet goed te doen zijn. Op elke afbeelding is de acteur ook daadwerkelijk te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Gilling +1
ACTUELE STAND:
Stand Maart 2011:
12 Gillingham
9 SamuelofSEK
8 Firefox1
8 Doff
6 Dopekoe
4 hornage
4 ShaoliN
4 Michelangelo2
3 Robby87
3 Patch
2 Hulkio
2 HilarityEnsues
2 YellowBlacks
1 lamers
1 SaintofKillers
1 Asap
1 Flitspaal
1 InTrePidIvity
1 Tem
1 HaarklipMy dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:02 schreef Doff het volgende:
Mijn punten gaan de laatste tijd verdacht veel naar jou
Ben ik dan juist niet verdacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Doff +1quote:
Zo ongeveer iddquote:Op maandag 7 maart 2011 12:15 schreef Doff het volgende:
Normaal? Je bedoelt nieuw en Amerikaans?
U vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
Titel en regisseur
Lamers +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:44 schreef Doff het volgende:
Ryan Gosling op eerste plaatje? Het tweede plaatje ken ik, maar er schiet me niets te binnen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:45 schreef Njosnavelin het volgende:
2 zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Samuel +1quote:
Alle drie goed. Nog twee titels.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:52 schreef Doff het volgende:
Jim Jarmusch?
Dead Man
Broken Flowers
Coffee and Cigarettes
Uhm... Ik zie wat halve beelden voor me, maar ben de titels vergeten.
Je hebt helemaal gelijk. Stom van me.quote:
Io sono l'amore?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
- Een film uit 2010 met Tilda Swanton en John Hurt
Natuurlijk. Andere films waren The Limits of Control, Down by Law en Stranger Than Paradisequote:
Ik dacht twee irissen te zien met verschillende kleuren, maar het zal de lichtval wel zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
Geen Bowie, maar je kent hem wel. Nog steeds regelmatig te zien in films.
Yep, die zocht ik. De andere film is The Silent Partner en de gast die door de brievenbus kijkt is Plummer.quote:
Die had ik nooit herkend aan de hand van die foto.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Yep, die zocht ik. De andere film is The Silent Partner en de gast die door de brievenbus kijkt is Plummer.
Ik waarschijnlijk ook niet hoor als ik de film niet had gezien.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die had ik nooit herkend aan de hand van die foto.
Die dan weer wel.quote:
Ik had dus een lastiger plaatje moeten kiezen.quote:
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:47 schreef picodealion het volgende:
Die lijst heb ik een uur geleden nog doorgenomen op iCM. Ik kan me er geen 1 herinneren,.
www.icheckmovies.comquote:Op maandag 7 maart 2011 16:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar.![]()
ps. wat is iCM?
Tip: kom niet met nieuwe films aanzetten, die moeten hun sporen nog verdienen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:52 schreef The_Substitute het volgende:
The GodFather?![]()
The Shawshank Redemption?![]()
Pulp Fiction?![]()
12 Angry Men?![]()
The Dark Knight?![]()
American Beauty?![]()
Casablanca?![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:53 schreef ShaoliN het volgende:
The Usual Suspects?![]()
Godfather?![]()
Citizan Kane?Op 1
Shawshank redemption?![]()
8 1/2?Op 6
Rear Window?![]()
Cassablanca?![]()
Vertigo?Op 2
Pulp Fiction?![]()
7 Samurai?Op 7
Toch wel, helaas. Persona is wel zijn hoogstgenoteerde, op 42. En hij heeft er nog drie in de top 100.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Persona dan... kan toch niet zonder Bergman
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:57 schreef picodealion het volgende:
Metropolis![]()
Nosferatu, eine Symphonie des Grauens![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:01 schreef Doff het volgende:
Le Passion de Jeanne d'Arc![]()
Le Règle de JeuOp 3
Naar aanleiding van dit antwoord kan ik een hint geven, maar dat ga ik niet doen. Nu heb ik dat echter alsnog gedaan.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:05 schreef Doff het volgende:
Dr. Strangelove or How I stopped Worrying and Love the Bomb.![]()
A space oddyssee?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit antwoord kan ik een hint geven, maar dat ga ik niet doen. Nu heb ik dat echter alsnog gedaan.
Jongens toch...quote:Op maandag 7 maart 2011 17:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
the searchers... echt?
gone with the wind?![]()
Ja, daarom blijft dat soort lijstjes moeilijk te raden. Desalniettemin schijnt TSPDT wel enige status te hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
ja als zelfs tarkovsky en bergman er niet instaan durf ik Stanley niet eens te noemen
Helaas Doff, net te laat...quote:
Bergman en Tarkovsky hebben allebei te veel films gemaakt die hoog aangeschreven worden, waardoor de stemmen te veel verspreid worden. En de lijst is wellicht enigszins bevooroordeeld als het gaat om Engelstalige films.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:08 schreef Doff het volgende:
[..]
Ja, daarom blijft dat soort lijstjes moeilijk te raden. Desalniettemin schijnt TSPDT wel enige status te hebben.
Nope.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:34 schreef Doff het volgende:
Gokje op Brian de Palma, vanwege de Hitchcock-kleurtjes in de eerste still.
Waarschijnlijk omdat het Cabin Fever isquote:
Ik ben wel erg vaak weer terug bij 1quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het Cabin Fever is.
Sands +1
Stand Maart 2011:
16 Gillingham
11 SamuelofSEK
10 Doff
8 Firefox1
6 Dopekoe
4 hornage
4 ShaoliN
4 Michelangelo2
4 Robby87
3 Patch
2 Hulkio
2 HilarityEnsues
2 YellowBlacks
1 lamers
1 SaintofKillers
1 Asap
1 Flitspaal
1 InTrePidIvity
1 Tem
1 Haarklip
1 Lamers
1 Baszh
1 Sands
Niet dat jouw aantal punten nog klopt, maar goed, ik raak de draad ook kwijt.
Jij was wegquote:
quote:
Okee prima, ga jij verderquote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Doff het volgende:
Inderdaad nogal treurig.
Robby87, wil jij verder met jouw vraag of zal ik er een stellen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:25 schreef picodealion het volgende:
Doet me denken aan Monster, maar dat zal wel niet.
En waarom dan niet...meneer de dictatorquote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef Patch het volgende:
Noem het triest of treurig, maar Sands gaat echt nooit meer meedoen.
Actuele Stand
Stand Maart 2011:
16 Gillingham
11 SamuelofSEK
11 Doff
8 Firefox1
6 Dopekoe
4 hornage
4 ShaoliN
4 Michelangelo2
4 Robby87
3 Patch
2 Hulkio
2 HilarityEnsues
2 YellowBlacks
1 lamers
1 SaintofKillers
1 Asap
1 Flitspaal
1 InTrePidIvity
1 Tem
1 Haarklip
1 Lamers
1 Baszh
Omdat je valsspeelt, maar dat wist je al.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef Sands het volgende:
[..]
En waarom dan niet...meneer de dictator
Voorbeelden...ik wacht nog steedsquote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Omdat je valsspeelt, maar dat wist je al.
Geef eens eerlijk toe... Heb je het plaatje gedraaid, of heb je je hoofd gedraaid?quote:
Ik draaide mijn hoofd...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geef eens eerlijk toe... Heb je het plaatje gedraaid, of heb je je hoofd gedraaid?
quote:
Muhahahaquote:
quote:A: Will you t-tell Miss Venable I'm sorry? Tell her I hope her neck is OK.
B: Yeah... What did you just say? What? You told me you didn't remember. You blacked out. So how do you know about her neck?
quote:Jesus Christ, Marty. If that's what you think, I'm disappointed in you. There never was an Aaron, counselor.
Die is het sowieso niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:14 schreef Patch het volgende:
En een heel kleine gok op The Score, maar da's wel een heel kleine gok
Ik had Richard Gere-foto nog geeneens gezien, alleen de Edward Norton-foto, anders had ik die heel kleine gok niet eens gedaanquote:
quote:
Asap + 1quote:
SamuelofSEK +1quote:
Ik had het ook niet geweten als je Carpenter niet had genoemd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:18 schreef Patch het volgende:
Damn, toch wel een beetje trots op mijn eerste gok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |