Het kan nog veel ergerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef rakotto het volgende:
Ik sta echt versteld van het ouderdom van al die wapens.![]()
Ik heb er geen verstand van. Het schijnt echter zo te zijn dat de elite troepen van G's zoon de beste wapens hebben, dat zijn ook degene die o.a. SAS training hebben gehad.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef rakotto het volgende:
Ik sta echt versteld van het ouderdom van al die wapens.![]()
Is nergens voor nodig. De no fly zone boven Irak is binnen een dag doorgevoerd. En toen hebben ze niks van de luchtverdediging uitgeschakeld. Ja along the way. Terwijl Saddams air defense tot de betere behoorde.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gaat iig nog wel even duren dus. Daarnaast is Rusland tegen elke vorm van militair ingrijpen. Dus een resolutie in de VN veiligheidsraad komt er niet door lijkt me.
Hij zoekt naar excuses want er zitten een paar NL militairen vast.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef yavanna het volgende:
#
1925: The US ambassador to Nato, Ivo Daalder, said there had been a fall in air activity in Libya in recent days, and questioned how useful a no-fly zone would be. "The capabilities that are being used to attack the rebel forces and indeed the population will be largely unaffected by a no-fly zone," he said.
Hij heeft al die air strikes gemist?
Het zijn smoesjes. Als het om Irak of Afghanistan gaat kan alles. En dat zeg ik niet alleen, dat is dit weekend al bevestigd.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gaat iig nog wel even duren dus. Daarnaast is Rusland tegen elke vorm van militair ingrijpen. Dus een resolutie in de VN veiligheidsraad komt er niet door lijkt me.
De Browning .50 machinegeweer komt uit 1948 geloof ik. Werkt nog als de beste.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het kan nog veel erger
Wapens hoeven niet perse state-of-the-art te zijn om goed te kunnen werken, integendeel als het minder geavanceerd is kan er ook minder stuk
1918quote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Browning .50 machinegeweer komt uit 1948 geloof ik. Werkt nog als de beste.
Dat kan ook. Dan heb ik toevallig met 1 geschoten die in '48 gebouwd was.quote:
quote:libyanexpat Ahmed
Getting distress calls from people just outside zawiya saying the whole city has been destroyed. Ya Allah please protect our families #Libya
Die gasten met Libya in hun naam hebben erg vaak nogal 'erg overdreven overkomende' tweets.quote:
Tuurlijk kan het zonder de goedkeuring van de VN. Dat hebben ze inderdaad bij Irak ook gewoon gedaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het zijn smoesjes. Als het om Irak of Afghanistan gaat kan alles. En dat zeg ik niet alleen, dat is dit weekend al bevestigd.
Niet alleen politiek. Gates heeft gezegd dat het een te ingewikkelde grote operatie is. Maar technisch/militair kan het gewoon. Het zijn smoesjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het zonder de goedkeuring van de VN. Dat hebben ze inderdaad bij Irak ook gewoon gedaan.
Punt is nu echter dat de NAVO heeft verklaard de goedkeuring van de VN veiligheidsraad te moeten (willen) hebben. Gebeurd dit niet dan zal de NAVO wss niks doen, ook zal zouden ze het wel kunnen.
Tja kan best zou zijn. Het is echter nogal een grote stap, zo'n no-fly zone.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet alleen politiek. Gates heeft gezegd dat het een te ingewikkelde grote operatie is. Maar technisch/militair kan het gewoon. Het zijn smoesjes.
quote:Tripolitanian Libyan
Constant shelling of #Zawya #Libya, this is pure genocide - the tanks aren't aiming, just firing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |