Mr hypo?quote:
Etcie legt het 'm wel uit...quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die arme Minkuukel heeft nu geen idee waar het over gaat
Vertel maarquote:Op maandag 7 maart 2011 11:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
10-02-1961
= geboortedatum mr minkuukel.
Etcie, leg eens uit?
Wat jammer van die regen...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef CaLeX het volgende:
Heel nat xD Het heeft bijna aan een stuk door geregent.
Maar wel heel leuk, veel gezien en heel veel gelopen.
Trevi fontein
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat jammer van die regen...![]()
Ik vond de Trevi fontein eigenlijk helemaal niet zo mooi/bijzonder.
Ik heb net weer even een plaatje gekeken, maar ik herinner me het heel anders. Ik weet wel dat het heel druk was toen wij daar waren en dat we misschien daarom weer snel naar wat anders zijn gegaan en dat het daardoor niet is blijven hangen.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb geen koffie gedronkentenminste geen bijzondere
Dat je de Trevi niet mooi vindt kan ik nog begrijpen, maar niet bijzonder
We verwachtte er wel elk moment dat er een paar pinguins naar beneden kwamen glijden, toen we daar stonden.
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb geen koffie gedronkentenminste geen bijzondere
Dat je de Trevi niet mooi vindt kan ik nog begrijpen, maar niet bijzonder
We verwachtte er wel elk moment dat er een paar pinguins naar beneden kwamen glijden, toen we daar stonden.
nee heeft nu ook geen zin meer. Het is zes uur smorgensquote:
op zondag? was het maar zo'n feest...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef CaLeX het volgende:
Hoezo heb je niet geslapen dan? Party gehad
zie begin topic, verder heb ik hem nog nooit eerder gezien hierquote:
Hey kon toch dat er een of ander Mardi Grass feest was waar je helemaal los gegaan bent :pquote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op zondag? was het maar zo'n feest...belangrijke presentatie in een paar uur... moest af. mijn partner is ondertussen naar bed gegaan maar ik ben de kampioen
ja dat was zaterdagquote:Op maandag 7 maart 2011 13:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hey kon toch dat er een of ander Mardi Grass feest was waar je helemaal los gegaan bent :p
Bikkel ben je
Daar heb ik ook een hekel aan. Gelukkig woon ik naast een benzinestationquote:Op maandag 7 maart 2011 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Nooooeeess...... koffie staat op het vuur maar er is geen melk in huis
Dat vind ik altijd zo ontzettend stom van mezelf
Ja hoor, en dat smaakt prima. Van capuccino tot koffie verkeerdquote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is er andere koffie dan zwarte koffie dan
Als er Ofyles2 boven deze post had gestaan, had ik het ook geloofd...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op zondag? was het maar zo'n feest...belangrijke presentatie in een paar uur... moest af. mijn partner is ondertussen naar bed gegaan maar ik ben de kampioen
Ik vind zwarte koffie helemaal niet lekker.... heel soms een espresso.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef Soempie het volgende:
Koffie zwart is toch het lekkerst.
Tenzij je iets speciaals wilde maken?
Je moet het even letterlijk vertalen naar Engels, dan wordt het begrijpelijkerquote:Op maandag 7 maart 2011 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er Ofyles2 boven deze post had gestaan, had ik het ook geloofd...
PS, ik vind je de laatste tijd erg wazige posts plaatsen.
Ik bedoel dat niet lullig, maar ikkan er vaak geen touw aan vastknopen...
Ik vind het vrij duidelijk eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
hha het is het slaaptekort en de overdosis engels, denk ik. Deze was toch wel duidelijk? Mijn presenatatie partner heeft opgegeven, maar ik zit als een champ nog aan de presentatie te sleutelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verrek.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je moet het even letterlijk vertalen naar Engels, dan wordt het begrijpelijker
Mwah, heel duidelijk niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hha het is het slaaptekort en de overdosis engels, denk ik. Deze was toch wel duidelijk? Mijn presenatatie partner heeft opgegeven, maar ik zit als een champ nog aan de presentatie te sleutelen.
De doppio espresso daar.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:57 schreef CaLeX het volgende:
Tuurlijk koffie zwartIk snap ook niet wat mensen lekker vinden aan starbucks
Koffie met (opgeschuimdequote:Op maandag 7 maart 2011 13:57 schreef CaLeX het volgende:
Wat gebeurt er als jij, pak 'm beet, 6 bakken koffie op een avond drinkt?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ken je deze foto nog Soempie? Dan weet je ongeveer wat voor koffie ik voor mezelf maak
[ afbeelding ]
Alhoewel ik nooit meer zo'n grote kop zet, dan word ik namelijk veel te duizelig
Dan kots ik de hele bende er weer uit denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als jij, pak 'm beet, 6 bakken koffie op een avond drinkt?
Ja, ik weet nog wat voor lekkere koffie jij altijd zet.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ken je deze foto nog Soempie? Dan weet je ongeveer wat voor koffie ik voor mezelf maak
[ afbeelding ]
Alhoewel ik nooit meer zo'n grote kop zet, dan word ik namelijk veel te duizelig
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan kots ik de hele bende er weer uit denk ik
Nee, ik denk dat ik heel duizelig zou worden. Ik heb nog nooit 6 bakken achter elkaar gedronken
Oeh, dat is ook lekker ja! Jammer dat je niet meer in Groningen woont, dan gingen we nu koffie drinken denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog wat voor lekkere koffie jij altijd zet.Verdorie, nu heb ik geen zin meer in mijn koffie. Deze week ga ik weer eens een grote latte met gember drinken in de stad.
Pfoe, nee dat zal dan ook wel nietquote:Op maandag 7 maart 2011 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Je zou bijna zeggen dat je allergisch voor koffie bent.
Ik drink minimaal 20 koppen koffie per dag en merk niets (meer???)...
Bij een kopje of 10/12 begin ik het ook wel te merken hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Je zou bijna zeggen dat je allergisch voor koffie bent.
Ik drink minimaal 20 koppen koffie per dag en merk niets (meer???)...
Dan moeten we dus naar Groningen?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat mag, mijn perculators staan klaar
[ afbeelding ]
Leuk om die oude foto's van photobucket weer eens te bekijken
jaquote:Op maandag 7 maart 2011 13:57 schreef CaLeX het volgende:
PS; serieus?ik riep namelijk maar wat
quote:
Daar kom ik weer met m'n bier, maar ik heb gisteren een bier op met gember erin. Dat was ook erg goed te doen. Ik was bang dat het zou overheersen maar het was precies goedquote:Op maandag 7 maart 2011 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Thee met wat gembersiroop is trouwens ook
Hoe vaak heb je daarvoor je boobs moeten showen?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jamijn hele bureau ligt vol kralenkettingen
De ene keer kan je er beter tegen dan de andere keer.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Als ik andere mensen dan hoor over hun reactie op caffeļne, dan denk ik vaak dat ze een fabeltje vertellen.
Maar ik kan daarentegen wel tegen 10 whiskies, maar niet tegen 3 biertjes...
Gemberbier (root beer) drinkt mw. MM wel soms...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar kom ik weer met m'n bier, maar ik heb gisteren een bier op met gember erin. Dat was ook erg goed te doen. Ik was bang dat het zou overheersen maar het was precies goed
nee hoor, gewoon lief glimlachen doet nog altijd wonderen in de Miswestquote:Op maandag 7 maart 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je daarvoor je boobs moeten showen?
[ afbeelding ]
Beter...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon lief glimlachen doet nog altijd wonderen in de Miswest
Checkquote:
Maar dat is wat andersquote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemberbier (root beer) drinkt mw. MM wel soms...
Ow...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders
Wel lekker trouwens.
Een medestanderquote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
CheckIk ook
De zon schijnt heerlijk naar binnen hier maar ik heb het koud
quote:
Ik snap het nietquote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef MadMaster het volgende:
En dan met name deze uiteraard:
[ afbeelding ]
Dat bittere hequote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een medestanderIk heb het wel geprobeerd, maar die nasmaak.. echt heel vies vind ik dat.
Ow en ik kan ook niet tegen bier of wijn... doe mij maar malibu, safari of WKD..Dat kan ik bijna de hele avond drinken.
In elk geval twee van die op het plaatje zijn mixen. Whisky-cola is ook prima in Nederland te verkrijgen, dus zo raar vind ik dat niet. Bij de andere blikken zie ik er geen percentage op staan en kan ik het dus niet met zekerheid zeggen, maar als de blikken even groot zijn is dat waarschijnlijk ook een mixquote:Op maandag 7 maart 2011 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Japan hebben ze nu whisky in blik...
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie, heb je Voltaire nog geluisterd?
Ik had een concert te zingenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
En waar waren de Noord Nederlanders dan tijdens de meet bij mij thuis?
Ik had dat weekend een verjaardag en ben niet happig op meets bij mensen thuisquote:Op maandag 7 maart 2011 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een concert te zingen
Andere redenen hadden kunnen zijn dat ik niet aan meets doe of dat ik het treinkaartje te duur vond
Het is mooi weer buiten! Strakblauwe lucht en zeker niet koudquote:Op maandag 7 maart 2011 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eerst eens even lekker naar buiten
Die Nikka 12, die ik ook apart heb geplaatst, is puur...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In elk geval twee van die op het plaatje zijn mixen. Whisky-cola is ook prima in Nederland te verkrijgen, dus zo raar vind ik dat niet. Bij de andere blikken zie ik er geen percentage op staan en kan ik het dus niet met zekerheid zeggen, maar als de blikken even groot zijn is dat waarschijnlijk ook een mix
die verwarming dichtzetten is nou net het probleem, hilarisch niet, als je weet waar ik werkquote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in geval van nood de ruit breken.
Alternatief, zet de verwarming dicht.
Zo'n treinkaartje is echt niet zo duur.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had een concert te zingen
Andere redenen hadden kunnen zijn dat ik niet aan meets doe of dat ik het treinkaartje te duur vond
ja, maandag volgens mij, lekker binnenklimaatje hierquote:Op maandag 7 maart 2011 15:52 schreef CaLeX het volgende:
TM was het vorige week niet heel koud bij jou??
nee?quote:
fijn hequote:Op maandag 7 maart 2011 16:05 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb echt typtyfus de laatste tijd :s
dat = dan
enne hier is het ook 24 graden
Ja, dat was wel gezellig geweest. Ook erg mooi weer om lekker wat in de stad te gaan drinken. Helaas is het hier nog carnaval, dus ik blijf lekker binnen...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook lekker ja! Jammer dat je niet meer in Groningen woont, dan gingen we nu koffie drinken denk ik
Thee met wat gembersiroop is trouwens ook
Jammerquote:Op maandag 7 maart 2011 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
I'm flattered
Maar ik ging gewoon mee in de opmerking van MM, geen koffiemeet hier dus, sorry!
Dank, ben goed op wegquote:
Maar zoals al eerder gezegd: het is niet gelijk 2 jaar vastquote:Ik heb net la mamma aan de lijn gehad over mijn plannen voor de BelTel.... ze schrok eerst even van het vooruitzicht dat ik 2 jaar ongeschoold werk wil gaan doen, maar toen ze hoorde dat ik er nog een opleiding naast zou kunnen doen leek het haar wel een optie geloof ik
Dat is toch geen nieuws? En je zit toch in het grootste openlucht gesticht ter wereld, genaamd de VS?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben nu echt rijp voor het gesticht
Damn right!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:30 schreef iamredleader het volgende:
en beter iets dan helemaal niks, toch?
Maar lang niet alles, die Almost Human stond er bijvoorbeeld niet tussenquote:
quote:Your order from Saddleback Leather Company has shipped
Ik lust het ook niet, te bitter.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
Een medestanderIk heb het wel geprobeerd, maar die nasmaak.. echt heel vies vind ik dat.
Je hebt het toch over die Cubaanse vampierzanger? Daar was ik een paar maanden geleden op gestuit, al zou ik niet meer weten hoe, misschien door jou? Wel leuke liedjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar lang niet alles, die Almost Human stond er bijvoorbeeld niet tussen. Om het verwarrend te maken is er nog een andere band die als Voltaire optreedt en een totaal ander soort muziek maakt
Die jaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het toch over die Cubaanse vampierzanger? Daar was ik een paar maanden geleden op gestuit, al zou ik niet meer weten hoe, misschien door jou? Wel leuke liedjes.
nope zit nu op mn werkquote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je na die presentatie naar bed?dat lijkt me dan het meest verstandige!
Waarom tegen mij?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je in het Engels tegen Diaan zeggen...
Dan snap ik hem nog niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt het zelf nog niet vertaald, begrijp ik hier uit?
Wat doe je voor werk dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dit wordt m nietik ga mezelf maar es naar huis wankelen op mn torenhoge hakken en pencil skirt
O, doe je dat werk...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dit wordt m nietik ga mezelf maar es naar huis wankelen op mn torenhoge hakken en pencil skirt
Even voor de duidelijkheid: daar doelde ik dus niet opquote:
Ik wel...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: daar doelde ik dus niet op
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Primeurtje.
Mag officieel nog niet openbaar, maar dit hebben ze er dus van gemaakt:Ik kan hem niet openen op m'n iPad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember?
Make love, not war ☮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Herkansing...
Primeurtje.
Mag officieel nog niet openbaar, maar dit hebben ze er dus van gemaakt:Ja nu zie ik hem wel. Mooi geworden hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember?![]()
Make love, not war ☮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Toen 'ie nog zo was, was het 'm niet hier:omdat de foto an sich nogal een saai en groot bovenste deel heeft, maar door daar juist het logo + tekst in te zetten is het een geslaagde poster, zeg ik dan maar even als leekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
http://www.nu.nl/opmerkel(...)sende-voet-pump.htmlquote:LONDEN - Een Britse vrouw heeft jarenlang tegen artsen gelogen over pijn in haar voeten, zodat ze instemden met een operatie waardoor ze in haar designpumps zou passen.
Er is een uitsnede gemaakt, de kleuren zijn aangepast, de boven- en onderzijde zijn verlopend naar zwart en de tekst is er in gekomen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
omdat de foto an sich nogal een saai en groot bovenste deel heeft, maar door daar juist het logo + tekst in te zetten is het een geslaagde poster, zeg ik dan maar even als leek
Tsja...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)sende-voet-pump.html
Soort vanquote:
Volgend jaar komt de 'plus' versie waar ook nog urine en stront in zit?quote:Lady GaGa komt met parfum van bloed en sperma
Luchtje moet ruiken naar luxe prostituee
LOS ANGELES - Lady GaGa is een van de weinigen celebs die nog geen eigen parfum heeft. Maar het wachten wordt beloond. De excentrieke zangeres wil namelijk een luchtje op de markt brengen waar bloed en sperma in verwerkt zitten.
In een Amerikaans radio-interview liet GaGa weten dat het luchtje naar een 'luxe prostituee' moest ruiken, vandaar het gebruik van lichaamsappen.
GaGa wilde overigens niet vertellen wie de donor(en) zijn voor haar eerste parfum. Wel vertelde GaGa dat ze de samenwerking aan gaat met Coty Inc en dat het geurtje in het voorjaar van 2012 in de winkels ligt. (BRUNOPRESS)
Zo doneerde KISS ooit bloed voor de rode inkt in een comic van hunzelf:quote:Op maandag 7 maart 2011 21:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgend jaar komt de 'plus' versie waar ook nog urine en stront in zit?
Lady GaGa..apart zijn om apart te zijn. Ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 21:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgend jaar komt de 'plus' versie waar ook nog urine en stront in zit?
Helloquote:
quote:
Ah.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stukkie terug, artikel wat WG gepost heeft.
Weltrusten Bassie.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de nachtploeg, werkze. Ik ga een studie doen naar de binnenkant van mijn oogleden
En dan de directeur van het Gronings Museum die aandacht aan die aandachtshoer wil besteden.quote:
Goeieavond.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahh dat was een verdiende nap. En nu zitaan mijn bureau te werken en ik ook. Sort of.
helleuquote:
Al de mosterd gemaakt?quote:
Welkom op deze wonderschone morgen.quote:
Okay. Het is wel prachtig weer. Het zou zelfs 8 tot 10 graden worden vandaag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de eerste 10 minuten heb ik meestal nog wat moeite daaraan toe te geven. Nu is het al een stuk beter
quote:Steun ook onze troepen
Maak van bijgaand vignet je avatar op Hyves, Twitter of Facebook en laat zien dat je meeleeft met de drie Nederlandse militairen die gevangen zitten in de tentakels van de knotsgekke Libische dictator Kadaffi.
Als ze maar niet verwachten dat ik aan dergelijke onzin ga meedoen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Met alle respect, maar krijgen we hier nu ook al dit soort debiele Amerikaanse toestanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Bron: Startpagina en vervolgpagina Telegraaf.nl
Of 'Bill Gates gaat al zijn geld weggeven!!!111!!!1!' of de aloude 'Hotmail is vol! Er kan echt geen mail meer bij! Om aan te tonen dat jouw account actief is, stuur deze mail door naar 203212 mensen binnen 24 uur'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze maar niet verwachten dat ik aan dergelijke onzin ga meedoen.
Net zoals ik niet mee ga doen aan 'maak je msn/hyves/facebook plaatje zo en zo je steun voor/tegen -insert willekeurig fenomeen- kenbaar te maken'
Al jaren niet meer geweest maar vroegah wel een paar keer in Breda gevierd en dat was geweldigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi voor de carnavalsvierders...
Heeft de SC carnavalsvierders of doet niemand eraan?
Ik niet in ieder geval
Ik heb er toch maar weer een avatar van gemaakt...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ze maar niet verwachten dat ik aan dergelijke onzin ga meedoen.
Net zoals ik niet mee ga doen aan 'maak je msn/hyves/facebook plaatje zo en zo je steun voor/tegen -insert willekeurig fenomeen- kenbaar te maken'
"Microsoft gaat je laten betalen voor MSN, tenzij je dit doorstuurt naar iedereen die je kent"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of 'Bill Gates gaat al zijn geld weggeven!!!111!!!1!' of de aloude 'Hotmail is vol! Er kan echt geen mail meer bij! Om aan te tonen dat jouw account actief is, stuur deze mail door naar 203212 mensen binnen 24 uur'
Ik heb thuis zo'n ding: Linksys WRT54GL en die werkt prima...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:43 schreef CaLeX het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens de 21ste eeuw in stap en een draadloze router ga halen.
iemand tips?
En als je een paar jaar vooruit wilt kunnen:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb thuis zo'n ding: Linksys WRT54GL en die werkt prima...
[ afbeelding ]
Ten alle tijden je mac uitzetten is het beste.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:04 schreef CaLeX het volgende:
Bedenk me nu pas dat ik thuis zowel een normale pc als een mac heb. Levert dat problemen op als die tegelijk aanstaan?
Dat is al 4 jaar geleden begonnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Met alle respect, maar krijgen we hier nu ook al dit soort debiele Amerikaanse toestanden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Bron: Startpagina en vervolgpagina Telegraaf.nl
Ja, dat was toen en op vrijwilige basis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is al 4 jaar geleden begonnen.
[ afbeelding ]
Die had je 4 jaar geleden nog niet...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En als je een paar jaar vooruit wilt kunnen:
http://www.linksysbycisco.com/NL/nl/products/E2000?lid=LearnMore
Dus alleen Telegraaf lezers komen daar mee in aanraking. Dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was toen en op vrijwilige basis.
Nu gaat onze nationaal geweten, de Telegraaf, zich er mee bemoeien...
you must be kiddin'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was toen en op vrijwilige basis.
Nu gaat onze nationaal geweten, de Telegraaf, zich er mee bemoeien...
Het idee alleen al is het probleem...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus alleen Telegraaf lezers komen daar mee in aanraking. Dus wat is het probleem?
Nee...quote:
Maar als de Telegraaf het zegt, dan is het voor velen ook zo en gaan ze het nog volgen/uitvoeren ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
Dan kun je beter de Telegraaf vermijden. Die zijn al jaren pro "onze jongens"
PVV-stemmers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als de Telegraaf het zegt, dan is het voor velen ook zo en gaan ze het nog volgen/uitvoeren ook.
Zie de PVV-stemmers...
Dus Telegraaf lezers zijn PVV stemmers?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als de Telegraaf het zegt, dan is het voor velen ook zo en gaan ze het nog volgen/uitvoeren ook.
Zie de PVV-stemmers...
Ik gebruik een term als 'velen', wat ruimte open laat voor andersgezinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus Telegraaf lezers zijn PVV stemmers?
Je dekt je zelf in?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik een term als 'velen', wat ruimte open laat voor andersgezinden.![]()
Maar als je de ingezonden reacties op Telegraaf.nl leest als het over Geert of de PVV gaat...
Nee, ik ben realistisch...quote:
Ja, op het werk lees ik de headers meestal wel, net zoals de meesten dat wel eens doen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:39 schreef Cobra4 het volgende:
Wel leuk om te zien dat de anti Telegraaf mensen die krant dus wel lezen.
Net als de mensen die een tegen reactie op die site plaatsen.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net als de mensen die een tegen reactie op die site plaatsen.
Dat bedoel ik.quote:
Die is 2 november pas jarig hoorquote:
Wacht maar even. Ze heeft goed nieuws.quote:
Jij verklapt het al... ik heb haar op Twitter al gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wacht maar even. Ze heeft goed nieuws.
Ik was daar al op zoek...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij verklapt het al... ik heb haar op Twitter al gefeliciteerd.
Ik ga hier toch echt niet vertellen dat ze zich gaat verloven. Dat mag ze zelf doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij verklapt het al... ik heb haar op Twitter al gefeliciteerd.
Hmm weg verrassing....quote:
Wat nou verrassing?quote:
Als jij d'r niet voortijdig had gefeliciteerd, dan had MM het niet kunnen verklappenquote:
Over op de Methadon?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag mijn laatste penicillinedag. Prima spul, maar ik krijg er direct maagzuur van
Uh huh. Ja, want wat Kadaffi zegt is natuurlijk allemaal waarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat de 3 Nederlandse gevangenen in Libiė er politiek asiel hebben aangevraagd.
Het was allemaal vooropgezet spel dus, ze wilde gewoon gevangen genomen worden...
Nee, nog 2 pillen dus nog 2x maagzuur en dan is het wel gedaanquote:
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uh huh. Ja, want wat Kadaffi zegt is natuurlijk allemaal waar
quote:"Controversial question to start the morning out, "Parents teach their children how to swim, how to ride a bicycle and how to drive. Should they also teach their teenagers how to drink responsibly?" What do you think?"
Met een briefje er bij 'tijd om aan het werk te gaan' ?quote:
Nah, dat laat ik aan professionals over.quote:
Siquote:Horloge, interessant concept. Dat was vroeger een (draagbaar) middel om op te zien hoe laat het is?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met een briefje er bij 'tijd om aan het werk te gaan' ?
zouden mijn ouders zomaar kunnen doen...
Maar, congrats !
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met een briefje er bij 'tijd om aan het werk te gaan' ?
zouden mijn ouders zomaar kunnen doen...
Maar, congrats !
Ik vind het verschrikkelijk als ik mijn horloge niet om heb. Die gebruik ik echt vaak. Is ook veel gemakkelijker dan de hele tijd je telefoon uit je zak halen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zelf gebakken?
Horloge, interessant concept. Dat was vroeger een (draagbaar) middel om op te zien hoe laat het is, toch?
Daarom wilde ik dus een horlogequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als ik mijn horloge niet om heb. Die gebruik ik echt vaak. Is ook veel gemakkelijker dan de hele tijd je telefoon uit je zak halen.
Ik vind het verschrikkelijk om de hele tijd zo'n ding om je arm te hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als ik mijn horloge niet om heb. Die gebruik ik echt vaak. Is ook veel gemakkelijker dan de hele tijd je telefoon uit je zak halen.
Maar ik wil niet dat het wentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef wyccie het volgende:
En toch went het op een gegeven moment wel als je maar lang genoeg je horloge niet om doet.
Zelf vind ik het ook fijner mét.
Feli Etcie.
1 blik op de stand van de zon...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat het went
Ik wil gewoon de tijd direct beschikbaar hebben
Helemaal gelijk, die schijnt hier natuurlijk 24/7quote:
Voor een Parkinsonpatient beweegt 'ie redelijk jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:15 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm best goed bewegen eignelijk. Alleen de wenkbrauwen bewegen te veel mee.
Maar ik heb 'm nog niet zien lopen.
quote:Departed - DFW Airport, TX, United States, Tuesday, 03/08/2011
Daarvoor heeft hij dan weer te veel expressie in zijn gezicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
Voor een Parkinsonpatient beweegt 'ie redelijk ja
Reisschema van je portemonnee?quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:23 schreef Etcetera het volgende:
JaIk zit die pagina een beetje te F5'en
Ze kunnen hem nog niet inzetten om John Connor te redden/slopen:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Al jaren willen ze robots steeds meer op mensen laten lijken. Het resultaat is tot nu toe nog steeds teleurstellend.
Nu hebben ze dus weer een nieuwe en Nu.NL kopt met:
"Nieuwe robot nauwelijks van mens te onderscheiden"
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-onderscheiden.html
Toegegeven: het gezicht ziet er op fotos redelijk uit.
Maar serieus? De poppen in de Fata Morgana bewegen nog beter
Hoezo: "nauwelijks" te onderscheiden? ":')
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:40 schreef wyccie het volgende:
Cool. En handig met de pennenhouder.
100 jaar garantie!
Binnenzak van m'n jas, moet toch nog een nieuwe zomerjas dus dan moet ik m'n jas er maar op aanpassenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:45 schreef wyccie het volgende:
Maar Etcie, zo'n grote portemonnee betekent wel dat je een tas bij je moet hebben, past nooit in je kontzak.
Ik vind je geen tassendame. Oh, wacht...rugzak?
Ding is zo'n 22 centimeter langquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:14 schreef wyccie het volgende:
De portemonnee lijkt op de foto groter dan een binnenzak eigenlijk.
Van buiten in het zonnetje lopen ben ik opeens heel erg moe geworden. Ik kruip maar weer in bed.
Bedanktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:16 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, gefeliciteerd met je diploma!!!!!!!
Goed bezigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
En bij Randstad naar binnen geweest om me aan te melden voor de belastingtelefoon
Zat je voor de deur in het park?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om naar binnen te gaan en beginnen met eten maken!
Om half vijf??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om naar binnen te gaan en beginnen met eten maken!
Diaan en uitgebreid eten...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Om half vijf??![]()
Wordt het een uitgebreide maaltijd of eten jullie echt heel vroeg?
Dat zit ik me net ook al af te vragenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat je voor de deur in het park?
Je hebt toch geen 3G op je iPad?
Ken ook zo iemand.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zit ik me net ook al af te vragen
Hier in de straat woont iemand die volgens mij pleinvrees heeft ofzo.
Ze komt *altijd* langsrenhuppelen. Of ze nu een brief gaat posten of naar de metro. En ik kan me niet voorstellen dat je permanent haast hebt.
Ik mag haar wel, qua muziek bedoel ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Beth Hart, is dat wat? qua muziek bedoel ik
Vind ik welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Beth Hart, is dat wat? qua muziek bedoel ik
Ik zal het je laten wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een portemonnee van 22 cm lang???![]()
Daar ga je nog scheef van lopen joh
Hier is het al opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Om half vijf??![]()
Wordt het een uitgebreide maaltijd of eten jullie echt heel vroeg?
Half 7 is echt te laat. Lennon gaat rond 7 uur naar bed... Op mn werkdagen eten we rond kwart over 6. Lennon heeft dan al bij mn ouders of op kdv gegeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga meestal rond half 7 koken, soms wat eerder, soms ook wat later.
Als ik nu al mn avondeten op zou hebben, hield ik het niet vol tot ik naar bed ging hoor
Oh, dat is ook best vroeg! Ja dan verschuift alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Half 7 is echt te laat. Lennon gaat rond 7 uur naar bed... Op mn werkdagen eten we rond kwart over 6. Lennon heeft dan al bij mn ouders of op kdv gegeten.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm vanuit de fossielenlaag op Youtube:
:p duidelijk nog onder invloedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pfff wat een avond weer gister.had al dagen hoofdpijn maar gisteravond werd het zo erg dat we naar de ER zijn geracet. tot 2 am feestje in het ziekenhuis
overigens geen duidelijke reden gevonden, maar ze gaven
een drug waar die waanzinnig high en dus heel erg blij van werd. Maar leuk was anders haha. nahja eigenlijk na dat medicijn was het wel lachen, mijn beste vriendin was er ook, zij had ons in zijn auto er heen gereden en we hadden eigenlijk wel pret met zn 3en
Wees blij. Ik keek eerder op de dag en toen stond voor AL die dagen 80% kans op neerslag aangegeven met 9 gradenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Mn goede humeur wat doe jeDie voorspelling voor donderdag...
Oh ik lees er zo overheenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pfff wat een avond weer gister.had al dagen hoofdpijn maar gisteravond werd het zo erg dat we naar de ER zijn geracet. tot 2 am feestje in het ziekenhuis
overigens geen duidelijke reden gevonden, maar ze gaven
een drug waar die waanzinnig high en dus heel erg blij van werd. Maar leuk was anders haha. nahja eigenlijk na dat medicijn was het wel lachen, mijn beste vriendin was er ook, zij had ons in zijn auto er heen gereden en we hadden eigenlijk wel pret met zn 3en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |