Dat snap ik ook niet helemaal. Hij komt er zoiezo in vanavond dus dat stemmen heeft ook geen zin.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef MargrietV het volgende:
De groep moet toch stemmen of Maik terug mag komen en ze verwachten toch dat Gerard tegen zal stemmen. Ze moeten allemaal unaniem ja stemmen dan mag hij terug of is dit weer een zuiguitdeduimspelletje van Net5?
Dat was een fake bericht ( geen bron ) van iemand hier.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef MargrietV het volgende:
De groep moet toch stemmen of Maik terug mag komen en ze verwachten toch dat Gerard tegen zal stemmen. Ze moeten allemaal unaniem ja stemmen dan mag hij terug of is dit weer een zuiguitdeduimspelletje van Net5?
Als er rellen zijn sta jij ook altijd vooraan of niet? zo'n mannetje ben jequote:
als het maar geen bollokus isquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:35 schreef kaos- het volgende:
[..]
Als er rellen zijn sta jij ook altijd vooraan of niet? zo'n mannetje ben je
Nee swaquote:Op maandag 7 maart 2011 11:35 schreef kaos- het volgende:
[..]
Als er rellen zijn sta jij ook altijd vooraan of niet? zo'n mannetje ben je
Commentaar op de streams, niet op de usersquote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
DVD recorder kapot?? je takt zovaak over :p
Zo ist maar netquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Commentaar op de streams, niet op de users.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Darklight het volgende:
Gaan de streams vanavond offline? Als Maik weer terug komt?
volgens mij is dat livequote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Darklight het volgende:
Gaan de streams vanavond offline? Als Maik weer terug komt?
En ze is er weer afquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Tamaartje het volgende:
Laura zit bij Alex op schoot?
[ afbeelding ]
Nee, ze stuurde hem weg, als een echte kinderjuf.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
is alex vannacht nou bij laura gebleven? toen ik uitschakelde, lag hij bovenop de dekens met zn arm om haar heen en viel bijna in slaap
IS geen commentaar, gewoon een vraagquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Commentaar op de streams, niet op de users.
blijkbaar wilde ze toch niet echtquote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef Annelies-G het volgende:
Oe, Laura ging (gaat) op Alex zijn schoot zitten... onee, Alex trok haar erop terwijl ze niet wou (zullen sommigen wel zeggen)
Nee Laura zei tegen Alex dat ze nou wou gaan slapen. En toen werd hij weggestuurdquote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
is alex vannacht nou bij laura gebleven? toen ik uitschakelde, lag hij bovenop de dekens met zn arm om haar heen en viel bijna in slaap
nope hij moest vertrekkenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
hahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ze stuurde hem weg, als een echte kinderjuf.
Hij is weggeschoptquote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
Wat zeur je nou? Iedereen geeft een eigen draai als het om de bewoners gaat.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef Annelies-G het volgende:
Oe, Laura ging (gaat) op Alex zijn schoot zitten... onee, Alex trok haar erop terwijl ze niet wou (zullen sommigen wel zeggen)
Hij gaat nu wel zn lenzen indoen hoor..! Actiequote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Het is dit of een slapende maik, meer is er niet
Dan is het offtopic, stuur dan een PM.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
IS geen commentaar, gewoon een vraag
Commentaar op de stream, niet de usersquote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Iedereen geeft een eigen draai als het om de bewoners gaat.
Als je er niet tegen kan, moet je even wat anders doen.
bitchfightquote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Iedereen geeft een eigen draai als het om de bewoners gaat.
Als je er niet tegen kan, moet je even wat anders doen.
De mijne Sofia, Sharon en Aafkequote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn top 3 genomineerden voor vanavond; Laura, Joanna en tussen Sofia en Sharon kan ik niet kiezen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef Urb het volgende:
Alex's oom heeft in GTST gespeeld, vandaar dat ie zo goed kan acteren. Het zit in de familie !
En er dan donderdag uitquote:
Mijn drie ook .. deze weekquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik reageer even niet anders zien ze me weer als reller
Dat zou echt ziek zijn, komt Maik terug, gaat Mo eruit, kan niet he!quote:
van mij mag sofia vertrekkenquote:
quote:
Volgens mij ben jij Alex !quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
IK geef toe, ben wel een beetje Alex
Ik ken je niet andersquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik reageer even niet anders zien ze me weer als reller
Ja daar had hij het over.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Als je deze bedoelt, dan is dat Alex' oom.
[ afbeelding ]
Weet ikquote:
Nee hoor, is beneden mijn niveauquote:
Jij denkt dat Joanna dat wel kan handelen?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef Reksie1981 het volgende:
Nee niet Sofia nomineren, die kan daar niet tegen.
Om echt te rellen moet Joanna genomineerd worden vanavond, samen met monique (die moet donderdag naar huis) en Laura
Beneden mijn niveau, je lijkt Faalex welquote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee hoor, is beneden mijn niveau.
Als we commentaar op de users gaan toelaten wordt het van kwaad tot erger met offtopic en ander geneuzel.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vreemd genoeg geloof ik je ook nog
Wat zeg je?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef iBenny het volgende:
Heb ik vandaag al gezegd dat ik Karim vies vind en Alex een eikel?
Nee? Bij dezen
1000000 procent van fakkin welquote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij denkt dat Joanna dat wel kan handelen?
Zijn we het toch ergens over eens........maar dit was nog mild, heb het veel erger gezien hier. Waar ik wel niet voor uit gemaakt ben, maar goed, dat is history:)quote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee hoor, is beneden mijn niveau.
Als we commentaar op de users gaan toelaten wordt het van kwaad tot erger met offtopic en ander geneuzel.
Is het ook hoor of Lucardi juweliersquote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef Mylene het volgende:
Dat ketting met hartje is echt stom bij Laura, het lijkt wel een ding van de Kijkshop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |