Vrees van niet, heb geen broerquote:
wie?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks! Lijkt op die van MissMnogwat, ik dacht dat die van haar was..
Wat voor OP zou jij dan willen?
heb ik al aangegeven, maar die discussie is geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks! Lijkt op die van MissMnogwat, ik dacht dat die van haar was..
Wat voor OP zou jij dan willen?
Dat is MSX ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
IK VIND DEZE OP AFGRIJSELIJK.
zo
Ja, maar dan zou ik je broertje zijn die je nooit hebt gehad.quote:
Keej danquote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
wie?
[..]
[..]
heb ik al aangegeven, maar die discussie is geweest
ik wilde gewoon even zeggen dat ik het afgrijselijk vind
Afgesprokenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ik je broertje zijn die je nooit hebt gehad.
*knijpt in het snaveltje*quote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen, welterusten iedereen,
En vergeet niet, lieve kijkbuiskindertjes; Oogjes dicht snaveltjes toe, en nu lekker gaan slapen
Nou, mij niet hoor. Dat is namelijk maar een rare vogelquote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
ik riep laatst dat deze [ afbeelding ]
er wel uitkon.... kreeg ik gelijk de halve SC over me heen
en terecht, lenny is een oer-KSC'erquote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
ik riep laatst dat deze [ afbeelding ]
er wel uitkon.... kreeg ik gelijk de halve SC over me heen
quote:
Ik ben gewoon een vaderskindjequote:Op maandag 7 maart 2011 00:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn vader heb ik een iets minder hechte band mee (nog steeds wel een goede hoor), maar ook hij is een toffe peer.
Ga JIJ slapen?? Maar ok, truste TFMquote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen, welterusten iedereen,
En vergeet niet, lieve kijkbuiskindertjes; Oogjes dicht snaveltjes toe, en nu lekker gaan slapen
ja, maar die overleden jongen's UI is er wel uitgehaald, dus waarom iemand die 5 minuten per half jaar hier post wel laten staanquote:
Truste Friemquote:Op maandag 7 maart 2011 00:13 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga d'r eens over denken om de douche op te zoeken en daarna m'n bed![]()
Morgen weer werken (gelukkig) en een beetje uitgeslapen arriveren is wel gewenst![]()
Dus wel trusten![]()
Wisky![]()
![]()
Overleden jongen??quote:Op maandag 7 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar die overleden jongen's UI is er wel uitgehaald, dus waarom iemand die 5 minuten per half jaar hier post wel laten staan
Tijdens het puberen heb ik mij voornamelijk tegen mijn vader afgezet. Niet vreemd natuurlijk als jongen. Daarnaast is mijn biologische vader overleden, dus hij heeft mij ook niet in mijn eerste jaartjes opgevoed. Dat zorgt toch voor een iets andere band.quote:
Je hebt hier een punt hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar die overleden jongen's UI is er wel uitgehaald, dus waarom iemand die 5 minuten per half jaar hier post wel laten staan
Wil weer eens op tijd komen op school, slaap nu meestal pas rond 4:00 terwijl ik 3 uur later weer op moet...quote:Op maandag 7 maart 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga JIJ slapen?? Maar ok, truste TFM
Sebasser, staat nog een stukje in de OPquote:
serieus.... sebasser is eruit?!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, het is heel slim van je. Doe je goedquote:Op maandag 7 maart 2011 00:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wil weer eens op tijd komen op school, slaap nu meestal pas rond 4:00 terwijl ik 3 uur later weer op moet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |