Mijn vader heb ik een iets minder hechte band mee (nog steeds wel een goede hoor), maar ook hij is een toffe peer.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zal ik niet snel van mijn moeder zeggenVan mij vader wel
Ben je stiekem mijn grote zus?quote:
Dat is de UI van MissMSXquote:Op maandag 7 maart 2011 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
IK VIND DEZE OP AFGRIJSELIJK.
zo
Thanks! Lijkt op die van MissMnogwat, ik dacht dat die van haar was..quote:Op maandag 7 maart 2011 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
zo
Vrees van niet, heb geen broerquote:
wie?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks! Lijkt op die van MissMnogwat, ik dacht dat die van haar was..
Wat voor OP zou jij dan willen?
heb ik al aangegeven, maar die discussie is geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks! Lijkt op die van MissMnogwat, ik dacht dat die van haar was..
Wat voor OP zou jij dan willen?
Dat is MSX ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
zo
Ja, maar dan zou ik je broertje zijn die je nooit hebt gehad.quote:
Keej danquote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
wie?
[..]
[..]
heb ik al aangegeven, maar die discussie is geweest
ik wilde gewoon even zeggen dat ik het afgrijselijk vind
Afgesprokenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ik je broertje zijn die je nooit hebt gehad.
*knijpt in het snaveltje*quote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen, welterusten iedereen,
En vergeet niet, lieve kijkbuiskindertjes; Oogjes dicht snaveltjes toe, en nu lekker gaan slapen
Nou, mij niet hoor. Dat is namelijk maar een rare vogelquote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
ik riep laatst dat deze [ afbeelding ]
er wel uitkon.... kreeg ik gelijk de halve SC over me heen
en terecht, lenny is een oer-KSC'erquote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
ik riep laatst dat deze [ afbeelding ]
er wel uitkon.... kreeg ik gelijk de halve SC over me heen
quote:
Ik ben gewoon een vaderskindjequote:Op maandag 7 maart 2011 00:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn vader heb ik een iets minder hechte band mee (nog steeds wel een goede hoor), maar ook hij is een toffe peer.
Ga JIJ slapen?? Maar ok, truste TFMquote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen, welterusten iedereen,
En vergeet niet, lieve kijkbuiskindertjes; Oogjes dicht snaveltjes toe, en nu lekker gaan slapen
ja, maar die overleden jongen's UI is er wel uitgehaald, dus waarom iemand die 5 minuten per half jaar hier post wel laten staanquote:
Truste Friemquote:Op maandag 7 maart 2011 00:13 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga d'r eens over denken om de douche op te zoeken en daarna m'n bed![]()
Morgen weer werken (gelukkig) en een beetje uitgeslapen arriveren is wel gewenst![]()
Dus wel trusten![]()
Wisky![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |