Mr hypo?quote:
Etcie legt het 'm wel uit...quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die arme Minkuukel heeft nu geen idee waar het over gaat
Vertel maarquote:Op maandag 7 maart 2011 11:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
10-02-1961
= geboortedatum mr minkuukel.
Etcie, leg eens uit?
Wat jammer van die regen...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef CaLeX het volgende:
Heel nat xD Het heeft bijna aan een stuk door geregent.
Maar wel heel leuk, veel gezien en heel veel gelopen.
Trevi fontein
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat jammer van die regen...![]()
Ik vond de Trevi fontein eigenlijk helemaal niet zo mooi/bijzonder.
Ik heb net weer even een plaatje gekeken, maar ik herinner me het heel anders. Ik weet wel dat het heel druk was toen wij daar waren en dat we misschien daarom weer snel naar wat anders zijn gegaan en dat het daardoor niet is blijven hangen.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb geen koffie gedronkentenminste geen bijzondere
Dat je de Trevi niet mooi vindt kan ik nog begrijpen, maar niet bijzonder
We verwachtte er wel elk moment dat er een paar pinguins naar beneden kwamen glijden, toen we daar stonden.
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb geen koffie gedronkentenminste geen bijzondere
Dat je de Trevi niet mooi vindt kan ik nog begrijpen, maar niet bijzonder
We verwachtte er wel elk moment dat er een paar pinguins naar beneden kwamen glijden, toen we daar stonden.
nee heeft nu ook geen zin meer. Het is zes uur smorgensquote:
op zondag? was het maar zo'n feest...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef CaLeX het volgende:
Hoezo heb je niet geslapen dan? Party gehad
zie begin topic, verder heb ik hem nog nooit eerder gezien hierquote:
Hey kon toch dat er een of ander Mardi Grass feest was waar je helemaal los gegaan bent :pquote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op zondag? was het maar zo'n feest...belangrijke presentatie in een paar uur... moest af. mijn partner is ondertussen naar bed gegaan maar ik ben de kampioen
ja dat was zaterdagquote:Op maandag 7 maart 2011 13:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hey kon toch dat er een of ander Mardi Grass feest was waar je helemaal los gegaan bent :p
Bikkel ben je
Daar heb ik ook een hekel aan. Gelukkig woon ik naast een benzinestationquote:Op maandag 7 maart 2011 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Nooooeeess...... koffie staat op het vuur maar er is geen melk in huis
Dat vind ik altijd zo ontzettend stom van mezelf
Ja hoor, en dat smaakt prima. Van capuccino tot koffie verkeerdquote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is er andere koffie dan zwarte koffie dan
Als er Ofyles2 boven deze post had gestaan, had ik het ook geloofd...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op zondag? was het maar zo'n feest...belangrijke presentatie in een paar uur... moest af. mijn partner is ondertussen naar bed gegaan maar ik ben de kampioen
Ik vind zwarte koffie helemaal niet lekker.... heel soms een espresso.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef Soempie het volgende:
Koffie zwart is toch het lekkerst.
Tenzij je iets speciaals wilde maken?
Je moet het even letterlijk vertalen naar Engels, dan wordt het begrijpelijkerquote:Op maandag 7 maart 2011 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er Ofyles2 boven deze post had gestaan, had ik het ook geloofd...
PS, ik vind je de laatste tijd erg wazige posts plaatsen.
Ik bedoel dat niet lullig, maar ikkan er vaak geen touw aan vastknopen...
Ik vind het vrij duidelijk eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
hha het is het slaaptekort en de overdosis engels, denk ik. Deze was toch wel duidelijk? Mijn presenatatie partner heeft opgegeven, maar ik zit als een champ nog aan de presentatie te sleutelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verrek.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je moet het even letterlijk vertalen naar Engels, dan wordt het begrijpelijker
Mwah, heel duidelijk niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hha het is het slaaptekort en de overdosis engels, denk ik. Deze was toch wel duidelijk? Mijn presenatatie partner heeft opgegeven, maar ik zit als een champ nog aan de presentatie te sleutelen.
De doppio espresso daar.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:57 schreef CaLeX het volgende:
Tuurlijk koffie zwartIk snap ook niet wat mensen lekker vinden aan starbucks
Koffie met (opgeschuimdequote:Op maandag 7 maart 2011 13:57 schreef CaLeX het volgende:
Wat gebeurt er als jij, pak 'm beet, 6 bakken koffie op een avond drinkt?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ken je deze foto nog Soempie? Dan weet je ongeveer wat voor koffie ik voor mezelf maak
[ afbeelding ]
Alhoewel ik nooit meer zo'n grote kop zet, dan word ik namelijk veel te duizelig
Dan kots ik de hele bende er weer uit denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als jij, pak 'm beet, 6 bakken koffie op een avond drinkt?
Ja, ik weet nog wat voor lekkere koffie jij altijd zet.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ken je deze foto nog Soempie? Dan weet je ongeveer wat voor koffie ik voor mezelf maak
[ afbeelding ]
Alhoewel ik nooit meer zo'n grote kop zet, dan word ik namelijk veel te duizelig
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan kots ik de hele bende er weer uit denk ik
Nee, ik denk dat ik heel duizelig zou worden. Ik heb nog nooit 6 bakken achter elkaar gedronken
Oeh, dat is ook lekker ja! Jammer dat je niet meer in Groningen woont, dan gingen we nu koffie drinken denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog wat voor lekkere koffie jij altijd zet.Verdorie, nu heb ik geen zin meer in mijn koffie. Deze week ga ik weer eens een grote latte met gember drinken in de stad.
Pfoe, nee dat zal dan ook wel nietquote:Op maandag 7 maart 2011 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Je zou bijna zeggen dat je allergisch voor koffie bent.
Ik drink minimaal 20 koppen koffie per dag en merk niets (meer???)...
Bij een kopje of 10/12 begin ik het ook wel te merken hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Je zou bijna zeggen dat je allergisch voor koffie bent.
Ik drink minimaal 20 koppen koffie per dag en merk niets (meer???)...
Dan moeten we dus naar Groningen?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat mag, mijn perculators staan klaar
[ afbeelding ]
Leuk om die oude foto's van photobucket weer eens te bekijken
jaquote:Op maandag 7 maart 2011 13:57 schreef CaLeX het volgende:
PS; serieus?ik riep namelijk maar wat
quote:
Daar kom ik weer met m'n bier, maar ik heb gisteren een bier op met gember erin. Dat was ook erg goed te doen. Ik was bang dat het zou overheersen maar het was precies goedquote:Op maandag 7 maart 2011 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Thee met wat gembersiroop is trouwens ook
Hoe vaak heb je daarvoor je boobs moeten showen?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jamijn hele bureau ligt vol kralenkettingen
De ene keer kan je er beter tegen dan de andere keer.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Als ik andere mensen dan hoor over hun reactie op caffeļne, dan denk ik vaak dat ze een fabeltje vertellen.
Maar ik kan daarentegen wel tegen 10 whiskies, maar niet tegen 3 biertjes...
Gemberbier (root beer) drinkt mw. MM wel soms...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar kom ik weer met m'n bier, maar ik heb gisteren een bier op met gember erin. Dat was ook erg goed te doen. Ik was bang dat het zou overheersen maar het was precies goed
nee hoor, gewoon lief glimlachen doet nog altijd wonderen in de Miswestquote:Op maandag 7 maart 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je daarvoor je boobs moeten showen?
[ afbeelding ]
Beter...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon lief glimlachen doet nog altijd wonderen in de Miswest
Checkquote:
Maar dat is wat andersquote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemberbier (root beer) drinkt mw. MM wel soms...
Ow...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders
Wel lekker trouwens.
Een medestanderquote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
CheckIk ook
De zon schijnt heerlijk naar binnen hier maar ik heb het koud
quote:
Ik snap het nietquote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef MadMaster het volgende:
En dan met name deze uiteraard:
[ afbeelding ]
Dat bittere hequote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een medestanderIk heb het wel geprobeerd, maar die nasmaak.. echt heel vies vind ik dat.
Ow en ik kan ook niet tegen bier of wijn... doe mij maar malibu, safari of WKD..Dat kan ik bijna de hele avond drinken.
In elk geval twee van die op het plaatje zijn mixen. Whisky-cola is ook prima in Nederland te verkrijgen, dus zo raar vind ik dat niet. Bij de andere blikken zie ik er geen percentage op staan en kan ik het dus niet met zekerheid zeggen, maar als de blikken even groot zijn is dat waarschijnlijk ook een mixquote:Op maandag 7 maart 2011 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Japan hebben ze nu whisky in blik...
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie, heb je Voltaire nog geluisterd?
Ik had een concert te zingenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
En waar waren de Noord Nederlanders dan tijdens de meet bij mij thuis?
Ik had dat weekend een verjaardag en ben niet happig op meets bij mensen thuisquote:Op maandag 7 maart 2011 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een concert te zingen
Andere redenen hadden kunnen zijn dat ik niet aan meets doe of dat ik het treinkaartje te duur vond
Het is mooi weer buiten! Strakblauwe lucht en zeker niet koudquote:Op maandag 7 maart 2011 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eerst eens even lekker naar buiten
Die Nikka 12, die ik ook apart heb geplaatst, is puur...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In elk geval twee van die op het plaatje zijn mixen. Whisky-cola is ook prima in Nederland te verkrijgen, dus zo raar vind ik dat niet. Bij de andere blikken zie ik er geen percentage op staan en kan ik het dus niet met zekerheid zeggen, maar als de blikken even groot zijn is dat waarschijnlijk ook een mix
die verwarming dichtzetten is nou net het probleem, hilarisch niet, als je weet waar ik werkquote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in geval van nood de ruit breken.
Alternatief, zet de verwarming dicht.
Zo'n treinkaartje is echt niet zo duur.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een concert te zingen
Andere redenen hadden kunnen zijn dat ik niet aan meets doe of dat ik het treinkaartje te duur vond
ja, maandag volgens mij, lekker binnenklimaatje hierquote:Op maandag 7 maart 2011 15:52 schreef CaLeX het volgende:
TM was het vorige week niet heel koud bij jou??
nee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |