Naar aanleiding van dit antwoord kan ik een hint geven, maar dat ga ik niet doen. Nu heb ik dat echter alsnog gedaan.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:05 schreef Doff het volgende:
Dr. Strangelove or How I stopped Worrying and Love the Bomb.![]()
A space oddyssee?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit antwoord kan ik een hint geven, maar dat ga ik niet doen. Nu heb ik dat echter alsnog gedaan.
Jongens toch...quote:Op maandag 7 maart 2011 17:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
the searchers... echt?
gone with the wind?![]()
Ja, daarom blijft dat soort lijstjes moeilijk te raden. Desalniettemin schijnt TSPDT wel enige status te hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
ja als zelfs tarkovsky en bergman er niet instaan durf ik Stanley niet eens te noemen
Helaas Doff, net te laat...quote:
Bergman en Tarkovsky hebben allebei te veel films gemaakt die hoog aangeschreven worden, waardoor de stemmen te veel verspreid worden. En de lijst is wellicht enigszins bevooroordeeld als het gaat om Engelstalige films.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:08 schreef Doff het volgende:
[..]
Ja, daarom blijft dat soort lijstjes moeilijk te raden. Desalniettemin schijnt TSPDT wel enige status te hebben.
Nope.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:34 schreef Doff het volgende:
Gokje op Brian de Palma, vanwege de Hitchcock-kleurtjes in de eerste still.
Waarschijnlijk omdat het Cabin Fever isquote:
Ik ben wel erg vaak weer terug bij 1quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het Cabin Fever is.
Sands +1
Stand Maart 2011:
16 Gillingham
11 SamuelofSEK
10 Doff
8 Firefox1
6 Dopekoe
4 hornage
4 ShaoliN
4 Michelangelo2
4 Robby87
3 Patch
2 Hulkio
2 HilarityEnsues
2 YellowBlacks
1 lamers
1 SaintofKillers
1 Asap
1 Flitspaal
1 InTrePidIvity
1 Tem
1 Haarklip
1 Lamers
1 Baszh
1 Sands
Niet dat jouw aantal punten nog klopt, maar goed, ik raak de draad ook kwijt.
Jij was wegquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |