Maar dan beginnen ze hier weer te zeurenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gooi die newbie-zeiker er maar uit en jezelf er weer in. Lijkt me een beter plan.
Sebasser erin, newbie-zeiker eruit.

De eerste keer dat ik hier kwam dachten ze ook dat ik een cover was.quote:

Ach joh! Wij newbies hebben ook wel wat te zeggen. Wij maken ook de KSC tot wat het is.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan beginnen ze hier weer te zeuren

daarom ben ik er ook voor om de UI's helemaal uit de OP te halen.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan beginnen ze hier weer te zeuren

Ik denk toch DM, hij was met de nieuwe OP bezig steedsquote:Op maandag 7 maart 2011 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet niet welke debiel dat heeft gedaan, maar dat slaat echt nergens op.

Dan bij deze: Mart, je bent een debiel.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk toch DM, hij was met de nieuwe OP bezig steeds

kun je hier ook ontnewbie't worden?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ach joh! Wij newbies hebben ook wel wat te zeggen. Wij maken ook de KSC tot wat het is.

dat is wel zo, er is nu een soort onduidelijk beleid wanneer je er in komt,quote:Op maandag 7 maart 2011 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
daarom ben ik er ook voor om de UI's helemaal uit de OP te halen.
Of alleen bij >zoveel posts in KSC op te nemen in de OP ofzo

Nou, ik ben er klaar mee iig. Ik post gewoon mee en verder zal het welquote:Op maandag 7 maart 2011 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]

liever alles eruit.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is wel zo, er is nu een soort onduidelijk beleid wanneer je er in komt,
MissMSX was er wel erg snel in, en Whiskers nog steeds niet

Tuurlijk, dan moet je ontgroend worden bij een meeting! Schijnt nogal een gevaarlijke procedure te zijn onder leiding van PeZu en ST, dus ik waag mij er niet aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
kun je hier ook ontnewbie't worden?

Dat laatste werkt ook niet, iemans met bijvoorbeeld 10000 posts kan ook ineens wegblijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]

Hoho, en een oer-KSC'er natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan moet je ontgroend worden bij een meeting! Schijnt nogal een gevaarlijke procedure te zijn onder leiding van PeZu en ST, dus ik waag mij er niet aan.

idd, anders staat de OP zo vol met GoldenOldies die nooit meer postenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste werkt ook niet, iemans met bijvoorbeeld 10000 posts kan ook ineens wegblijven

Snap ik ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 00:22 schreef Muck het volgende:
[..]
liever alles eruit.
whiskers is er ook vaak periodes wel, dan weer een tijd niet, en dan weer een tijdje wel, dus dat snap ik op zich wel.
dat die MissMSX erin staat, snap ik ook niet hoor, wie heeft dat nou weer gedaan?

Natuurlijk! Maar die overziet het vooral! Het uitvoerende werk laat hij of zij toch over aan de meest geharde personen in de KSC.quote:

daarom: alles eruit. het hele open karakter van KSC is weg op deze manier, er is telkens gezeik over de OP en i hoef niet zo nodig bij zo'n eng kliekje te horenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste werkt ook niet, iemans met bijvoorbeeld 10000 posts kan ook ineens wegblijven

In wiens UI?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
overigens stond ik zelf ook verdomde snel in de UI, ook geen idee waarom

Waarom? Kan er wel uit ook. Kutfiguur dat t is.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
ik riep laatst dat deze [ afbeelding ]
er wel uitkon.... kreeg ik gelijk de halve SC over me heen

Ja natuurlijk!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Natuurlijk! Maar die overziet het vooral! Het uitvoerende werk laat hij of zij toch over aan de meest geharde personen in de KSC.

MPG en GF reageerden er vrij heftig opquote:Op maandag 7 maart 2011 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Kan er wel uit ook. Kutfiguur dat t is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |