Nee, ze stuurde hem weg, als een echte kinderjuf.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
is alex vannacht nou bij laura gebleven? toen ik uitschakelde, lag hij bovenop de dekens met zn arm om haar heen en viel bijna in slaap
IS geen commentaar, gewoon een vraagquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Commentaar op de streams, niet op de users.
blijkbaar wilde ze toch niet echtquote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef Annelies-G het volgende:
Oe, Laura ging (gaat) op Alex zijn schoot zitten... onee, Alex trok haar erop terwijl ze niet wou (zullen sommigen wel zeggen)
Nee Laura zei tegen Alex dat ze nou wou gaan slapen. En toen werd hij weggestuurdquote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
is alex vannacht nou bij laura gebleven? toen ik uitschakelde, lag hij bovenop de dekens met zn arm om haar heen en viel bijna in slaap
nope hij moest vertrekkenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
hahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ze stuurde hem weg, als een echte kinderjuf.
Hij is weggeschoptquote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef Stability het volgende:
Wat zeur je nou? Iedereen geeft een eigen draai als het om de bewoners gaat.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef Annelies-G het volgende:
Oe, Laura ging (gaat) op Alex zijn schoot zitten... onee, Alex trok haar erop terwijl ze niet wou (zullen sommigen wel zeggen)
Hij gaat nu wel zn lenzen indoen hoor..! Actiequote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Het is dit of een slapende maik, meer is er niet
Dan is het offtopic, stuur dan een PM.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
IS geen commentaar, gewoon een vraag
Commentaar op de stream, niet de usersquote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Iedereen geeft een eigen draai als het om de bewoners gaat.
Als je er niet tegen kan, moet je even wat anders doen.
bitchfightquote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Iedereen geeft een eigen draai als het om de bewoners gaat.
Als je er niet tegen kan, moet je even wat anders doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |