Nee. Oorlogsretoriek van de Telegraaf is niet op zijn plaats terwijl Libiërs aan gort geschoten worden.quote:
quote:
Kun je wel lezen stompzinnige infantiel.quote:
Hier ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Website van Al Jazeera doet het niet?
*dun dun dunnnn*quote:It's not just you! http://english.aljazeera.net looks down from here.
Check another site?
Paspoort thuislaten en zeggen dat je een Palestijn bent oid.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Lagrinta het volgende:
Wie legt mij even uit waarom al die Tunesiërs vluchten naar Italië? Die krijgen toch nooit asiel?
Ik gun iedereen vrijheid en welvaart, maar Tunesiërs die nu vluchen ws het kennelijk niet om de vrijheid te doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Paspoort thuislaten en zeggen dat je een Palestijn bent oid.
(of een homoseksuele Iranees)
Ik hoop ook dat het overdreven is. De vorige `ultieme` aanval was ook afgeslagen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Heb al ff niks meer gepost, maar ik lees nog steeds mee hoorIk neem 't meelezen wel erg letterlijk in dit geval
![]()
Klinkt niet best uit Zwaya, morgen zullen we wel horen wat er van waar is. Ik kan het me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat de hele stad zo goed als plat ligt..
Economische redenen natuurlijk. Zijn ook vooral alleenstaande jonge mannen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik gun iedereen vrijheid en welvaart, maar Tunesiërs die nu vluchen ws het kennelijk niet om de vrijheid te doen.
Ja precies.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Economische redenen natuurlijk. Zijn ook vooral alleenstaande jonge mannen.
onzinnig als er tonnen munutie en wapens in het verleden al zijn afgeleverdquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Lagrinta het volgende:
Vanmiddag op de radio over het wapenembargo. Wie weet of dat ook gehandhaaft wordt? Je kan makkelijk anders zorgen dat het oosten van Libië wel wapens krijgt maar Gaddafi gebied niet.
Ok, genoeg voor een jarenlange burgeroorlog dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
onzinnig als er tonnen munutie en wapens in het verleden al zijn afgeleverd
Een burgeroorlog aan de grenzen van Europa? Dat gaat niet gebeuren denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:32 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ok, genoeg voor een jarenlange burgeroorlog dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |