Er gebeurd sowieso echt geen ene moer daar. Ik zou leip worden in dat huis denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Is het eindelijk warm weer buiten, ze kunnen zonder deken liggen, gaan ze weer op de slaapkamer hangen.
vrij weinig. alleen de nep clouquote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaalniks gebeurt zeker sinds gisteravond?
![]()
jo heeft vanacht toch weer de stamboom gemaakt van rietjes en bestek, geer is nu flink aan het denkenquote:
hmm snap er nog niet veel van , maar het zal wel he?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
jo heeft vanacht toch weer de stamboom gemaakt van rietjes en bestek, geer is nu flink aan het denken
het geluid van zijn mic staat een beetje te hard we krijgen teveel details......quote:
geheel met je eensch !quote:Op maandag 7 maart 2011 11:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja net zo'n varken en dan steeds dat gesmek.
Ik vind het een vies mannetje
Toen hij gisteren op het 24/7 kanaal was heb ik hem eraf gezet! Wat smakken en slurpen.. Deed gewoon zeer in mijn oren!quote:
ze heeft een nep clou gemaakt toen de andere sliepen. eentje die leid naar een familieband binnen de bewoners. gewoon om andere op een verkeerd spoor te zettenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:29 schreef Stability het volgende:
[..]
hmm snap er nog niet veel van , maar het zal wel he?
oh ok, thanksquote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze heeft een nep clou gemaakt toen de andere sliepen. eentje die leid naar een familieband binnen de bewoners. gewoon om andere op een verkeerd spoor te zetten
en van gerardquote:Op maandag 7 maart 2011 11:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Met 2 vingers in zijn neus wint Guido het armpje drukken met Alex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |