Dat is al 4 jaar geleden begonnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Met alle respect, maar krijgen we hier nu ook al dit soort debiele Amerikaanse toestanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Bron: Startpagina en vervolgpagina Telegraaf.nl
Ja, dat was toen en op vrijwilige basis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is al 4 jaar geleden begonnen.
[ afbeelding ]
Die had je 4 jaar geleden nog niet...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En als je een paar jaar vooruit wilt kunnen:
http://www.linksysbycisco.com/NL/nl/products/E2000?lid=LearnMore
Dus alleen Telegraaf lezers komen daar mee in aanraking. Dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was toen en op vrijwilige basis.
Nu gaat onze nationaal geweten, de Telegraaf, zich er mee bemoeien...
you must be kiddin'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was toen en op vrijwilige basis.
Nu gaat onze nationaal geweten, de Telegraaf, zich er mee bemoeien...
Het idee alleen al is het probleem...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus alleen Telegraaf lezers komen daar mee in aanraking. Dus wat is het probleem?
Nee...quote:
Maar als de Telegraaf het zegt, dan is het voor velen ook zo en gaan ze het nog volgen/uitvoeren ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
Dan kun je beter de Telegraaf vermijden. Die zijn al jaren pro "onze jongens"
PVV-stemmers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als de Telegraaf het zegt, dan is het voor velen ook zo en gaan ze het nog volgen/uitvoeren ook.
Zie de PVV-stemmers...
Dus Telegraaf lezers zijn PVV stemmers?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als de Telegraaf het zegt, dan is het voor velen ook zo en gaan ze het nog volgen/uitvoeren ook.
Zie de PVV-stemmers...
Ik gebruik een term als 'velen', wat ruimte open laat voor andersgezinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus Telegraaf lezers zijn PVV stemmers?
Je dekt je zelf in?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik een term als 'velen', wat ruimte open laat voor andersgezinden.![]()
Maar als je de ingezonden reacties op Telegraaf.nl leest als het over Geert of de PVV gaat...
Nee, ik ben realistisch...quote:
Ja, op het werk lees ik de headers meestal wel, net zoals de meesten dat wel eens doen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:39 schreef Cobra4 het volgende:
Wel leuk om te zien dat de anti Telegraaf mensen die krant dus wel lezen.
Net als de mensen die een tegen reactie op die site plaatsen.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net als de mensen die een tegen reactie op die site plaatsen.
Dat bedoel ik.quote:
Die is 2 november pas jarig hoorquote:
Wacht maar even. Ze heeft goed nieuws.quote:
Jij verklapt het al... ik heb haar op Twitter al gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wacht maar even. Ze heeft goed nieuws.
Ik was daar al op zoek...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij verklapt het al... ik heb haar op Twitter al gefeliciteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |