Ik zeg: alles eruit, alleen KOFFIE! erinquote:
Ja fuck it, dan gooi ik de kleurplaat er ook bij in.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zeg: alles eruit, alleen KOFFIE! erin
Wie leest er nou die oude topics terug eigenlijk?
ook jaquote:Op maandag 7 maart 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja fuck it, dan gooi ik de kleurplaat er ook bij in.
Mensen, roep maar wat er in de OP moet, ik zet het erin.
zolang er volgende keer het knopje gebruikt wordt blijft ie er inquote:Op maandag 7 maart 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja fuck it, dan gooi ik de kleurplaat er ook bij in.
Mensen, roep maar wat er in de OP moet, ik zet het erin.
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:38 schreef Muck het volgende:
Ik ga eens kijken hoe het met Toek is en dan ook lekker slapen denk ik.![]()
Truste beidenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
***** slapen gaat
Truste allemaal en CU soon![]()
in de wikiquote:Op maandag 7 maart 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoezo kan het broertje dat ik nooit gehad heb de OP aanpassen?? Of maak ik nu een heel domme opmerking?
Het is zijn postquote:Op maandag 7 maart 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoezo kan het broertje dat ik nooit gehad heb de OP aanpassen?? Of maak ik nu een heel domme opmerking?
Thanks!quote:
Oei, dat was dus idd niet zo slim van mequote:
Toch even kleurplaat kijken danquote:Op maandag 7 maart 2011 00:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het broertje dat je nooit gehad hebt pleegt een revolutie. En dat gaat niet altijd legaal.
Kleurplaat staat onder de spoiler onderaan voor degene die opeens kleurneigingen hebben.
Keej danquote:Op maandag 7 maart 2011 00:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het broertje dat je nooit gehad hebt pleegt een revolutie. En dat gaat niet altijd legaal.
Kleurplaat staat onder de spoiler onderaan voor degene die opeens kleurneigingen hebben.
Laten we het op de tijd gooienquote:Op maandag 7 maart 2011 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oei, dat was dus idd niet zo slim van me
hij kan deze OP aanpassen omdat ie zelf geopend heeft , maar niet de standaard OPquote:Op maandag 7 maart 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |