Hoezo niet. Joegoslavië beviel ook best goed. Een oase van rust was het in Karinthië.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Een burgeroorlog aan de grenzen van Europa? Dat gaat niet gebeuren denk ik.
Zie Bosniëquote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Een burgeroorlog aan de grenzen van Europa? Dat gaat niet gebeuren denk ik.
Tenzij je bij de AIVD zit heb je daar gene toegang toequote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Dance99Vv het volgende:
weet iemand hoe het zit met al die satalieten kunnen die geen close-ups maken van een stad? dan weet je gelijk wat er van waar is en niet
is daar nog een vacature? open solicitatie als world watcherquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Tenzij je bij de AIVD zit heb je daar gene toegang toe
dit krijg ikquote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef MangoTree het volgende:
dabouka whats with #Aljazeera ? up in some and down in other countries? #libya
Twitter - 5 minuten geleden
Vreemd. Hier zie ik AJE nog wel http://www.livestation.com/channels/3-al-jazeera-english-english
quote:An HTTP error occurred while getting:
http://english.aljazeera.net/
Details: "connect timed out to /86.62.248.78:80".
Damn, goed nieuws!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef yavanna het volgende:
2142: Nato has now decided to boost flights of AWACs surveillance planes over Libya from 10 to 24 hours a day, the US Ambassador to Nato, Ivo Daalder, s
Kan er niks weinig zinnigs over vinden...quote:
lool wat een onzinquote:Op maandag 7 maart 2011 22:51 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Kan er niks weinig zinnigs over vinden...
sympu Aljazeera English taken down by DHS for being Arab (thus Terrorist) #aljazeera #news #muslim #dhs #poopy
Twitter - 28 minuten geleden
Ik snap niet dat er echte berichten hierover verschijnen, het is al een uur down?quote:
Klopt maar de website is down.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef MangoTree het volgende:
dabouka whats with #Aljazeera ? up in some and down in other countries? #libya
Twitter - 5 minuten geleden
Vreemd. Hier zie ik AJE nog wel http://www.livestation.com/channels/3-al-jazeera-english-english
jaja, en dan neemt de zoon het over.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef yavanna het volgende:
#
2158: Al-Jazeera has just reported that Col Gaddafi is to hold a people's congress to let him stand down with guarantees. There have been various unverified rumours to this effect on Twitter today.
Yup, die kans is wel erg aanwezig. Al is de vraag of de anti's daarmee akkoord zouden gaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
jaja, en dan neemt de zoon het over.
Arabisch zijn zou juist geweldig moeten zijn voor Gadaffi met zijn "pan-Arabische" denkbeelden. Onzin dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:51 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Kan er niks weinig zinnigs over vinden...
sympu Aljazeera English taken down by DHS for being Arab (thus Terrorist) #aljazeera #news #muslim #dhs #poopy
Twitter - 28 minuten geleden
DHS is Amerikaanse Homeland Securityquote:Op maandag 7 maart 2011 23:08 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Arabisch zijn zou juist geweldig moeten zijn voor Gadaffi met zijn "pan-Arabische" denkbeelden. Onzin dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |