Zo doneerde KISS ooit bloed voor de rode inkt in een comic van hunzelf:quote:Op maandag 7 maart 2011 21:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgend jaar komt de 'plus' versie waar ook nog urine en stront in zit?
Lady GaGa..apart zijn om apart te zijn. Ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 21:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgend jaar komt de 'plus' versie waar ook nog urine en stront in zit?
Helloquote:
quote:
Ah.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stukkie terug, artikel wat WG gepost heeft.
Weltrusten Bassie.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de nachtploeg, werkze. Ik ga een studie doen naar de binnenkant van mijn oogleden
En dan de directeur van het Gronings Museum die aandacht aan die aandachtshoer wil besteden.quote:
Goeieavond.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahh dat was een verdiende nap. En nu zitaan mijn bureau te werken en ik ook. Sort of.
helleuquote:
Al de mosterd gemaakt?quote:
Welkom op deze wonderschone morgen.quote:
Okay. Het is wel prachtig weer. Het zou zelfs 8 tot 10 graden worden vandaag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de eerste 10 minuten heb ik meestal nog wat moeite daaraan toe te geven. Nu is het al een stuk beter
quote:Steun ook onze troepen
Maak van bijgaand vignet je avatar op Hyves, Twitter of Facebook en laat zien dat je meeleeft met de drie Nederlandse militairen die gevangen zitten in de tentakels van de knotsgekke Libische dictator Kadaffi.
Als ze maar niet verwachten dat ik aan dergelijke onzin ga meedoen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Met alle respect, maar krijgen we hier nu ook al dit soort debiele Amerikaanse toestanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Bron: Startpagina en vervolgpagina Telegraaf.nl
Of 'Bill Gates gaat al zijn geld weggeven!!!111!!!1!' of de aloude 'Hotmail is vol! Er kan echt geen mail meer bij! Om aan te tonen dat jouw account actief is, stuur deze mail door naar 203212 mensen binnen 24 uur'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze maar niet verwachten dat ik aan dergelijke onzin ga meedoen.
Net zoals ik niet mee ga doen aan 'maak je msn/hyves/facebook plaatje zo en zo je steun voor/tegen -insert willekeurig fenomeen- kenbaar te maken'
Al jaren niet meer geweest maar vroegah wel een paar keer in Breda gevierd en dat was geweldigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi voor de carnavalsvierders...
Heeft de SC carnavalsvierders of doet niemand eraan?
Ik niet in ieder geval
Ik heb er toch maar weer een avatar van gemaakt...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze maar niet verwachten dat ik aan dergelijke onzin ga meedoen.
Net zoals ik niet mee ga doen aan 'maak je msn/hyves/facebook plaatje zo en zo je steun voor/tegen -insert willekeurig fenomeen- kenbaar te maken'
"Microsoft gaat je laten betalen voor MSN, tenzij je dit doorstuurt naar iedereen die je kent"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of 'Bill Gates gaat al zijn geld weggeven!!!111!!!1!' of de aloude 'Hotmail is vol! Er kan echt geen mail meer bij! Om aan te tonen dat jouw account actief is, stuur deze mail door naar 203212 mensen binnen 24 uur'
Ik heb thuis zo'n ding: Linksys WRT54GL en die werkt prima...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:43 schreef CaLeX het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens de 21ste eeuw in stap en een draadloze router ga halen.
iemand tips?
En als je een paar jaar vooruit wilt kunnen:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb thuis zo'n ding: Linksys WRT54GL en die werkt prima...
[ afbeelding ]
Ten alle tijden je mac uitzetten is het beste.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:04 schreef CaLeX het volgende:
Bedenk me nu pas dat ik thuis zowel een normale pc als een mac heb. Levert dat problemen op als die tegelijk aanstaan?
Dat is al 4 jaar geleden begonnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Met alle respect, maar krijgen we hier nu ook al dit soort debiele Amerikaanse toestanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Bron: Startpagina en vervolgpagina Telegraaf.nl
Ja, dat was toen en op vrijwilige basis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is al 4 jaar geleden begonnen.
[ afbeelding ]
Die had je 4 jaar geleden nog niet...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En als je een paar jaar vooruit wilt kunnen:
http://www.linksysbycisco.com/NL/nl/products/E2000?lid=LearnMore
Dus alleen Telegraaf lezers komen daar mee in aanraking. Dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was toen en op vrijwilige basis.
Nu gaat onze nationaal geweten, de Telegraaf, zich er mee bemoeien...
you must be kiddin'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was toen en op vrijwilige basis.
Nu gaat onze nationaal geweten, de Telegraaf, zich er mee bemoeien...
Het idee alleen al is het probleem...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus alleen Telegraaf lezers komen daar mee in aanraking. Dus wat is het probleem?
Nee...quote:
Maar als de Telegraaf het zegt, dan is het voor velen ook zo en gaan ze het nog volgen/uitvoeren ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
Dan kun je beter de Telegraaf vermijden. Die zijn al jaren pro "onze jongens"
PVV-stemmers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als de Telegraaf het zegt, dan is het voor velen ook zo en gaan ze het nog volgen/uitvoeren ook.
Zie de PVV-stemmers...
Dus Telegraaf lezers zijn PVV stemmers?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als de Telegraaf het zegt, dan is het voor velen ook zo en gaan ze het nog volgen/uitvoeren ook.
Zie de PVV-stemmers...
Ik gebruik een term als 'velen', wat ruimte open laat voor andersgezinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus Telegraaf lezers zijn PVV stemmers?
Je dekt je zelf in?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik een term als 'velen', wat ruimte open laat voor andersgezinden.![]()
Maar als je de ingezonden reacties op Telegraaf.nl leest als het over Geert of de PVV gaat...
Nee, ik ben realistisch...quote:
Ja, op het werk lees ik de headers meestal wel, net zoals de meesten dat wel eens doen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:39 schreef Cobra4 het volgende:
Wel leuk om te zien dat de anti Telegraaf mensen die krant dus wel lezen.
Net als de mensen die een tegen reactie op die site plaatsen.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net als de mensen die een tegen reactie op die site plaatsen.
Dat bedoel ik.quote:
Die is 2 november pas jarig hoorquote:
Wacht maar even. Ze heeft goed nieuws.quote:
Jij verklapt het al... ik heb haar op Twitter al gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wacht maar even. Ze heeft goed nieuws.
Ik was daar al op zoek...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij verklapt het al... ik heb haar op Twitter al gefeliciteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |