fijn hequote:Op maandag 7 maart 2011 16:05 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb echt typtyfus de laatste tijd :s
dat = dan
enne hier is het ook 24 graden
Ja, dat was wel gezellig geweest. Ook erg mooi weer om lekker wat in de stad te gaan drinken. Helaas is het hier nog carnaval, dus ik blijf lekker binnen...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook lekker ja! Jammer dat je niet meer in Groningen woont, dan gingen we nu koffie drinken denk ik
Thee met wat gembersiroop is trouwens ook
Jammerquote:Op maandag 7 maart 2011 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
I'm flattered
Maar ik ging gewoon mee in de opmerking van MM, geen koffiemeet hier dus, sorry!
Dank, ben goed op wegquote:
Maar zoals al eerder gezegd: het is niet gelijk 2 jaar vastquote:Ik heb net la mamma aan de lijn gehad over mijn plannen voor de BelTel.... ze schrok eerst even van het vooruitzicht dat ik 2 jaar ongeschoold werk wil gaan doen, maar toen ze hoorde dat ik er nog een opleiding naast zou kunnen doen leek het haar wel een optie geloof ik
Dat is toch geen nieuws? En je zit toch in het grootste openlucht gesticht ter wereld, genaamd de VS?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben nu echt rijp voor het gesticht
Damn right!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:30 schreef iamredleader het volgende:
en beter iets dan helemaal niks, toch?
Maar lang niet alles, die Almost Human stond er bijvoorbeeld niet tussenquote:
quote:Your order from Saddleback Leather Company has shipped
Ik lust het ook niet, te bitter.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
Een medestanderIk heb het wel geprobeerd, maar die nasmaak.. echt heel vies vind ik dat.
Je hebt het toch over die Cubaanse vampierzanger? Daar was ik een paar maanden geleden op gestuit, al zou ik niet meer weten hoe, misschien door jou? Wel leuke liedjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar lang niet alles, die Almost Human stond er bijvoorbeeld niet tussen. Om het verwarrend te maken is er nog een andere band die als Voltaire optreedt en een totaal ander soort muziek maakt
Die jaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het toch over die Cubaanse vampierzanger? Daar was ik een paar maanden geleden op gestuit, al zou ik niet meer weten hoe, misschien door jou? Wel leuke liedjes.
nope zit nu op mn werkquote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je na die presentatie naar bed?dat lijkt me dan het meest verstandige!
Waarom tegen mij?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je in het Engels tegen Diaan zeggen...
Dan snap ik hem nog niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt het zelf nog niet vertaald, begrijp ik hier uit?
Wat doe je voor werk dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dit wordt m nietik ga mezelf maar es naar huis wankelen op mn torenhoge hakken en pencil skirt
O, doe je dat werk...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dit wordt m nietik ga mezelf maar es naar huis wankelen op mn torenhoge hakken en pencil skirt
Even voor de duidelijkheid: daar doelde ik dus niet opquote:
Ik wel...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: daar doelde ik dus niet op
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Primeurtje.
Mag officieel nog niet openbaar, maar dit hebben ze er dus van gemaakt:Ik kan hem niet openen op m'n iPad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember?
Make love, not war ☮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Herkansing...
Primeurtje.
Mag officieel nog niet openbaar, maar dit hebben ze er dus van gemaakt:Ja nu zie ik hem wel. Mooi geworden hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember?![]()
Make love, not war ☮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Toen 'ie nog zo was, was het 'm niet hier:omdat de foto an sich nogal een saai en groot bovenste deel heeft, maar door daar juist het logo + tekst in te zetten is het een geslaagde poster, zeg ik dan maar even als leekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
http://www.nu.nl/opmerkel(...)sende-voet-pump.htmlquote:LONDEN - Een Britse vrouw heeft jarenlang tegen artsen gelogen over pijn in haar voeten, zodat ze instemden met een operatie waardoor ze in haar designpumps zou passen.
Er is een uitsnede gemaakt, de kleuren zijn aangepast, de boven- en onderzijde zijn verlopend naar zwart en de tekst is er in gekomen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
omdat de foto an sich nogal een saai en groot bovenste deel heeft, maar door daar juist het logo + tekst in te zetten is het een geslaagde poster, zeg ik dan maar even als leek
Tsja...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)sende-voet-pump.html
Soort vanquote:
Volgend jaar komt de 'plus' versie waar ook nog urine en stront in zit?quote:Lady GaGa komt met parfum van bloed en sperma
Luchtje moet ruiken naar luxe prostituee
LOS ANGELES - Lady GaGa is een van de weinigen celebs die nog geen eigen parfum heeft. Maar het wachten wordt beloond. De excentrieke zangeres wil namelijk een luchtje op de markt brengen waar bloed en sperma in verwerkt zitten.
In een Amerikaans radio-interview liet GaGa weten dat het luchtje naar een 'luxe prostituee' moest ruiken, vandaar het gebruik van lichaamsappen.
GaGa wilde overigens niet vertellen wie de donor(en) zijn voor haar eerste parfum. Wel vertelde GaGa dat ze de samenwerking aan gaat met Coty Inc en dat het geurtje in het voorjaar van 2012 in de winkels ligt. (BRUNOPRESS)
Zo doneerde KISS ooit bloed voor de rode inkt in een comic van hunzelf:quote:Op maandag 7 maart 2011 21:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgend jaar komt de 'plus' versie waar ook nog urine en stront in zit?
Lady GaGa..apart zijn om apart te zijn. Ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 21:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgend jaar komt de 'plus' versie waar ook nog urine en stront in zit?
Helloquote:
quote:
Ah.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stukkie terug, artikel wat WG gepost heeft.
Weltrusten Bassie.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de nachtploeg, werkze. Ik ga een studie doen naar de binnenkant van mijn oogleden
En dan de directeur van het Gronings Museum die aandacht aan die aandachtshoer wil besteden.quote:
Goeieavond.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahh dat was een verdiende nap. En nu zitaan mijn bureau te werken en ik ook. Sort of.
helleuquote:
Al de mosterd gemaakt?quote:
Welkom op deze wonderschone morgen.quote:
Okay. Het is wel prachtig weer. Het zou zelfs 8 tot 10 graden worden vandaag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de eerste 10 minuten heb ik meestal nog wat moeite daaraan toe te geven. Nu is het al een stuk beter
quote:Steun ook onze troepen
Maak van bijgaand vignet je avatar op Hyves, Twitter of Facebook en laat zien dat je meeleeft met de drie Nederlandse militairen die gevangen zitten in de tentakels van de knotsgekke Libische dictator Kadaffi.
Als ze maar niet verwachten dat ik aan dergelijke onzin ga meedoen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Met alle respect, maar krijgen we hier nu ook al dit soort debiele Amerikaanse toestanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Bron: Startpagina en vervolgpagina Telegraaf.nl
Of 'Bill Gates gaat al zijn geld weggeven!!!111!!!1!' of de aloude 'Hotmail is vol! Er kan echt geen mail meer bij! Om aan te tonen dat jouw account actief is, stuur deze mail door naar 203212 mensen binnen 24 uur'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze maar niet verwachten dat ik aan dergelijke onzin ga meedoen.
Net zoals ik niet mee ga doen aan 'maak je msn/hyves/facebook plaatje zo en zo je steun voor/tegen -insert willekeurig fenomeen- kenbaar te maken'
Al jaren niet meer geweest maar vroegah wel een paar keer in Breda gevierd en dat was geweldigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi voor de carnavalsvierders...
Heeft de SC carnavalsvierders of doet niemand eraan?
Ik niet in ieder geval
Ik heb er toch maar weer een avatar van gemaakt...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze maar niet verwachten dat ik aan dergelijke onzin ga meedoen.
Net zoals ik niet mee ga doen aan 'maak je msn/hyves/facebook plaatje zo en zo je steun voor/tegen -insert willekeurig fenomeen- kenbaar te maken'
"Microsoft gaat je laten betalen voor MSN, tenzij je dit doorstuurt naar iedereen die je kent"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of 'Bill Gates gaat al zijn geld weggeven!!!111!!!1!' of de aloude 'Hotmail is vol! Er kan echt geen mail meer bij! Om aan te tonen dat jouw account actief is, stuur deze mail door naar 203212 mensen binnen 24 uur'
Ik heb thuis zo'n ding: Linksys WRT54GL en die werkt prima...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:43 schreef CaLeX het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens de 21ste eeuw in stap en een draadloze router ga halen.
iemand tips?
En als je een paar jaar vooruit wilt kunnen:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb thuis zo'n ding: Linksys WRT54GL en die werkt prima...
[ afbeelding ]
Ten alle tijden je mac uitzetten is het beste.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:04 schreef CaLeX het volgende:
Bedenk me nu pas dat ik thuis zowel een normale pc als een mac heb. Levert dat problemen op als die tegelijk aanstaan?
Dat is al 4 jaar geleden begonnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Met alle respect, maar krijgen we hier nu ook al dit soort debiele Amerikaanse toestanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Bron: Startpagina en vervolgpagina Telegraaf.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |