Heb het (inmiddels) doorquote:Op maandag 7 maart 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij kan deze OP aanpassen omdat ie zelf geopend heeft , maar niet de standaard OP
http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC
owja ik was slapen
ik ben benieuwdquote:Op maandag 7 maart 2011 00:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, ik hoop dat de volgende die het opent te lazy is om de wiki te copy-pasten en gewoon open een nieuw topic aanklikt.
Is wel het makkelijkst toch??quote:Op maandag 7 maart 2011 00:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Huhu, ik hoop dat de volgende die het opent te lazy is om de wiki te copy-pasten en gewoon open een nieuw topic aanklikt.
En het meest vermakelijk.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
ik krijg een nationalistisch gevoel van deze OPProud to be KSC newbie
Je post netjes voor een slapendequote:Op maandag 7 maart 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
knopje wordt erg veel gebruikt, bij een andere SC zat ik wel eens tekstjes aan te passen om te kijken hoe lang die er zouden blijven staan
Hoe moet ik dat opvatten?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
dat ik op m'n 44e nog kan zeggen dat ik een newbie ben![]()
uhhhhquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
dat ik op m'n 44e nog kan zeggen dat ik een newbie ben![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uhhhh
nou maak je me weer wakker
Nu geen geintjes meer, echt weg![]()
Ik kan het gaan uitleggen, maar laat maar, je ging slapenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eh gewoon, een oude KSC newbie, niks raars toch
Tot je 96equote:Op maandag 7 maart 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe lang ben je eigenlijk een newbie??
WE???quote:Op maandag 7 maart 2011 00:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als er nog trouwens morgen vragen zijn waarom we het hebben aangepast kunnen we mooi terugwijzen naar de punten die op pagina 4, 5 & 6 gemaakt zijn. Ik vind er wel iets inzitten, in de meeste opmerkingen die zijn gemaakt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
kun je hier ook ontnewbie't worden?
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan moet je ontgroend worden bij een meeting! Schijnt nogal een gevaarlijke procedure te zijn onder leiding van PeZu en ST, dus ik waag mij er niet aan.
Ja hallo, zodadelijk heeft deze eend het weer gedaan.quote:
Jij? Nu niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh shit, as zaterdag dusquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja hallo, zodadelijk heeft deze eend het weer gedaan.
Mission accomplished.quote:
Je kan het morgen op z'n minst voor mij opnemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Hoor net dat ik geen newbie meer ben
Ik post altijd pas laatquote:Op maandag 7 maart 2011 00:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je kan het morgen op z'n minst voor mij opnemen.
Whut?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
jouw lavalaaaaaaaaaampIk kende dat nummer niet voor Mama Appelsap dus heb het altijd verkeerd verstaan
Trustequote:Op maandag 7 maart 2011 00:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vaarwel dan KSC! Ik ga slapen en hopend dat als ik morgen wakker word nog toegang heb tot dit topic.
Ik neem het voor je opquote:Op maandag 7 maart 2011 00:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vaarwel dan KSC! Ik ga slapen en hopend dat als ik morgen wakker word nog toegang heb tot dit topic.
Ik hou graag van een dramatisch afscheid.quote:
ja. Wel jammer eigenlijk. Had wmb nog veel later mogen wordenquote:
Your Love Alone van Manic Street Preachers en nog zo'n zangeresjequote:
Ach so..quote:Op maandag 7 maart 2011 00:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hou graag van een dramatisch afscheid.
Da's liefquote:Op maandag 7 maart 2011 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Wel jammer eigenlijk. Had wmb nog veel later mogen worden
Ja, was heel gezelligquote:Op maandag 7 maart 2011 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt je ook wel vermaakt geloof ik
Aha hij heeft je ook meteen ontgroend?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, was heel gezellig![]()
Bedankt voor deze gezellige meet-ontgroening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |