Overleden jongen??quote:Op maandag 7 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar die overleden jongen's UI is er wel uitgehaald, dus waarom iemand die 5 minuten per half jaar hier post wel laten staan
Tijdens het puberen heb ik mij voornamelijk tegen mijn vader afgezet. Niet vreemd natuurlijk als jongen. Daarnaast is mijn biologische vader overleden, dus hij heeft mij ook niet in mijn eerste jaartjes opgevoed. Dat zorgt toch voor een iets andere band.quote:
Je hebt hier een punt hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar die overleden jongen's UI is er wel uitgehaald, dus waarom iemand die 5 minuten per half jaar hier post wel laten staan
Wil weer eens op tijd komen op school, slaap nu meestal pas rond 4:00 terwijl ik 3 uur later weer op moet...quote:Op maandag 7 maart 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga JIJ slapen?? Maar ok, truste TFM
Sebasser, staat nog een stukje in de OPquote:
serieus.... sebasser is eruit?!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, het is heel slim van je. Doe je goedquote:Op maandag 7 maart 2011 00:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wil weer eens op tijd komen op school, slaap nu meestal pas rond 4:00 terwijl ik 3 uur later weer op moet...
Owh, dat moet ik maar eens lezen danquote:Op maandag 7 maart 2011 00:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sebasser, staat nog een stukje in de OP
ik heb hem helaas niet gekend maar het verbaasde me ook dat de UI weg wasquote:Op maandag 7 maart 2011 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
serieus.... sebasser is eruit?!
Dat zie ik nu pas
wat is dat voor zieks?
Dat is waarlijk een goed plan.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wil weer eens op tijd komen op school, slaap nu meestal pas rond 4:00 terwijl ik 3 uur later weer op moet...
Ik heb ook echt een hekel aan die man, kwam hier 3 minuten binnen en begon gelijk al op me te schelden en na 5 minuten was ik een vuile kankehomo en mocht ik doodvallen, ik kende die kerel niet eens, had 'm ooit zien posten, meer niet...quote:Op maandag 7 maart 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, mij niet hoor. Dat is namelijk maar een rare vogel![]()
ik wel, en ik heb het gelijk aangepast in de wiki.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hem helaas niet gekend maar het verbaasde me ook dat de UI weg was
klopt, heb hem een paar keer binnen zien komen en alleen kankeren op ' nieuwelingen'quote:Op maandag 7 maart 2011 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een hekel aan die man, kwam hier 3 minuten binnen en begon gelijk al op me te schelden en na 5 minuten was ik een vuile kankehomo en mocht ik d
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wel, en ik heb het gelijk aangepast in de wiki.
ik eruit, hij erin.
Doe je goedquote:Op maandag 7 maart 2011 00:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik eruit, hij erin.
Liever dan hij er helemaal uit.quote:
Ik heb nooit echt op hem geletquote:Op maandag 7 maart 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, heb hem een paar keer binnen zien komen en alleen kankeren op ' nieuwelingen'
maar kennelijk heeft ie een speciale onaantastbare status
Gooi die newbie-zeiker er maar uit en jezelf er weer in. Lijkt me een beter plan.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik eruit, hij erin.
wtf, dat hoort gewoon niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
serieus.... sebasser is eruit?!
Dat zie ik nu pas
wat is dat voor zieks?
jij deelt je UI plaatje met MaleDuckquote:Op maandag 7 maart 2011 00:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gooi die newbie-zeiker er maar uit en jezelf er weer in. Lijkt me een beter plan.
Sebasser erin, newbie-zeiker eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |