Gewoon de echte hamburgers voor in de panquote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb weleens magnetron cheeseburgers bij de AH gehaald het plakje kaas weggegooid, opgewarmd en gegeten
Al die mensen in China vreten elke dag rijst.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh wat?ben je echt zo underground.
Toch nog wel een laag gemiddelde hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wow wat ik heb al meer dan 13k posts.
en in afrika sterven ze van de hongerquote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al die mensen in China vreten elke dag rijst.
was dat sarcastischquote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Toch nog wel een laag gemiddelde hoor
mijn 20.000 komt in zicht... dat wordt een feest hier op fok hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wow wat ik heb al meer dan 13k posts.
ik ga denk ik niets meer posten vanaf dit account.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mijn 20.000 komt in zicht... dat wordt een feest hier op fok hoor![]()
Dat lijkt me ongezonder dan altijd hamburgers etenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en in afrika sterven ze van de honger
Kijk mijn gemiddeldequote:[..]
was dat sarcastisch
Oh ja dat is waar sorry bobo!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat lijkt me ongezonder dan altijd hamburgers eten [ afbeelding ]
[..]
Kijk mijn gemiddelde [ afbeelding ]
Je begrijpt me niet helemaalquote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar sorry bobo!
En ik heb ook bijna 90 hoor!
dus we was wel sarcastisch?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet helemaalMaar niet uit..het is ook al diep in de nacht [ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga denk ik niets meer posten vanaf dit account.
Hoi KB!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zwaar om geen leven te hebben hoor
[..]
hallo hallo
ik niet want ik post altijd een post voor de lapoquote:Op maandag 7 maart 2011 14:29 schreef tomaat52 het volgende:
Bijna Lapo. Wie doet er mee met de LAPO hunt?:)
Ik niet hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:29 schreef tomaat52 het volgende:
Bijna Lapo. Wie doet er mee met de LAPO hunt?:)
Waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |